Itse en tiedä autoista juuri mitään ja nyt on saatava tietää auto asioista paremmin tietävien mielipide.Autona on 97 citroen, mutta sillä ei ole merkitystä vaan se että autossa on muistaakseni Nokian,hakkapeliitan tai michelinin kesärenkaat 14" vm.2008 jotka kävin vaihtamassa rengasliikkeessä peltivanteille, tekivät ammattilaistyötä.
Sitten 2-3 kk.myöhemmin renkaasta oli lähtenyt ilmat pihalle 1 yön aikana, naapuri auttoi ja laitettiin liima-ilma spray pullolla ilmaa ja sen jälkeen on se rengas toiminut koko kesän tuhansien kilometrien ajot.Nyt sitten toissa päivänä tapahtui sama uudelleen, mutta tällä kertaa apukuskin puoleinen eturengas, taas olin edellisenä päivänä ollut ajelemassa eikä mielestäni renkaissa ollut mitään.Kysymys:voiko renkaista lähteä ilmat pihalle yön aikana, ilman että olisi kyseessä ilkivalta?Ostan huomenna jalkapumpun ja laitan sillä ilmat sisään, jos ilmat pysyy niin silloin ei varmaan johdu siitä että olisi tullut reikä renkaaseen?Asia on tärkeä, kiitän kovasti vastauksista
renkaan ilmat pihalle yössä
keltanokka kuski
1
236
Vastaukset
- The mousetrap
Juu tänä aamuna oli eturengas ihan tyhjänä. Ei muuta kun rengas irti ja rengasliikkeeseen. Pieni reikä löytyi ja tubeless-paikka siihen. Keväällä ostetut renkaat, vähän meinasi harmittaa. Itse en usko ilkivaltaan, vaikka mitään ruuvia tai muuta ei löytynyt. Kyllä tuolla tiellä kaikenmaailman romua on ja välillä kun huono tuuri iskee niin se on sitten rengas puhki.
Ota rengas irti ja katso onko mitään ruuvia tai vastaavaa. Tai käytä rengasliikkeessä, itsellä paikkaus maksoi 20€, joten ei nyt ihan mahdottomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155