Juu, ajattelin että jos joskus ostaisi pullon viiniä.
Onko El Tiempo hyvää?
Mikä olisi hyvää kuivaa valkoviiniä?
Älkää ehottako makista, kun se on jo kokeiltu ja maistuu kuselle.
Mikä olisi hyvä viini?
12
690
Vastaukset
- tutustua henk.koht.
Porvoon Lankkuun. Sen maku turruttaa kielen ja prosentit vaikuttavat kala. ja linturuokien kanssa viihdyttävästi. Paljaaltaan lumihangessa jäähdytettynä ja pullon suusta juotuna tuo mieleen nuoruuden.
- Yenttuja, oljethanna
Sehän se perinteisin suomalainen valkoviini on. Mutta kandee katella niitä alkonm hyllyssä olevi merkintöjä. Niistä saa ok- osviittaa. Toi tiempo ei mua silleen iske. Mutta ihan perinteinen huttunen pahvitölkissä on musta yllättävänkin hyvää. Mutta noi ei ole kuivia. Osta joskus brut-skumppapullo, sitten tiedät, mitä kuiva viini tarkoittaa :DDD
- Maroolofi
Herra Huttunen on hyvää kyllä! Mulla on oikein semmonen Herra Huttusen kylmälaukkukin, johon mahtuu kolmen litukan pönikkä. Se on kätevä jos lähtee ulos dodaamaan:P
- se tietysti
on josta tulee humalaan, ei sitä muuten kannata juoda.
- ------>>
Oolofin tyyliin sopivaksi Mehukatti-mehuun sekoitetun Koskenkorvan, jota hän voi juoda viinilasista pikkusormi suorana.
Samalla hän voi kuvitella sen olevan viiniä, mutta juopuminen on taattu, kun se on aina Oolofin ainoa pyrkimys. voimakasarominen valkoviini, hieman tanniininen jälkimaku. Sopii jalostettujen lihatuotteiden ja kehittyneiden juustojen kanssa.
- )))))))]]]]]]]]
Kiljua tai sahtia nam.nam.
- Maroolofi
)))))))]]]]]]]] kirjoitti:
Kiljua tai sahtia nam.nam.
Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?
- j.orma
Maroolofi kirjoitti:
Jotkut spurgut juo nykyään jotain mango-viiniä. Onkohan se hyvää?
Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.
- rantajätkä
j.orma kirjoitti:
Jorma on varma valinta kaikkiin tilanteisiin. Halvat humalat.
valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.
- marabello, ah bella
rantajätkä kirjoitti:
valdemar on hyvä punaviini sitä kun vetää 3-4 pulloo niin kolisee ku keilahallissa.
Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.
- Maroolofi
marabello, ah bella kirjoitti:
Marabellosta saa tällä hetkellä halvimmat kännit, ellei kiljua lasketa.
Sitä mangoviintä tuli kesällä juotua. Se maistuikin kyllä kivasti, monta pulloa män. Hetkonen... Eihän se ollutkaan kesällä vaan jo syksyä/alkutalvea. Näin ne ajat mänöö sekasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809