Kuinka paljon Sonera laskuttaa esimerkikiksi yhdestä megasta tiedonsiirtoa? Kun en itse sitä mistään löydä.
tiedonsiirtoni on tällä hetkellä noin megan ja saldo näyttää että tiedonsiirto 5 euroa
Sonera datamaksu
10
1236
Vastaukset
http://www.sonera.fi/puhelin ja liittyma/kannykalla nettiin/vertailuhinnasto
http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20liittym%E4/Hinnasto/131/
http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20liittym%E4/Hinnasto/133/
Opera mini 5.1 on hyvä nettiselain hitaille yhteyksille. Se pinenentää sivujen kuvien kokoa, ja näin säästää dataa. Lataa se kännykällä täältä: m.opera.com- Elsuri
Käytän nettiä vain mesettämisessä. Miten tuo tunti maksu mahtaa mennä? Mesetän 5 min ja menee sitten tunnin maksu?
Elsuri kirjoitti:
Käytän nettiä vain mesettämisessä. Miten tuo tunti maksu mahtaa mennä? Mesetän 5 min ja menee sitten tunnin maksu?
Aivan, se menee aina alkavalta tunnilta. Jos yhteys jää päälle, menee se jatkuvasti. Nykyään ei juuri ole syytä olla ottamatta datapakettia.
- saunislainen
5.99e/Mt..törkee hinta kun vertaa muihin liittymiin..esim saunis/dna 1,50e/Mt
Soneralla ei kannata ilman datapakettia surffailla
soneralla multimedia viestit eli kuvat maksavat 0,39e/kpl..saunalahdella saman kuin txt viesti eli..0,07e..eli sonera laskuttaa yli 5 kertaisen hinnan yhdestä kuva viestistä verrattuna saunikseen
kertoo paljon firmasta nimeltä sonera- Elsuri
Kiitos viestistäsi. Taidankin siirtyä sitten vaikka dna:n puoleen mistä alunperin lähdinkin perheen siirryttyä soneraan...
Elsuri kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Taidankin siirtyä sitten vaikka dna:n puoleen mistä alunperin lähdinkin perheen siirryttyä soneraan...
Ei Soneralla ole megatavupohjaista laskutusta. Laskutus on 90 senttiä tunnilta.
- Vähän käyttävä
okaro kirjoitti:
Ei Soneralla ole megatavupohjaista laskutusta. Laskutus on 90 senttiä tunnilta.
Alkaako veloitus aina tasatunnein, vai lasketaanko se tunti siitä kun avaa palvelun? Mitenkäs sitten veloitetaan kun otetaan yhteys useamman kerran tunnin aikana, meneekö joka avauksesta uusi 90 sentin maksu?
- jhgfgj
Vähän käyttävä kirjoitti:
Alkaako veloitus aina tasatunnein, vai lasketaanko se tunti siitä kun avaa palvelun? Mitenkäs sitten veloitetaan kun otetaan yhteys useamman kerran tunnin aikana, meneekö joka avauksesta uusi 90 sentin maksu?
prepaidilla megat laskutus,menee joka kerta 90c kun avaat
- vihaa
tein toistamiseen saman virheen ja kun aloin sonrean asiakkaaksi. iPhone oli syynä tälläkertaa.
Kuukausimaksun ( n.52 euroa) johon kuuluu 2500 min 150 v ja rajaton netti, lisäksi laskuun on kertynyt vähintään puolet lisää joka kuukausi erilaisten palvelumaksujen yms. persuteella.
käsittämätöntä, että ostan tekstiviesti paketin, mutta se kattaa ainoastaan soneran liittymiin lähetetyt viestin ja muihin liittymiin veloitetaan tuplahinta! Onko numeropalvelutkin jotenki kalliimpia Soneran kautta?
Ei mulla tuommosia laskuja ole IKINÄ ennen tullut, eikä kännykän käyttö ainakaan ole lisääntytnyt. Päinvastoin!
SONERA = PASKA ja KALLIS! vihaa kirjoitti:
tein toistamiseen saman virheen ja kun aloin sonrean asiakkaaksi. iPhone oli syynä tälläkertaa.
Kuukausimaksun ( n.52 euroa) johon kuuluu 2500 min 150 v ja rajaton netti, lisäksi laskuun on kertynyt vähintään puolet lisää joka kuukausi erilaisten palvelumaksujen yms. persuteella.
käsittämätöntä, että ostan tekstiviesti paketin, mutta se kattaa ainoastaan soneran liittymiin lähetetyt viestin ja muihin liittymiin veloitetaan tuplahinta! Onko numeropalvelutkin jotenki kalliimpia Soneran kautta?
Ei mulla tuommosia laskuja ole IKINÄ ennen tullut, eikä kännykän käyttö ainakaan ole lisääntytnyt. Päinvastoin!
SONERA = PASKA ja KALLIS!Ottakaa nyt jo hyvät ihmiset mallia laajakaistoista. Modeemi aikaan vielä taksat oli tiedon määrän mukaan.
Tekniikalla kyllä pystytään parempaankin ratkaisuun!
Hankkikaa siis kiinteä laajakaista myös kännykkään. Esim. saunalahti 386kt nopeus kiinteään hintaan oliko se 4,90/kk ja 1megan yhteydenkin saa 9.90/kk Ei tuu yllätys kuluja tällöin ja imuroida voi huoletta kuinka paljon tahansa jopa kännykällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372