Juu, ajattelin että jos joskus ostaisi pullon viiniä.
Onko El Tiempo hyvää?
Mikä olisi hyvää kuivaa valkoviiniä?
Älkää ehottako makista, kun se on jo kokeiltu ja maistuu kuselle.
Mikä olisi hyvä viini?
12
769
Vastaukset
- tutustua henk.koht.
Porvoon Lankkuun. Sen maku turruttaa kielen ja prosentit vaikuttavat kala. ja linturuokien kanssa viihdyttävästi. Paljaaltaan lumihangessa jäähdytettynä ja pullon suusta juotuna tuo mieleen nuoruuden.
- Yenttuja, oljethanna
Sehän se perinteisin suomalainen valkoviini on. Mutta kandee katella niitä alkonm hyllyssä olevi merkintöjä. Niistä saa ok- osviittaa. Toi tiempo ei mua silleen iske. Mutta ihan perinteinen huttunen pahvitölkissä on musta yllättävänkin hyvää. Mutta noi ei ole kuivia. Osta joskus brut-skumppapullo, sitten tiedät, mitä kuiva viini tarkoittaa :DDD
- Maroolofi
Herra Huttunen on hyvää kyllä! Mulla on oikein semmonen Herra Huttusen kylmälaukkukin, johon mahtuu kolmen litukan pönikkä. Se on kätevä jos lähtee ulos dodaamaan:P
- se tietysti
on josta tulee humalaan, ei sitä muuten kannata juoda.
- ------>>
Oolofin tyyliin sopivaksi Mehukatti-mehuun sekoitetun Koskenkorvan, jota hän voi juoda viinilasista pikkusormi suorana.
Samalla hän voi kuvitella sen olevan viiniä, mutta juopuminen on taattu, kun se on aina Oolofin ainoa pyrkimys. voimakasarominen valkoviini, hieman tanniininen jälkimaku. Sopii jalostettujen lihatuotteiden ja kehittyneiden juustojen kanssa.
- )))))))]]]]]]]]
Kiljua tai sahtia nam.nam.
- Maroolofi
)))))))]]]]]]]] kirjoitti:
Kiljua tai sahtia nam.nam.
Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?
- j.orma
Maroolofi kirjoitti:
Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?
Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.
- rantajätkä
j.orma kirjoitti:
Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.
valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.
- marabello, ah bella
rantajätkä kirjoitti:
valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.
Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.
- Maroolofi
marabello, ah bella kirjoitti:
Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.
Sitä mangoviintä tuli kesällä juotua. Se maistuikin kyllä kivasti, monta pulloa män. Hetkonen... Eihän se ollutkaan kesällä vaan jo syksyä/alkutalvea. Näin ne ajat mänöö sekasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416