raastavaa

rtyuiop

aikaa ollut vuosi taaksepäin, nimittäin 3 sukulaistani kuollut, yhdellä syöpä, nuori, 30- vuotias, tuntui että hukun surun alle, en näkenyt suuntaa missään, en valoa, kattelin vaan videota kuolleista ja surin, ja tuska on viiltävä, pahin on vähän helpottanut, muttta ahdistavaa on ollut minulla viime vuosi, olin todella kireä ja tottakai se heijastui myös työhöni.no, ymmärtäväinen kun työnantajani oli niin selvisin ilman sairaslomia, mutta pohja tippui. romahdus sattui 2 kuukautta sitten, ajattelin, että olen rauhassa kun ei ole syytä stressata, olin niin kovilla, niin stressaantunut ja suruissani, etten jaksanut töitten jälkeen kuin levätä, ottaa päiväunet ja levätä, kävellä rauhassa ilman suorituspaineita.meinasin masentua, nyt on kohta syysloma, ja minä aion vähän irrotella, tai vähän enemmän, en vain tiedä vielä miten .töissä alkaa taas sujua, syysflunssakin alkaa helpottamaan, alan tervehtyä, minua on painostettu niin paljon, ja toisinaan naurettukin, mutta nyt kaikki ilkeys on poissa. olin katkera yhdelle kaverille, mutta on nyt sovittu asia, se painosti minua ja tekeytyi muka hyväksi ystäväksi, mutta se halusi vain rikkoa välit minun yhtee sukulaiseeni, tai ainakin luulen niin.

1

339

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaslomalla

Voimia sinulle! Näitä aikoja on meillä muillakin, et ole yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      53
      1051
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      857
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      681
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe