Mikä olisi hyvä viini?

Maroolofi

Juu, ajattelin että jos joskus ostaisi pullon viiniä.

Onko El Tiempo hyvää?

Mikä olisi hyvää kuivaa valkoviiniä?

Älkää ehottako makista, kun se on jo kokeiltu ja maistuu kuselle.

12

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustua henk.koht.

      Porvoon Lankkuun. Sen maku turruttaa kielen ja prosentit vaikuttavat kala. ja linturuokien kanssa viihdyttävästi. Paljaaltaan lumihangessa jäähdytettynä ja pullon suusta juotuna tuo mieleen nuoruuden.

    • Yenttuja, oljethanna

      Sehän se perinteisin suomalainen valkoviini on. Mutta kandee katella niitä alkonm hyllyssä olevi merkintöjä. Niistä saa ok- osviittaa. Toi tiempo ei mua silleen iske. Mutta ihan perinteinen huttunen pahvitölkissä on musta yllättävänkin hyvää. Mutta noi ei ole kuivia. Osta joskus brut-skumppapullo, sitten tiedät, mitä kuiva viini tarkoittaa :DDD

      • Maroolofi

        Herra Huttunen on hyvää kyllä! Mulla on oikein semmonen Herra Huttusen kylmälaukkukin, johon mahtuu kolmen litukan pönikkä. Se on kätevä jos lähtee ulos dodaamaan:P


    • se tietysti

      on josta tulee humalaan, ei sitä muuten kannata juoda.

    • ------>>

      Oolofin tyyliin sopivaksi Mehukatti-mehuun sekoitetun Koskenkorvan, jota hän voi juoda viinilasista pikkusormi suorana.
      Samalla hän voi kuvitella sen olevan viiniä, mutta juopuminen on taattu, kun se on aina Oolofin ainoa pyrkimys.

    • voimakasarominen valkoviini, hieman tanniininen jälkimaku. Sopii jalostettujen lihatuotteiden ja kehittyneiden juustojen kanssa.

      • )))))))]]]]]]]]

        Kiljua tai sahtia nam.nam.


      • Maroolofi
        )))))))]]]]]]]] kirjoitti:

        Kiljua tai sahtia nam.nam.

        Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?


      • j.orma
        Maroolofi kirjoitti:

        Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?

        Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.


      • rantajätkä
        j.orma kirjoitti:

        Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.

        valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.


      • marabello, ah bella
        rantajätkä kirjoitti:

        valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.

        Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.


      • Maroolofi
        marabello, ah bella kirjoitti:

        Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.

        Sitä mangoviintä tuli kesällä juotua. Se maistuikin kyllä kivasti, monta pulloa män. Hetkonen... Eihän se ollutkaan kesällä vaan jo syksyä/alkutalvea. Näin ne ajat mänöö sekasin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe