Onko pettäminen mielestänne moraalisesti "oikeampaa" kun on joku juhlapäivä tyyliin "VAPPU" - tai ylipäätään kun on kännissä? Kun lukee näitä tekstejä, niin tuntuu olevan, mutta en kuitenkaan haluaisi uskoa että asia on niin..
Vastaukset 4
- Hannu
Ne jotka pettävät puolisoaan niin toivottavasti kärsivät!!
- minä
missään tilanteessa pettäminen ei ole hyväksyttyä, tai ainakaan itse en hyväksyisi sitä missän tilanteessa.. ajattelen, että jos mä en kelpaa, niin sitten saa mennä kyllä ja pysyä poissa.. sellainen tyhmä mies..
- Petri85
Koittakaa ny ´jo kaikki tajuta, et pettäminen ei todellakaan oon sallittua kellekää ees kännis!!!
Jos TEIDÄN mielestä on OK pettää kännis, nii oisko mukavaa ku poika/tyttöystävänne sanoo, et menee tyttöjen/poikien kans ulos? vois jäädä yöunet lyhyeen... Henk koht en aio ikinä pettää!! Jos haluun jotai naista ihan sairaasti, ja oon varattu nii ihan varmaan soitan eka muijal, et se on nyt sit ohi! Se on ainaki reiluu! Mä en ainakaa pystyis kattoon muijaani silmiin, jos oisin sitä pettäny!! KAsvakaa aikuisiks ja ottakaa vastuu teoistanne!!! Hyvää kesää kaikil!!- Aikuinen joo...
Sulle Petri85..Siis mitä ihmetä sä selität? Sä selität että pettäminen on väärin ja se et ainakaa haluis tulle petetyks...Mut silti selität ite että soittaisit ekana muijalles ja jättäisit sen ja sen jälkeen vasta pettäisit..Siis eihän sun suhdetta voi ees sanoa seurusteluks,ainakaan vakavaks jos oot valmis jättämään puhelimen kautta hetken mielijohteesta..Huhu huh!!Onneks en tunne tollasta säälittävää ihmistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6021533Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44847Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11662- 43606
- 38580
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE157473