Firefox ositerivi takaisin!

Foksiton

Firefoxista poistin vahingossa valikkorivin ja osoitepalkin, nyt enää näkyy kirjanmerkit ja välilehdet. Hiiren oikealla kun klikkailee välilehtien ja kirjanmerkkien päällä niin ei tule enää sitä valikkoa josta voisi raksittaa halutut palkit. Miten saan osoiterivin ja valikon takaisin?

11

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B.Wisser

      Näytä-Työkalupalkit-Navigointipalkki.

      • Foxiton

        Niin tietäisit että ei näy valikkopalkki


      • Foxiton

        Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.

        Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?


      • Foxiton kirjoitti:

        Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.

        Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?

        Vapaiden ohjelmistojen kehittäminen on ohjelmoija/kehittäjävetoista eikä käyttäjävetoista. Niin mummot saa yrittää tehdä johonkin palveluun esittää nöyriä pyyntöjä, että jos heidätkin huomioitaisiin, tai sitten ei. Kehittäjän tulotasoon ei mummon vikinällä ole merkitystä ainakaan siinä tapauksessa, että kehittäjä on toiminut ilman palkkaa.

        Kaupallisetkin ohjelmat ovat taas tavallaan rahoittajavetoisia, mutta rahoittaja joutuu ajattelemaan kehittäjää enemmän sitä käyttäjääkin, tarkemmin sanottuna maksavaa käyttäjää. Nimittäin rahoittajan rahavirta riippuu siitä mummostakin, jos hän on käyttäjänä jne.

        Periaatteessa vapaat ohjelmat voisivat ehkä toimia demokraattisesti jotenkin osuuskunnan tapaan, mutta näin nyt ei vain ole, vaan ne jotka osaavat, ne määräävät.

        Tämä valikon piilotus on joskus tullut itsellenikin eteen. Mutta enhän minä sitä enää muistanut, että mikä siinä oli se jippo ...


      • kawd...
        Foxiton kirjoitti:

        Kiitos. Alt-näppäimellä sain valikon näkyviin josta sitten Näytä > Työkalupalkit > Navigointipalkki.

        Mutta miten helvetissä Firefoxin kehittäjät luulevat että joku mummo saa takaisin tuon valikon kun kerran on sen hukannut?

        Toinen ohje vastaisuuden varalle.

        http://support.mozilla.com/fi/kb/Vikasietotila


      • 12
        tuttumies kirjoitti:

        Vapaiden ohjelmistojen kehittäminen on ohjelmoija/kehittäjävetoista eikä käyttäjävetoista. Niin mummot saa yrittää tehdä johonkin palveluun esittää nöyriä pyyntöjä, että jos heidätkin huomioitaisiin, tai sitten ei. Kehittäjän tulotasoon ei mummon vikinällä ole merkitystä ainakaan siinä tapauksessa, että kehittäjä on toiminut ilman palkkaa.

        Kaupallisetkin ohjelmat ovat taas tavallaan rahoittajavetoisia, mutta rahoittaja joutuu ajattelemaan kehittäjää enemmän sitä käyttäjääkin, tarkemmin sanottuna maksavaa käyttäjää. Nimittäin rahoittajan rahavirta riippuu siitä mummostakin, jos hän on käyttäjänä jne.

        Periaatteessa vapaat ohjelmat voisivat ehkä toimia demokraattisesti jotenkin osuuskunnan tapaan, mutta näin nyt ei vain ole, vaan ne jotka osaavat, ne määräävät.

        Tämä valikon piilotus on joskus tullut itsellenikin eteen. Mutta enhän minä sitä enää muistanut, että mikä siinä oli se jippo ...

        Taitaa se IE:nkin palkki hävitä F11:sta...


    • Klikaa hiiren oikealla napilla mökin kuvaa vasemmalla ylhäällä.

      • Foxiton

        ei ole otsikkopalkkia


      • Foxiton kirjoitti:

        ei ole otsikkopalkkia

        Käytä Alt pohjassa ja sitten hiiren oikealla napilla valikkopalkkia ja ruksi käytettävät palkit.


      • n
        veikkopit kirjoitti:

        Käytä Alt pohjassa ja sitten hiiren oikealla napilla valikkopalkkia ja ruksi käytettävät palkit.

        Alt n


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe