Firefox ositerivi takaisin!

Foksiton

Firefoxista poistin vahingossa valikkorivin ja osoitepalkin, nyt enää näkyy kirjanmerkit ja välilehdet. Hiiren oikealla kun klikkailee välilehtien ja kirjanmerkkien päällä niin ei tule enää sitä valikkoa josta voisi raksittaa halutut palkit. Miten saan osoiterivin ja valikon takaisin?

11

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.Wisser

      Näytä-Työkalupalkit-Navigointipalkki.

      • Foxiton

        Niin tietäisit että ei näy valikkopalkki


      • Foxiton

        Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.

        Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?


      • Foxiton kirjoitti:

        Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.

        Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?

        Vapaiden ohjelmistojen kehittäminen on ohjelmoija/kehittäjävetoista eikä käyttäjävetoista. Niin mummot saa yrittää tehdä johonkin palveluun esittää nöyriä pyyntöjä, että jos heidätkin huomioitaisiin, tai sitten ei. Kehittäjän tulotasoon ei mummon vikinällä ole merkitystä ainakaan siinä tapauksessa, että kehittäjä on toiminut ilman palkkaa.

        Kaupallisetkin ohjelmat ovat taas tavallaan rahoittajavetoisia, mutta rahoittaja joutuu ajattelemaan kehittäjää enemmän sitä käyttäjääkin, tarkemmin sanottuna maksavaa käyttäjää. Nimittäin rahoittajan rahavirta riippuu siitä mummostakin, jos hän on käyttäjänä jne.

        Periaatteessa vapaat ohjelmat voisivat ehkä toimia demokraattisesti jotenkin osuuskunnan tapaan, mutta näin nyt ei vain ole, vaan ne jotka osaavat, ne määräävät.

        Tämä valikon piilotus on joskus tullut itsellenikin eteen. Mutta enhän minä sitä enää muistanut, että mikä siinä oli se jippo ...


      • kawd...
        Foxiton kirjoitti:

        Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.

        Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?

        Toinen ohje vastaisuuden varalle.

        http://support.mozilla.com/fi/kb/Vikasietotila


      • 12
        tuttumies kirjoitti:

        Vapaiden ohjelmistojen kehittäminen on ohjelmoija/kehittäjävetoista eikä käyttäjävetoista. Niin mummot saa yrittää tehdä johonkin palveluun esittää nöyriä pyyntöjä, että jos heidätkin huomioitaisiin, tai sitten ei. Kehittäjän tulotasoon ei mummon vikinällä ole merkitystä ainakaan siinä tapauksessa, että kehittäjä on toiminut ilman palkkaa.

        Kaupallisetkin ohjelmat ovat taas tavallaan rahoittajavetoisia, mutta rahoittaja joutuu ajattelemaan kehittäjää enemmän sitä käyttäjääkin, tarkemmin sanottuna maksavaa käyttäjää. Nimittäin rahoittajan rahavirta riippuu siitä mummostakin, jos hän on käyttäjänä jne.

        Periaatteessa vapaat ohjelmat voisivat ehkä toimia demokraattisesti jotenkin osuuskunnan tapaan, mutta näin nyt ei vain ole, vaan ne jotka osaavat, ne määräävät.

        Tämä valikon piilotus on joskus tullut itsellenikin eteen. Mutta enhän minä sitä enää muistanut, että mikä siinä oli se jippo ...

        Taitaa se IE:nkin palkki hävitä F11:sta...


    • Klikaa hiiren oikealla napilla mökin kuvaa vasemmalla ylhäällä.

      • Foxiton

        ei ole otsikkopalkkia


      • Foxiton kirjoitti:

        ei ole otsikkopalkkia

        Käytä Alt pohjassa ja sitten hiiren oikealla napilla valikkopalkkia ja ruksi käytettävät palkit.


      • n
        veikkopit kirjoitti:

        Käytä Alt pohjassa ja sitten hiiren oikealla napilla valikkopalkkia ja ruksi käytettävät palkit.

        Alt n


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe