Etsitään kämpiksiä meidän ihanaan taloon Teräsrautelaan, Länsikeskuksen lähelle!
Vanhat kämpikset lähtevät omille teille jatkamaan elämän rataa ja nyt talo kaipaa uusia asukkaita!
Minä olen ainoa joka on päättänyt jäädä. Olen viihtynyt liianki hyvin ja olis surullista jos hyvä kommuunitalo menis hukkaan.
Meillä saa sit olla omaa itsensä, täällä ei ketään tuomita eikä vaatimuksetkaan ole korkeet niin kauan kun laskut hoituu joka kuukausi ja vähän jeesataan siivouksessa. Täällä on tarkoitus saada olla niin kuin kotona ja viihtyä pidemänkin ajan.
Talo on siistissä kunnossa! Meillä on iso yhteinen olkkari, keittiö, sauna, suihku ja kaksi vessaa. Varastotilaa ja kaapistoa löytyy runsaasti ja mahtava iso piha jossa kesällä kasvaa sekä hedelmiä että marjoja. Saa leikkiä puutarhuria jos haluaa mutta ei ole mikään pakko. :) Autotallikin on ja naapurit ovat rentoja ja mukavia. Voi välillä kutsua kotibileisiinki jos semmosia pidetään.
Jos omaa rauhaa kaipaa niin meillä on jokaisella omat huoneet. :)
Vuokranantajakin on muuten hyvin rento tyyppi. Pysyy iloisena niin kauan kun vuokra vaan tulee joka kuukausi.
Mutta olis vähän kiirettä! Uudet vuokralaiset pitäisi olla jo huomenna tiedossa että omistaja saisi uuden sopimuksen kirjoitettua. Eli ottakaa nyt ihmeessä yhteyttä jos vaan on kiinnostusta! Puhelin on päällä 24h ja saa soittaa ja tulla katsomaan koska tahansa!
0440252988
Kommuunitalo TURKU
Lalalaid
2
441
Vastaukset
- lissuuuu
mikä on kuukausivuokra yhdeltä henkilöltä?:)
- Kiinnostunut!
Pieni varotusaika! :D Vieläkö haet asukkaita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787