Nyt 2 kertaa tehnyt sellaisen tempun että kun on ajamatta 30min-1h niin ei lähde käymään ei edes lupaa heti mutta n.5s starttaamisen jälkeen hörähtää normisti käymään. missä saattais vika piillä?
almera ei saa bensaa?
5
905
Vastaukset
- primeristi
bensansuodatin vaihdon tarpeessa.Mikä vm almera on ja millä koneella?
- PIILI1882
vm01 ja kone 1.8 missä bensansuodatin?
- kulkuri 1
PIILI1882 kirjoitti:
Yleensä se on kuskin puolella konehuoneessa,siinä jarrutehostimen vieressä.Tossa sulle linkki,valitse oman auton malli koneineen.Sieltä näät eri räjäytyskuvia eri kohteista.Linkki on siis Nissan Parts catalog
- n16 seedan
PIILI1882 kirjoitti:
siis bensan suodatinta ei erikseen ole näissä uudemmissa vaan se sijaitsee itse pumpussa ja aikansa tuo pumppu kestää ja sitten se kusahtaa pumppuhan on säiliössä ja purettavissa takapenkin istuinosan alta.
itsellä 1.8 01 sedanmalli, mutta pumppu toimii edelleen ja kilsoja takana 120000, jos se vika nyt tuossa pumpussa sitten onkaan.
- Allu4444
Vois olla ajonestojärjestemän vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838