Firefoxista poistin vahingossa valikkorivin ja osoitepalkin, nyt enää näkyy kirjanmerkit ja välilehdet. Hiiren oikealla kun klikkailee välilehtien ja kirjanmerkkien päällä niin ei tule enää sitä valikkoa josta voisi raksittaa halutut palkit. Miten saan osoiterivin ja valikon takaisin?
Firefox ositerivi takaisin!
11
338
Vastaukset
- B.Wisser
Näytä-Työkalupalkit-Navigointipalkki.
- Foxiton
Niin tietäisit että ei näy valikkopalkki
http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=ca&comments_parentId=620112&forumId=1
Toinen mahdollisuus on sitten F11-näppäin, jolla vuorotellaan kokoruututilaa ja normaalinäyttöä.
Ja sitten kun valikko löytyy, niin tuossa yllä onkin ohjetta jatkoksi.- Foxiton
Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.
Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut? Foxiton kirjoitti:
Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.
Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?Vapaiden ohjelmistojen kehittäminen on ohjelmoija/kehittäjävetoista eikä käyttäjävetoista. Niin mummot saa yrittää tehdä johonkin palveluun esittää nöyriä pyyntöjä, että jos heidätkin huomioitaisiin, tai sitten ei. Kehittäjän tulotasoon ei mummon vikinällä ole merkitystä ainakaan siinä tapauksessa, että kehittäjä on toiminut ilman palkkaa.
Kaupallisetkin ohjelmat ovat taas tavallaan rahoittajavetoisia, mutta rahoittaja joutuu ajattelemaan kehittäjää enemmän sitä käyttäjääkin, tarkemmin sanottuna maksavaa käyttäjää. Nimittäin rahoittajan rahavirta riippuu siitä mummostakin, jos hän on käyttäjänä jne.
Periaatteessa vapaat ohjelmat voisivat ehkä toimia demokraattisesti jotenkin osuuskunnan tapaan, mutta näin nyt ei vain ole, vaan ne jotka osaavat, ne määräävät.
Tämä valikon piilotus on joskus tullut itsellenikin eteen. Mutta enhän minä sitä enää muistanut, että mikä siinä oli se jippo ...- kawd...
Foxiton kirjoitti:
Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.
Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?Toinen ohje vastaisuuden varalle.
http://support.mozilla.com/fi/kb/Vikasietotila - 12
tuttumies kirjoitti:
Vapaiden ohjelmistojen kehittäminen on ohjelmoija/kehittäjävetoista eikä käyttäjävetoista. Niin mummot saa yrittää tehdä johonkin palveluun esittää nöyriä pyyntöjä, että jos heidätkin huomioitaisiin, tai sitten ei. Kehittäjän tulotasoon ei mummon vikinällä ole merkitystä ainakaan siinä tapauksessa, että kehittäjä on toiminut ilman palkkaa.
Kaupallisetkin ohjelmat ovat taas tavallaan rahoittajavetoisia, mutta rahoittaja joutuu ajattelemaan kehittäjää enemmän sitä käyttäjääkin, tarkemmin sanottuna maksavaa käyttäjää. Nimittäin rahoittajan rahavirta riippuu siitä mummostakin, jos hän on käyttäjänä jne.
Periaatteessa vapaat ohjelmat voisivat ehkä toimia demokraattisesti jotenkin osuuskunnan tapaan, mutta näin nyt ei vain ole, vaan ne jotka osaavat, ne määräävät.
Tämä valikon piilotus on joskus tullut itsellenikin eteen. Mutta enhän minä sitä enää muistanut, että mikä siinä oli se jippo ...Taitaa se IE:nkin palkki hävitä F11:sta...
Klikaa hiiren oikealla napilla mökin kuvaa vasemmalla ylhäällä.
- Foxiton
ei ole otsikkopalkkia
Foxiton kirjoitti:
ei ole otsikkopalkkia
Käytä Alt pohjassa ja sitten hiiren oikealla napilla valikkopalkkia ja ruksi käytettävät palkit.
- n
veikkopit kirjoitti:
Käytä Alt pohjassa ja sitten hiiren oikealla napilla valikkopalkkia ja ruksi käytettävät palkit.
Alt n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504