Mulle on viimeisen puolen vuoden aikana alkanut ilmestyä pakaroihin ja selkään kipeitä ja suuria finnejä. Joskus niissä on valkoinen pää, mutta yleensä ne ovat ihonalaisia ja todella kipeitä. Nytkin yön aikana kehittynyt selkään ihan kamala finni, kunnon kumpu ja tuntuu puolessa selkää. Jossain vaiheessa revin niitä ja tietenkin niistä jäi ilkeät arvet, nyt olen yrittänyt olla koskemasta niihin mutta niistä jää siltikin punaisia jälkiä!
Oon 20-vuotias ja mulla on aina ollut hyvä iho. Joskus menkkojen aikaan on kasvoihin tullut kerrallaan yksi ihonalainen finni, mutta ei muuten ole ollut mitään ongelmia ihon kanssa. Mistä voi johtua ja mikä avuksi? Mitään muutoksia ei ole tapahtunut viime aikoina, pidän hygieniastakin hyvää huolta... :(
Tämä on todella kiusallinen ongelma, pakaroideni iho näyttää kamalalta..
Kipeitä finnejä pakaroissa ja selässä
fuwasho
2
774
Vastaukset
- oll
ihan sama ongelma pepussani, pakarat todella näyttävät todella kamalilta, en kanssa tiedä mikä tähän rumaan ongelmaan voisi auttaa... :( Osaisiko kukaan täällä autaa jotenkin? Pelkään kuollakseni, että peppuni iho näyttää tältä loppu elämäni ajan, että tästä jää jotakin kammoja arpia ym, jos en saa mahdollisimman nopeasti hoidettua tätä ongelmaa pois... :(
- pollyxxxx
se voi johtua hiestä tai vääränlaisesta kosteusvoiteesta. itelle tulee naamaan finnejä ku käytän vääränlaista kosteusvoidetta tai puhistusainetta. kaikki ei vaan sovi :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265