Sonera datamaksu

Elsuri

Kuinka paljon Sonera laskuttaa esimerkikiksi yhdestä megasta tiedonsiirtoa? Kun en itse sitä mistään löydä.
tiedonsiirtoni on tällä hetkellä noin megan ja saldo näyttää että tiedonsiirto 5 euroa

10

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Elsuri

        Käytän nettiä vain mesettämisessä. Miten tuo tunti maksu mahtaa mennä? Mesetän 5 min ja menee sitten tunnin maksu?


      • Elsuri kirjoitti:

        Käytän nettiä vain mesettämisessä. Miten tuo tunti maksu mahtaa mennä? Mesetän 5 min ja menee sitten tunnin maksu?

        Aivan, se menee aina alkavalta tunnilta. Jos yhteys jää päälle, menee se jatkuvasti. Nykyään ei juuri ole syytä olla ottamatta datapakettia.


    • saunislainen

      5.99e/Mt..törkee hinta kun vertaa muihin liittymiin..esim saunis/dna 1,50e/Mt
      Soneralla ei kannata ilman datapakettia surffailla

      soneralla multimedia viestit eli kuvat maksavat 0,39e/kpl..saunalahdella saman kuin txt viesti eli..0,07e..eli sonera laskuttaa yli 5 kertaisen hinnan yhdestä kuva viestistä verrattuna saunikseen

      kertoo paljon firmasta nimeltä sonera

      • Elsuri

        Kiitos viestistäsi. Taidankin siirtyä sitten vaikka dna:n puoleen mistä alunperin lähdinkin perheen siirryttyä soneraan...


      • Elsuri kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi. Taidankin siirtyä sitten vaikka dna:n puoleen mistä alunperin lähdinkin perheen siirryttyä soneraan...

        Ei Soneralla ole megatavupohjaista laskutusta. Laskutus on 90 senttiä tunnilta.


      • Vähän käyttävä
        okaro kirjoitti:

        Ei Soneralla ole megatavupohjaista laskutusta. Laskutus on 90 senttiä tunnilta.

        Alkaako veloitus aina tasatunnein, vai lasketaanko se tunti siitä kun avaa palvelun? Mitenkäs sitten veloitetaan kun otetaan yhteys useamman kerran tunnin aikana, meneekö joka avauksesta uusi 90 sentin maksu?


      • jhgfgj
        Vähän käyttävä kirjoitti:

        Alkaako veloitus aina tasatunnein, vai lasketaanko se tunti siitä kun avaa palvelun? Mitenkäs sitten veloitetaan kun otetaan yhteys useamman kerran tunnin aikana, meneekö joka avauksesta uusi 90 sentin maksu?

        prepaidilla megat laskutus,menee joka kerta 90c kun avaat


      • vihaa

        tein toistamiseen saman virheen ja kun aloin sonrean asiakkaaksi. iPhone oli syynä tälläkertaa.
        Kuukausimaksun ( n.52 euroa) johon kuuluu 2500 min 150 v ja rajaton netti, lisäksi laskuun on kertynyt vähintään puolet lisää joka kuukausi erilaisten palvelumaksujen yms. persuteella.
        käsittämätöntä, että ostan tekstiviesti paketin, mutta se kattaa ainoastaan soneran liittymiin lähetetyt viestin ja muihin liittymiin veloitetaan tuplahinta! Onko numeropalvelutkin jotenki kalliimpia Soneran kautta?

        Ei mulla tuommosia laskuja ole IKINÄ ennen tullut, eikä kännykän käyttö ainakaan ole lisääntytnyt. Päinvastoin!

        SONERA = PASKA ja KALLIS!


      • vihaa kirjoitti:

        tein toistamiseen saman virheen ja kun aloin sonrean asiakkaaksi. iPhone oli syynä tälläkertaa.
        Kuukausimaksun ( n.52 euroa) johon kuuluu 2500 min 150 v ja rajaton netti, lisäksi laskuun on kertynyt vähintään puolet lisää joka kuukausi erilaisten palvelumaksujen yms. persuteella.
        käsittämätöntä, että ostan tekstiviesti paketin, mutta se kattaa ainoastaan soneran liittymiin lähetetyt viestin ja muihin liittymiin veloitetaan tuplahinta! Onko numeropalvelutkin jotenki kalliimpia Soneran kautta?

        Ei mulla tuommosia laskuja ole IKINÄ ennen tullut, eikä kännykän käyttö ainakaan ole lisääntytnyt. Päinvastoin!

        SONERA = PASKA ja KALLIS!

        Ottakaa nyt jo hyvät ihmiset mallia laajakaistoista. Modeemi aikaan vielä taksat oli tiedon määrän mukaan.
        Tekniikalla kyllä pystytään parempaankin ratkaisuun!

        Hankkikaa siis kiinteä laajakaista myös kännykkään. Esim. saunalahti 386kt nopeus kiinteään hintaan oliko se 4,90/kk ja 1megan yhteydenkin saa 9.90/kk Ei tuu yllätys kuluja tällöin ja imuroida voi huoletta kuinka paljon tahansa jopa kännykällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe