Nyt 2 kertaa tehnyt sellaisen tempun että kun on ajamatta 30min-1h niin ei lähde käymään ei edes lupaa heti mutta n.5s starttaamisen jälkeen hörähtää normisti käymään. missä saattais vika piillä?
almera ei saa bensaa?
5
1032
Vastaukset
- primeristi
bensansuodatin vaihdon tarpeessa.Mikä vm almera on ja millä koneella?
- PIILI1882
vm01 ja kone 1.8 missä bensansuodatin?
- kulkuri 1
PIILI1882 kirjoitti:
Yleensä se on kuskin puolella konehuoneessa,siinä jarrutehostimen vieressä.Tossa sulle linkki,valitse oman auton malli koneineen.Sieltä näät eri räjäytyskuvia eri kohteista.Linkki on siis Nissan Parts catalog
- n16 seedan
PIILI1882 kirjoitti:
siis bensan suodatinta ei erikseen ole näissä uudemmissa vaan se sijaitsee itse pumpussa ja aikansa tuo pumppu kestää ja sitten se kusahtaa pumppuhan on säiliössä ja purettavissa takapenkin istuinosan alta.
itsellä 1.8 01 sedanmalli, mutta pumppu toimii edelleen ja kilsoja takana 120000, jos se vika nyt tuossa pumpussa sitten onkaan.
- Allu4444
Vois olla ajonestojärjestemän vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331491Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69114541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471077- 1051038
- 68835
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117815- 43807
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli37793Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64765