Mikä olisi hyvä viini?

Maroolofi

Juu, ajattelin että jos joskus ostaisi pullon viiniä.

Onko El Tiempo hyvää?

Mikä olisi hyvää kuivaa valkoviiniä?

Älkää ehottako makista, kun se on jo kokeiltu ja maistuu kuselle.

12

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustua henk.koht.

      Porvoon Lankkuun. Sen maku turruttaa kielen ja prosentit vaikuttavat kala. ja linturuokien kanssa viihdyttävästi. Paljaaltaan lumihangessa jäähdytettynä ja pullon suusta juotuna tuo mieleen nuoruuden.

    • Yenttuja, oljethanna

      Sehän se perinteisin suomalainen valkoviini on. Mutta kandee katella niitä alkonm hyllyssä olevi merkintöjä. Niistä saa ok- osviittaa. Toi tiempo ei mua silleen iske. Mutta ihan perinteinen huttunen pahvitölkissä on musta yllättävänkin hyvää. Mutta noi ei ole kuivia. Osta joskus brut-skumppapullo, sitten tiedät, mitä kuiva viini tarkoittaa :DDD

      • Maroolofi

        Herra Huttunen on hyvää kyllä! Mulla on oikein semmonen Herra Huttusen kylmälaukkukin, johon mahtuu kolmen litukan pönikkä. Se on kätevä jos lähtee ulos dodaamaan:P


    • se tietysti

      on josta tulee humalaan, ei sitä muuten kannata juoda.

    • ------>>

      Oolofin tyyliin sopivaksi Mehukatti-mehuun sekoitetun Koskenkorvan, jota hän voi juoda viinilasista pikkusormi suorana.
      Samalla hän voi kuvitella sen olevan viiniä, mutta juopuminen on taattu, kun se on aina Oolofin ainoa pyrkimys.

    • voimakasarominen valkoviini, hieman tanniininen jälkimaku. Sopii jalostettujen lihatuotteiden ja kehittyneiden juustojen kanssa.

      • )))))))]]]]]]]]

        Kiljua tai sahtia nam.nam.


      • Maroolofi
        )))))))]]]]]]]] kirjoitti:

        Kiljua tai sahtia nam.nam.

        Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?


      • j.orma
        Maroolofi kirjoitti:

        Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?

        Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.


      • rantajätkä
        j.orma kirjoitti:

        Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.

        valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.


      • marabello, ah bella
        rantajätkä kirjoitti:

        valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.

        Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.


      • Maroolofi
        marabello, ah bella kirjoitti:

        Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.

        Sitä mangoviintä tuli kesällä juotua. Se maistuikin kyllä kivasti, monta pulloa män. Hetkonen... Eihän se ollutkaan kesällä vaan jo syksyä/alkutalvea. Näin ne ajat mänöö sekasin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe