Tapani Kansan kiertue keskeytettiin yleisöpalautteen perusteella
18.12.2008 8:44
A A
Helsingin Sanomat
Heli Saarela
Tapani Kansa esiintyi joulukonserteissa Helsingissä, Mikkelissä ja Turussa.
Tapani Kansa esiintyi joulukonserteissa Helsingissä, Mikkelissä ja Turussa.
Tapani Kansan kuuden joulukonsertin kiertue on keskeytetty yleisöpalautteen perusteella, kertoo Ilta-Sanomat.
Vakuutusyhtiö Pohjola oli sopinut Kansan kanssa kuuden konsertin kiertueesta, mutta kolmen ensimmäisen illan jälkeen Kansa on päätettiin vaihtaa Eino Gröniin ja Laura Pyrröön.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan kirkoissa laulanut Kansa esiintyi enemmän puhumalla kuin laulamalla, eikä yhteistyö orkesterin kanssa pelannut. Kansa antoi yleisön edessä palautetta soittajille – ja jopa kuulijoille.
"Saamamme palautteen perusteella ymmärsimme, etteivät konsertit olleet sellaisia, joita olimme tilanneet joulukonserteiksi asiakkaillemme. Annoimme palautetta taiteilija Kansalle, mutta ongelmat eivät korjaantuneet", kertoo Pohjolan johtaja Olli Latola Ilta-Sanomiss
Pelle mikä pelle
10
997
Vastaukset
- Justiin AX
Oli taas syönyt liikaa femisoijaa ja käytös muuttunut vaihdevuosimaiseksi sekä ääni semisopraanoksi.
- Gilla*
Typerää tuollainen ilkkuminen . Kai teillä on sitten varaa ilkeillä, kun itsellänne menee kaikki aina joka kerta ihan putkeen.
- Musica.
Kyllä kai sitä tulee sössittyä asioita itse kunkin sillointällöin.Tapani on hoitanut ja hoitaa työnsä kyllä pääsääntöisesti hyvinkin mallikkaasti. Lahjakas ja ja ammattitaitoinen kaveri hän lauluhommissa on. Ylikierroksilla käyvän käytöksensä takia ajautuu välillä ongelmiin ja epämieluisiin tilanteisiin.
Joo joo. Toi nyt on ollutta ja mennyttä. Viime vuoden joulukonserttikiertueella oli ihan eri meininki. Olin parissakin eri kirkossa Tapsan laulamia joululauluja kuuntelemassa ja ne oli mahtavia konsertteja molemmat. Yleisö oli haltioissaan ja syystä.
- AA auttaa aina
Pistäpäs se Kossupullon korkki jo kiinni Justiinax niin näet asiat niinkuin ne ovat. Ja nosta se pyllysi siitä tietsikkatuolin päältä je mene ulos hengittämään raikasta ilmaa niin raikastuu viinanhuuruiset ajatuksetkin.
Olen rakas Justiinax oikeastaan aikas huolestunut sinusta: jo kello 06:26 oli perjantaipullo näemmä korkattu!?!? Tässä vaiheessa iltaa lienetkin jo lattialla jalat ketarallaan... AA auttaa aina kirjoitti:
Pistäpäs se Kossupullon korkki jo kiinni Justiinax niin näet asiat niinkuin ne ovat. Ja nosta se pyllysi siitä tietsikkatuolin päältä je mene ulos hengittämään raikasta ilmaa niin raikastuu viinanhuuruiset ajatuksetkin.
Olen rakas Justiinax oikeastaan aikas huolestunut sinusta: jo kello 06:26 oli perjantaipullo näemmä korkattu!?!? Tässä vaiheessa iltaa lienetkin jo lattialla jalat ketarallaan...Joopa joo.....Ei mulla kylläkään ole mitään alkoholiongelmaa ettäs tiedät !
Ja tohon juttuun vielä palatakseni Tapsa ei tuolloin 2008 joulukonserttikiertueella ollut oma ittensä. Siinä oli syksynmittaan kaikenlaista kohua ja yksityiselämän mullistusta sattunut ( parisuhdeongelmia), joten ne haittas Tapsan keskittymistä ja valmistautumista noihin konsertteihinkin, mutta siitä on nyt selvitty ja se on ollutta ja mennyttä eikä noita tarttis tänne aina kaivaa esiin vanhoja juttuja.
- Joku vaan
Joku Kirjoitti tuosta 2008 vuoden mikaelin kirkon joulukonsertista näin :
" Tapani Kansa ei Mikaelinkirkossa käyttänyt mikrofonia. Siellä ei saanut puheesta selvää edes etuosassa. Itse istuin sivupenkissä aivan edessä. Hän kysyi kesken konsertin, että kuuluuko sinne taakse. Ensin kukaan ei vastannut, koska ei vissiin kuullut. Sitten joku husi, että ei kuulu. Tapani Kansa siihen, että ottakaa tulpat pois korvista tai laittakaa kuulolaite päälle. Hänestä se oli hauska lausahdus. Minusta se oli yleisön aliarviointia. Mikrofoni oli, mutta hän ilmoitti heti aluksi, ettei hän tuollaista käytä. "- lunkkali
ei ole alko-ongelmaa, niin miksi käyttäydyt noin?
- niin niinpä
Niinpä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753