Wintoosa ei anna ladata mitään ohjelmaa ja ohjaa minut väärille sivuille ja tämmöinen teksti tulee windows security has found critical proces activity on your system and will perform fast scan of system files! Virus? Millä poistetaan??? on Jo Kaspersky eikä poistu!!!!!!!!!!!!
missä vika ja millä pois?
5
456
Vastaukset
- 12
Tämä tekstin antaja on luultavimmin itse haittaohjelma. Se odottaa, että jotenkin hyväksyisit sen ja asentaisit koneellesi. Sen jälkeen se alkaa hakea lisää haittoja netistä ja/tai vaatia rahaa niiden "poistamiseen".
- apuuuuuwa
nyt oon ton ohjelman saanu poistettua kasperilla :) mut nyt toinen ongelma kone ei ala oikeen lataamaan mitään tiedostoja! Missä vika?
- BuuttiPatu
apuuuuuwa kirjoitti:
nyt oon ton ohjelman saanu poistettua kasperilla :) mut nyt toinen ongelma kone ei ala oikeen lataamaan mitään tiedostoja! Missä vika?
Tarvitset todennäköisesti ns buutattavan virustorjuntatyökalun. Voit ladata sellaisen myös Kasperskyn sivuilta, jonka jälkeen polttelet sen DVD tai CD-levylle. Toinen mielestäni hyvä buutattava työkalu on BitDefenderillä.
- tri Dolonen
on tietennii viiruksia. Kääräse kaulahuivi konneen ympärille, lienee vilustunut.
- mulkku tolonen
tollo dolonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358