Onko pettäminen mielestänne moraalisesti "oikeampaa" kun on joku juhlapäivä tyyliin "VAPPU" - tai ylipäätään kun on kännissä? Kun lukee näitä tekstejä, niin tuntuu olevan, mutta en kuitenkaan haluaisi uskoa että asia on niin..
Pettäminen kännissä
4
2570
Vastaukset
- Hannu
Ne jotka pettävät puolisoaan niin toivottavasti kärsivät!!
- minä
missään tilanteessa pettäminen ei ole hyväksyttyä, tai ainakaan itse en hyväksyisi sitä missän tilanteessa.. ajattelen, että jos mä en kelpaa, niin sitten saa mennä kyllä ja pysyä poissa.. sellainen tyhmä mies..
- Petri85
Koittakaa ny ´jo kaikki tajuta, et pettäminen ei todellakaan oon sallittua kellekää ees kännis!!!
Jos TEIDÄN mielestä on OK pettää kännis, nii oisko mukavaa ku poika/tyttöystävänne sanoo, et menee tyttöjen/poikien kans ulos? vois jäädä yöunet lyhyeen... Henk koht en aio ikinä pettää!! Jos haluun jotai naista ihan sairaasti, ja oon varattu nii ihan varmaan soitan eka muijal, et se on nyt sit ohi! Se on ainaki reiluu! Mä en ainakaa pystyis kattoon muijaani silmiin, jos oisin sitä pettäny!! KAsvakaa aikuisiks ja ottakaa vastuu teoistanne!!! Hyvää kesää kaikil!!- Aikuinen joo...
Sulle Petri85..Siis mitä ihmetä sä selität? Sä selität että pettäminen on väärin ja se et ainakaa haluis tulle petetyks...Mut silti selität ite että soittaisit ekana muijalles ja jättäisit sen ja sen jälkeen vasta pettäisit..Siis eihän sun suhdetta voi ees sanoa seurusteluks,ainakaan vakavaks jos oot valmis jättämään puhelimen kautta hetken mielijohteesta..Huhu huh!!Onneks en tunne tollasta säälittävää ihmistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024780Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2103541Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1222987Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562952Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis522889Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos542372Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132367Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742243En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132055Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu562039