Onko pettäminen mielestänne moraalisesti "oikeampaa" kun on joku juhlapäivä tyyliin "VAPPU" - tai ylipäätään kun on kännissä? Kun lukee näitä tekstejä, niin tuntuu olevan, mutta en kuitenkaan haluaisi uskoa että asia on niin..
Pettäminen kännissä
4
2518
Vastaukset
- Hannu
Ne jotka pettävät puolisoaan niin toivottavasti kärsivät!!
- minä
missään tilanteessa pettäminen ei ole hyväksyttyä, tai ainakaan itse en hyväksyisi sitä missän tilanteessa.. ajattelen, että jos mä en kelpaa, niin sitten saa mennä kyllä ja pysyä poissa.. sellainen tyhmä mies..
- Petri85
Koittakaa ny ´jo kaikki tajuta, et pettäminen ei todellakaan oon sallittua kellekää ees kännis!!!
Jos TEIDÄN mielestä on OK pettää kännis, nii oisko mukavaa ku poika/tyttöystävänne sanoo, et menee tyttöjen/poikien kans ulos? vois jäädä yöunet lyhyeen... Henk koht en aio ikinä pettää!! Jos haluun jotai naista ihan sairaasti, ja oon varattu nii ihan varmaan soitan eka muijal, et se on nyt sit ohi! Se on ainaki reiluu! Mä en ainakaa pystyis kattoon muijaani silmiin, jos oisin sitä pettäny!! KAsvakaa aikuisiks ja ottakaa vastuu teoistanne!!! Hyvää kesää kaikil!!- Aikuinen joo...
Sulle Petri85..Siis mitä ihmetä sä selität? Sä selität että pettäminen on väärin ja se et ainakaa haluis tulle petetyks...Mut silti selität ite että soittaisit ekana muijalles ja jättäisit sen ja sen jälkeen vasta pettäisit..Siis eihän sun suhdetta voi ees sanoa seurusteluks,ainakaan vakavaks jos oot valmis jättämään puhelimen kautta hetken mielijohteesta..Huhu huh!!Onneks en tunne tollasta säälittävää ihmistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839