Husqvarna 125 sm vai KTM EXC sm???

jaaaaksoooo93

Elikkä siis kumpi kannattaisi hankkia näistä kahdesta hankkia?
Plussia ja miinuksia molemmista. (KTM vie bensaa ja vaatii paljo huoltoa, tiedetään jo. joten sitä ei kiitos moneen kertaan)

116

19257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdgsd2

      Jos meinaat vakiona pitää niin husse. kukaan jolla on edes hitusen järkeä ei pidä kotaria vakiona, muttei kyllä husseakaan kannattaisi. Jos laitat täystehoiseks niin molemmat kuluttaa suunnilleen yhtä paljon, tehoissa ei tt:nä ole paljoakaan eroa, kotarissa muutama heppa enemmän. Kotarissa vähän tiuhemmat huoltovälit. Eli jos täystehoiseksi meinaat laittaa, osta kumpi tahansa. Husseissa helpommin sähkövikoja, kotareissa huoltamiseen kuluu vähän enemmän rahaa. Jos vakiona pidät älä edes harkitse kotaria, vaan osta suosiolla husse.

      • maaakkskseeee

        minkälainen mahtaa olla summa sakoista, jos jää täystehosella kiinni?


      • hafgagsd
        maaakkskseeee kirjoitti:

        minkälainen mahtaa olla summa sakoista, jos jää täystehosella kiinni?

        No riippuu vähä, mutta harvoin niitä jää, varsinkaan jos ulkoapäin on laillinen, esim. peilit, vilkut jne. Hussessa on n. 4 heppaa vähemmän (täysin pyöräkohtainen) ja jos et meinaa virittää osta suosiolla nelitahti.


      • fasfas

        Empä tiiä sakoista. Kortti ja kilvet lähtee 4-6 viikoks. sakkoja voi tulla reilu 100e. riippuu kyl poliisistakin mitä sanktioita tulee. Jos ajat hyvin liikenteessä ja pyöräsi on laillisessa kunnossa muuten kuin niiden tehojen osalta eli peili, vilkut yms. ja olet kohtelias kun sinut pysäytetään niin ei tule välttämättä mitään, toki vähän poliisi kohtaista. Itseni pysäytti poliisit viime viikonloppuna kun kotarilla ajelin. Rupattelimme siinä jotain ja poliisi-setä sanoin että hyvä kun sulla ainakin ulkoisesti laillisessa kunnossa. Laitto sitten pyörän käyntiin ja kierrätteli siinä. Totesi sen jälkeen että ei taida ihan alle 11kw olla tehoa tässä :D mainitsi vain tuon ja hekotti siinä. Toinen poliisi esitti käsillään keulintaliikettä ja sanoi että "se on kato ktm" :DDD sanoi sitten vielä että tarkista kuitenkin kuristukset ja sen jälkeen lähtivät pois =)


      • lollero561

        SM husse täystehoisena tuottaa koneelta 27hp, ktm taas täystehoisena lähemmäs 40hp.. Sm husseissa on sähköjä vitusti eli myös enemmän vikoja. kulutus pitää suurinpiirtein paikkaansa. Toisaalta on myös WR husse ja ostaa sen smoto vanteilla niin tehot samaa luokkaa ktm:ssä, ilman sm mallin sähköhärpäkkeitä. WR on myös hultovapaampi oikein pidettynä kotariin nähden.


      • Bustapro

        ktm ja husq ei voi tehojen puolesta verrata ne o kaks aiva eri asiaa ja kyl kisapiikis on jokune 5 hp enemmä


    • onsf

      Onks tossa KTM -08 mallissa tuorevoitelu järjestelmää tai mikä sen nimi nyt onkaa?????

    • pillureikä69

      eikös kaikissa nykyajan laitteissa oo tuorevoitelu? nelareista en oo kyl varma

    • IDIOOTIT!!!

      Ei vittu mitä porukkaa täällä kertoo "faktoja" :DDD
      1. Husqvarna 125cc sm on katulaillinen versio Wr mallista. Sm hussesta irtoo tt:nä 25-28hv, kotarista noin 37-40hv. se on Husqvarna Wr mikä on saman tehoinen pyörä kuin Ktm elkää siis sekoittako Husq sm:ää ja wr:ää
      2.Ktm exc:ssä ei todellakaan ole tuoreöljyvoitelua eli suoraan öljyt tankkiin bensan sekaan vaan itse.
      3. Nelarissa tuoreöljyvoitelu? kyllä periaatteessa,koska se kierrättää koneöljyjä sylinterissä mutta ei se vaadi erillisiä öljyjä voiteluun.

      • sääjasunfaktatvittu!

        Ei vitussa muuten kotaristi irtoa mitään 37-40hv. Pikemminkin 28-32.


      • Ko-neel-ta
        sääjasunfaktatvittu! kirjoitti:

        Ei vitussa muuten kotaristi irtoa mitään 37-40hv. Pikemminkin 28-32.

        Hän tarkoitti tehoja koneelta terskanaama


      • Bustapro

        vaik puhuisit konetehoista nii mistää kisapiikistä et saa 40hp


      • KTM_Akrapovic
        sääjasunfaktatvittu! kirjoitti:

        Ei vitussa muuten kotaristi irtoa mitään 37-40hv. Pikemminkin 28-32.

        Kyllä kotarista irtoo semmoset 35hp takarenkaalta (riippuu toki putkesta sun muusta)


      • Anonyymi
        Bustapro kirjoitti:

        vaik puhuisit konetehoista nii mistää kisapiikistä et saa 40hp

        Suzuki rm 2020 42hp :D


      • Anonyymi
        Bustapro kirjoitti:

        vaik puhuisit konetehoista nii mistää kisapiikistä et saa 40hp

        Ai ei saa mistään piikistä 40hp miksi husse TE on vakiona päältä 40 hp muistaakseni ja kyllä kunnol virittämäl saa jopa 55 hp 125 cc 2 Tahdist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei saa mistään piikistä 40hp miksi husse TE on vakiona päältä 40 hp muistaakseni ja kyllä kunnol virittämäl saa jopa 55 hp 125 cc 2 Tahdist.

        miksi edes kirjoitat tämmöstä, silmiin koskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei saa mistään piikistä 40hp miksi husse TE on vakiona päältä 40 hp muistaakseni ja kyllä kunnol virittämäl saa jopa 55 hp 125 cc 2 Tahdist.

        144 yz ja 150 cr hussesta saattaa irrota koneelta se 40 ponia mutta takarennaalta se on sen 33-35, kotarit perus tt ehkä 30-32 ja uuenmallin wr husset samanverran, vm wr tekee tiukkaa jo saaha 30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei saa mistään piikistä 40hp miksi husse TE on vakiona päältä 40 hp muistaakseni ja kyllä kunnol virittämäl saa jopa 55 hp 125 cc 2 Tahdist.

        No et kyllä millään ilveellä saa 125 2t 55hp 🤣


    • HIV

      husqvarna sm:ässä on täystehona 27-32heppaa riippuu ihan täysin pyörästä ja kuin hyvin se on säädetty ja sanotaanko et yhessäkään ktmäs ei oo 40hv :D niis on noin 34-37 useimmiten niistä voi kyllä saada yli sen 37

      • juupajuu -_-

        Muuten hyvä mutta hussen sm mallista kaasarin tt osilla ja paisarilla ei irtoa 32hp, ehkä weerasta voikin irrota 30hp takapallolta mutta nuo 40hv jutut on täyttä paskaa jokaikinen ellei tarkoiteta koneen antamaa tehon määrää, ei siltä takapyörältä irtoa 40hp oli sitten kotari, tm, fantic, gas gas, hm, husse wr ja vitun niin edespäin


      • opetteleajaa
        juupajuu -_- kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta hussen sm mallista kaasarin tt osilla ja paisarilla ei irtoa 32hp, ehkä weerasta voikin irrota 30hp takapallolta mutta nuo 40hv jutut on täyttä paskaa jokaikinen ellei tarkoiteta koneen antamaa tehon määrää, ei siltä takapyörältä irtoa 40hp oli sitten kotari, tm, fantic, gas gas, hm, husse wr ja vitun niin edespäin

        Niihän sitä puhutaan että irtois 40heppaa, mutta ei lähde täystehosesta temmistäkään 40polleroo, se on siinä 33-35 välillä KAMPIAKSELILTA tehot laskee pari heppaa kun takarenkaalta mitataan. Eli niin on nuokin täytyy puppua! Ja kuka vitun tyhmä hommaa kotarin ja kyselee asioita suomi24? kyllä ne pitäis ihan omasta takaa tietää ne asiat jos sellasen hommaa..


      • ggfgd
        juupajuu -_- kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta hussen sm mallista kaasarin tt osilla ja paisarilla ei irtoa 32hp, ehkä weerasta voikin irrota 30hp takapallolta mutta nuo 40hv jutut on täyttä paskaa jokaikinen ellei tarkoiteta koneen antamaa tehon määrää, ei siltä takapyörältä irtoa 40hp oli sitten kotari, tm, fantic, gas gas, hm, husse wr ja vitun niin edespäin

        WR;stäkään ei irtoa renkaalta 30hp, ehkä siinä 25 tunutmassa. Tehokkaipien kisapiikkien takarenkaalta taisi läteä karvan yli 30 (hm) muta se ei kovin käyttökelpoista ole, kun tehot on siellä ihan yläällä. Putki on kierrospainotteisempi ja ne viimeset alaväännönkin rippeet katoavat kun lähestytään koneteholtaan 40hp.

        Kuitenkin koneteho ja takapyöräteho on aivan eria asia. Otetaan nyt esimerkiksi 90-luvun itkissään oleva Kawasaki KX500 2-tahti, eli siinä on ilmotettu 65hv koneelta ja motorradin mittauksissa saatiin n. 55, eli kyllä siinä tehohäviötä tulee, kun sitä voimaa takarenkaalle siirretään.. Joissakin enemmän joissakin vähemmän.


      • ggfgd
        ggfgd kirjoitti:

        WR;stäkään ei irtoa renkaalta 30hp, ehkä siinä 25 tunutmassa. Tehokkaipien kisapiikkien takarenkaalta taisi läteä karvan yli 30 (hm) muta se ei kovin käyttökelpoista ole, kun tehot on siellä ihan yläällä. Putki on kierrospainotteisempi ja ne viimeset alaväännönkin rippeet katoavat kun lähestytään koneteholtaan 40hp.

        Kuitenkin koneteho ja takapyöräteho on aivan eria asia. Otetaan nyt esimerkiksi 90-luvun itkissään oleva Kawasaki KX500 2-tahti, eli siinä on ilmotettu 65hv koneelta ja motorradin mittauksissa saatiin n. 55, eli kyllä siinä tehohäviötä tulee, kun sitä voimaa takarenkaalle siirretään.. Joissakin enemmän joissakin vähemmän.

        Tämän edellisen olis pitäny tulla yhen ylemmäs, pahoittelen..


      • hgfshdfgh

        ei vitussa lähe tt:stä 30hp, ehkä sit jos pistetään hgssää kii ja v forceja mut ei tt:nä todellakaan!!


      • HUPSVARMA

        KTM Tehdaalta ilmottaa takarenkaalta tehoa noin 30hp, sm husses 27hp KONEELTA, ja penkitystehot ja kiihtyvyys ja huiput on kusetusta koska ilmanvastus! Ja wr husu ja kotkotin saman tehosia, enemmän vaikuttaa sisäänajo ja miten huollettu ja välitykset ja kuskin taidot


      • juupajuu -_- kirjoitti:

        Muuten hyvä mutta hussen sm mallista kaasarin tt osilla ja paisarilla ei irtoa 32hp, ehkä weerasta voikin irrota 30hp takapallolta mutta nuo 40hv jutut on täyttä paskaa jokaikinen ellei tarkoiteta koneen antamaa tehon määrää, ei siltä takapyörältä irtoa 40hp oli sitten kotari, tm, fantic, gas gas, hm, husse wr ja vitun niin edespäin

        kaverin husqvarna te jos on fmf fatty eikä vissii mitää muuta irtos 42hp. Täs pn kyseinen pyörä https://www.youtube.com/watch?v=rktiG0du0A4


      • Anonyymi

    • weafwef

      itellä ktm ja kävin käytin dynolla sitä niin mittauksissa sain 32hv :D veikkaisin että tuommosesta sm hussesta irtoo 28-30hv ku oon ottanu kavereitten kanssa viivoja nii ei ne loppuje lopuks paljoo jää

    • jonneudenjonnentuma

      mun tietääkseni tt hussesta irtoo noin 22kw koneelta ja yhdestäkään kisapiikistä ei kyllä kovin helposti saa 40 hp edes koneelta

    • jonneudenjonnentuma

      niin ja lisään tuohon viellä että yhdelläkän enskalla tai smotolal ei pääse kun max 140km/h jos sitäkään

      • fdsssssssssssss

        Miksei pääsis? EX 144cc husse meni 158 gepsiin, ex kotari 140 pintaa ja nykynen ihan tikissä oleva kotari missä mittari säädetty enskoille ja smotot kiinni (näyttää 10-15kmh liikaa) nii mittariin 168.


      • Ktm omistaja
        fdsssssssssssss kirjoitti:

        Miksei pääsis? EX 144cc husse meni 158 gepsiin, ex kotari 140 pintaa ja nykynen ihan tikissä oleva kotari missä mittari säädetty enskoille ja smotot kiinni (näyttää 10-15kmh liikaa) nii mittariin 168.

        144cc on eri asia kuin 125cc mistä alunperin puhuttiin.


      • Anonyymi
        Ktm omistaja kirjoitti:

        144cc on eri asia kuin 125cc mistä alunperin puhuttiin.

        vitun homo


      • Anonyymi
        fdsssssssssssss kirjoitti:

        Miksei pääsis? EX 144cc husse meni 158 gepsiin, ex kotari 140 pintaa ja nykynen ihan tikissä oleva kotari missä mittari säädetty enskoille ja smotot kiinni (näyttää 10-15kmh liikaa) nii mittariin 168.

        onks hajuu paljo hp tost 144cc iteil meinaa 144cr yläkerral vissii sm alakerta ja 40keihin ja vforcet ni ois hassu tietää et paljo hp tää jakelee et jos jollai hajuu ni kertokaa ihmees ei ite jaksais dynoo viedä


    • tm uuhaah! <3

      tm!

    • kyrpiintynykuski

      tyhmät paskahousut, kotarista irtoo eniten heppoja sitte tulee wr,tm,hm ja muut ja sm laiska homo. itse olen näistä omistanut sm:än, tm:än ja nyt on kotari ja sanon että kun kaverin wr:ää vastaan viivoja ottaa nii kotari vie hiuksenhienosti. faktat tiskiin tissiposket enne ku tuutte huutelemaan ilman että edes tiedätte onko nelarissa TUOREVOITELUU.

      • moro pojal..

        Hyvää settiä tulee taas voi jumalauta...


      • gasdsadfdsafaf

        hm tai gasgas on tehokkain kisapiikki..


      • liouflyuk

        riippuu väleistä, kiihdytystä tässä etitään, ja kaveri vetää viivoja vakio huskyihi, sun kotkas mihinkää liiku kuitenkaa, elvistelet vain.


      • hah2
        gasdsadfdsafaf kirjoitti:

        hm tai gasgas on tehokkain kisapiikki..

        hm 125cc ei olemikään kisapiikki :D


      • Bustapro
        hah2 kirjoitti:

        hm 125cc ei olemikään kisapiikki :D

        ei ne uudet rotaxin koneella olevat vaan ne vanhat, olikohan ennen 2010 valmistetut oli cr koneella


    • hussen omistaja

      Itellänni on husse sm ja huiput o ollu gepsii 130

    • polle3

      voi saatanan räkänokat
      itellä husse sm, mikuni 38 kaasari ja vforce läpät, löytyy n.35hp
      ja bemmii ja kotkaa yhdistää yksi asia, kumpiakin kutsutaan jatkeeksi.
      te kotka jätkät luulette vittu tosissanne että sieltä löytyy tehoo joka lähtöö, asia ei ole näin.

      • efefef343

        Liian isolla kaasarilla ja tolla läppäsysteemilläkö 10 heppaa duunailit siihen katulaiskaasi lisää potkua?

        Älä viitsi edes leikilläsi sanoa noin. Läpillä saat kaasuherkkyyttä, kaasarilla lähinnä mukavat kulutuslukemat ja "booaamisen" liian isosta kassusta johtuen. 32mm kassu on aivan passeli noille tehoille mitä jostakin hussesta tolla keuhkolla ja jollakin ylävetosella putkella on mahdollista saada. Raahaa pyörä penkkiin ja ihmettele, miksi puskee takapallolta vain reilu 20 pollea.


      • kotarionyliarvostett
        efefef343 kirjoitti:

        Liian isolla kaasarilla ja tolla läppäsysteemilläkö 10 heppaa duunailit siihen katulaiskaasi lisää potkua?

        Älä viitsi edes leikilläsi sanoa noin. Läpillä saat kaasuherkkyyttä, kaasarilla lähinnä mukavat kulutuslukemat ja "booaamisen" liian isosta kassusta johtuen. 32mm kassu on aivan passeli noille tehoille mitä jostakin hussesta tolla keuhkolla ja jollakin ylävetosella putkella on mahdollista saada. Raahaa pyörä penkkiin ja ihmettele, miksi puskee takapallolta vain reilu 20 pollea.

        Vituttaa ylimieliset kotaripojat jotka luulee että heidän pyöränsä on paras ja tehokkain "voittamaton KTM, JEE!!!!"

        Oletteko ikinä kuulleet vihreästä kotarin tappajasta? Entä sinisestä? Keltaisesta? Punaisesta? Tai siitä valkokilvellisestä, sinisestä KTM:n tappajasta?

        - Kawasaki KX
        - Yamaha YZ
        - Suzuki RM
        - Honda CR

        -TM SMR VITTU!!

        Jokainen noista servaa kotarin ilman huolia.

        Btw. SM husse TT:nä 26- 28hp, KTM ym kisapiikit 28-32hp (takarenkaalta)


      • saatana jonne
        kotarionyliarvostett kirjoitti:

        Vituttaa ylimieliset kotaripojat jotka luulee että heidän pyöränsä on paras ja tehokkain "voittamaton KTM, JEE!!!!"

        Oletteko ikinä kuulleet vihreästä kotarin tappajasta? Entä sinisestä? Keltaisesta? Punaisesta? Tai siitä valkokilvellisestä, sinisestä KTM:n tappajasta?

        - Kawasaki KX
        - Yamaha YZ
        - Suzuki RM
        - Honda CR

        -TM SMR VITTU!!

        Jokainen noista servaa kotarin ilman huolia.

        Btw. SM husse TT:nä 26- 28hp, KTM ym kisapiikit 28-32hp (takarenkaalta)

        Iha tiedoks että ei oo tainnu sullakaa kotaria olla ku sun mielestä jossai sm husse mopossa on miltei sama verra tehoa....mistäsä noita etit??? :D


      • niimpä...
        kotarionyliarvostett kirjoitti:

        Vituttaa ylimieliset kotaripojat jotka luulee että heidän pyöränsä on paras ja tehokkain "voittamaton KTM, JEE!!!!"

        Oletteko ikinä kuulleet vihreästä kotarin tappajasta? Entä sinisestä? Keltaisesta? Punaisesta? Tai siitä valkokilvellisestä, sinisestä KTM:n tappajasta?

        - Kawasaki KX
        - Yamaha YZ
        - Suzuki RM
        - Honda CR

        -TM SMR VITTU!!

        Jokainen noista servaa kotarin ilman huolia.

        Btw. SM husse TT:nä 26- 28hp, KTM ym kisapiikit 28-32hp (takarenkaalta)

        KTM sx 125? 37 hp takarenkaalta ja dynotettu.


      • juksa
        kotarionyliarvostett kirjoitti:

        Vituttaa ylimieliset kotaripojat jotka luulee että heidän pyöränsä on paras ja tehokkain "voittamaton KTM, JEE!!!!"

        Oletteko ikinä kuulleet vihreästä kotarin tappajasta? Entä sinisestä? Keltaisesta? Punaisesta? Tai siitä valkokilvellisestä, sinisestä KTM:n tappajasta?

        - Kawasaki KX
        - Yamaha YZ
        - Suzuki RM
        - Honda CR

        -TM SMR VITTU!!

        Jokainen noista servaa kotarin ilman huolia.

        Btw. SM husse TT:nä 26- 28hp, KTM ym kisapiikit 28-32hp (takarenkaalta)

        Siis ooksä ihan tosissas :DD kiitti sain kunnon naurut ei varmaan kannata tulla tänne kertoo asiota joista ei mitään tiedä? Mutta ilmeisesti olet sitä mieltä että ktm exc ja husse sm ovat miltein saman tehosia :DD no minäpä kerron sulle että mulla oli tm smr joka ei sitten pelittänyt alkuunkaan ja tehot vastasivat ehkä juuri ja juuri husse sm eli noin 23heppaa no ostinpa siyten ktm exc no nyt tiedän millaista on ajaa pylrällä joka toimii ja on tehoa noin 35heppaa


      • 8-)
        kotarionyliarvostett kirjoitti:

        Vituttaa ylimieliset kotaripojat jotka luulee että heidän pyöränsä on paras ja tehokkain "voittamaton KTM, JEE!!!!"

        Oletteko ikinä kuulleet vihreästä kotarin tappajasta? Entä sinisestä? Keltaisesta? Punaisesta? Tai siitä valkokilvellisestä, sinisestä KTM:n tappajasta?

        - Kawasaki KX
        - Yamaha YZ
        - Suzuki RM
        - Honda CR

        -TM SMR VITTU!!

        Jokainen noista servaa kotarin ilman huolia.

        Btw. SM husse TT:nä 26- 28hp, KTM ym kisapiikit 28-32hp (takarenkaalta)

        jep sama täällä!

        itellä tallissa honda cr85 ja heppoja löytyy joku 24. Eikä siin oo mitää vforcea tai teharia


      • bostailija
        juksa kirjoitti:

        Siis ooksä ihan tosissas :DD kiitti sain kunnon naurut ei varmaan kannata tulla tänne kertoo asiota joista ei mitään tiedä? Mutta ilmeisesti olet sitä mieltä että ktm exc ja husse sm ovat miltein saman tehosia :DD no minäpä kerron sulle että mulla oli tm smr joka ei sitten pelittänyt alkuunkaan ja tehot vastasivat ehkä juuri ja juuri husse sm eli noin 23heppaa no ostinpa siyten ktm exc no nyt tiedän millaista on ajaa pylrällä joka toimii ja on tehoa noin 35heppaa

        vittu olet tyhmä. se tm oli väljä tai jtn jos siitä 85cc tehot lähtee. kotaris tehot on ny vähä yläkanttii mut lähel todellisuutta


      • asdfggglhäspw
        8-) kirjoitti:

        jep sama täällä!

        itellä tallissa honda cr85 ja heppoja löytyy joku 24. Eikä siin oo mitää vforcea tai teharia

        Ei kai siinä oo mitää teharia ole kun siinä on vakiona kuristamaton putki. Ja tehtaalta luvataan 24 heppaa mut ei takarenkaalta niin paljoa saa otettua millää.


      • mitenvaa
        kotarionyliarvostett kirjoitti:

        Vituttaa ylimieliset kotaripojat jotka luulee että heidän pyöränsä on paras ja tehokkain "voittamaton KTM, JEE!!!!"

        Oletteko ikinä kuulleet vihreästä kotarin tappajasta? Entä sinisestä? Keltaisesta? Punaisesta? Tai siitä valkokilvellisestä, sinisestä KTM:n tappajasta?

        - Kawasaki KX
        - Yamaha YZ
        - Suzuki RM
        - Honda CR

        -TM SMR VITTU!!

        Jokainen noista servaa kotarin ilman huolia.

        Btw. SM husse TT:nä 26- 28hp, KTM ym kisapiikit 28-32hp (takarenkaalta)

        Muuten hyvä mut kx ei saa kilpiin ku jollain ihme rungon vaihto syksteemillä ja yzta ja cr sama peli ja ne on crosseja exc on enduro jos vaikka yzta ja sx ktm laitetaan viivoille tai penkkiin ei isoja eroja oo. et kyl voin väittää et exc on yks parhaimmista ajaa tiellä paitsi jos tykkää vingutella yztalla kaasupohjassa koko ajan tiellä. tietenkin maku asia mistä tykkää.


      • Anonyymi

        Tää on fax myg


    • ktmonyliarvostettu

      Jossai TT kotaris on ehk 3-5 heppaa enemmän ku katulaiskas hussen SM:s vaikka. Mutku "katulaiskaan" husseen laittaa v force 3:n ja 38 millist kaasarii ja kunnon putkistoo nii kyl se alkaa lähentelee kotarii jo sitte. Eli noin 30 heppaa.

      - TT Husqvarna SM 125 noin 26-28hp (takarenkaalta vissihin)
      - TT KTM 125 ym kisapiikki noin 28-32hp (takarenkaa vissihin)
      - Vanha kunnon 90s kisapiikki esim Honda CR, Suzuki RM, Kawasaki KX 125 noin 30-35hp takarenkaalta.

      • hussetvaajäää

        mitässit tapahtuu ku kotarii laittaa esim procircuitin putke ja vaihtaa kanne ja laittaa v forcet jos ei oo semmottia ja sit se 38 keihini ni kyl se sm husse jää taas kauas taakse :D


      • kottaraine

        tää on kyl jännää et katupaskaan husseen laitetaan kaikki extra härpäkkeet ja uhotaan että on enemmän tehii ku kotarissa... no mitäs sitte ku pistetää kotariin fmf putki niiin husse jää ku tikku paskaa tehoissa taas. suomi24 tietäjät tietää et husse on tehokkaampi mutta ei tiedä että onko nelaris tuorevoitelu..D:D:D::D:D


    • Es joni

      Nonii pojat pienet ite laitoin vaa omaa derbiin Wärtsilä-Sulzerin, ja kyllä lähtee!

    • afadfvfd

      Eikö se mene perille että KTM on yksi tehokkaimmista kevareista, KOSKA se on suunniteltu kisaamiseen... joku sm husse on semmoinen katulaiska joka on suunniteltu tieliikenteeseen, eli sitä ei voi verrata ''kisapiikkeihin''. En sano että hussen sm ois huono mutta ärsyttää kun tänne tullaan kirjotteleen että '' hussen sm on paljon tehokkaampi kuin ktm'' -.- kateellisten puhetta! ja huomaahan sen hinnastakin että kumpaan on panostettu enemmän.

      • Bustapro

        nää 2 pyörää on 2 täysin eri asiat. huobo vertauskuva. ktm on kisapiikki siinä missä myutkin se ei paljoo vittuakaan eroa mistään esmi. husq wr, fantic, gas gas yms muut enduropiikit mihi ne on tarkotettuki. sm on just kylärälläyksee tarkotettu pyörä, kaikki kym sun muut tarkotettu enskapolulle. ne on kisapyöriä ja sen takia huoltovälit on tiheät. kisojen jälkeen mekaanikot vaihtaa suurin piirtein männänki :P
        kukaa ei muute oo sanonu et husq sm o tehokkaampi ku ktm. se ei ole ja se on itsestäänselvyys TERVEISIN HUSQ SM OMISTAJA !!!!!!


      • Tiesitköettä

        Husse on tarkotettu kisaamisee tavan ajoon kutta jos luulet että ktm on tehokkain kisapiikki niin olet väärässä! Kawasaki vie ktm mennentullen!


    • vittumitätouhua...

      jooh mitähän täällä suomi24:ssa taas puhutaan. Tämä on huonoin sivusto mistä faktoja voi etsiä... eli sm husse jää tehoissa kotarille vaikka olisikin TT, teho eron näkee selvästi jo kiihtyvyydessä... KTM on myös paljon "ärhäkämpi! verrattuna johonkin sm husseen... vastaa paremmin kaasuun sekä on myös kone tuntumaltaan paljon kisapyörän oloisempi kun taas sm husse on "katupeli" eli tehty kylä rälläilyyn... ei niitä voi edes verrata tehoissa toisiinsa.
      toki kotari tulee kalliimmaksi pitää ja huoltoakin se tarvitsee enemmän, mutta ajokokemukset ovat sen mukaisia...
      että nyt vittu nämä "SM husseen lyö ison suuttimen ja poraa sylinteriin reijän nii on 6hp enemmän tehoo kuin kotarissa!" puheet loppuu...

    • Justchaos

      Aina on pakko tulla nauramaan tänne :D Mikä tämä "kyrpiintynykuski" luulee olevansa :D. KTM ei edelleenkään ole tehokkain näistä,kyllä Tm,Fantic ja Hm jätättävät kaikki vielä tämän. Toinen fakta on se että Kotari pojilla on noussu kusi ylös aika pahasti, ja kolmas vielä että millä vitulla efefef343 väittää että 38mm kaasari ja v-force ois liian kova juttu Sm husseen!? siihen ei tarvis vaihtaa enää muutaku Wr 125 pytty ja kansi nii olis samat tehot ku Wr 125 :D Vittu tätä porukkaa .

      Muutenki jos ette tiedä mistää mitää nii älkää vaan ainakaa tulko jakamaan tyhmyyttänne tänne Suomi24,hommatkaa eka ite pyörä ja kokeilkaa vähä tuntumaa ja sitte tuutte tänne puhumaan :D

      Itsehän siis omistan Husqvarna sms 125 -09 jossa TT-hilppeet ja Rino.

      Nyt anteeksi menen puunaamaan sitä.

      • kottaraine

        kisapiikit yleisesti nykyään on yhtätehokkaita joissakin on 0.3hp enemmän vai vähemmän ei sitä huomaa eli mitä väliä. sitten kannattavuus onko kannattavaa ostaa tm piikkistä no ei ole omasta kokemuksesta koska varaosat maksaa hunajaa ja niitä täytyy tilata italiasta. samat fanticin ja hm kohalla hm tehtaalla muuteskin jo ongelmia sitten varaosien saanti 6 vuotta sitten valmistuksen lopetettuun kisapiikkiin tai fanticin kisapiikkiin jota ei enää valmisteta. mutta ktm jälleenmyyjiä on ympäri suomea motokeidas parhaasta päästä sieltä voit tilata koko vehkeen osina ktm vioista ja ongelmista löytyy juttuu vaikka vuodeks ja kaikkeen löytyy fixi mutta hm piikki varmaan 10 sivua saattaa löytyä motot.netistä ja ainakin nykyyä husse te ja tx täysin sama pyörä ku ktm exc mutta eri muovit ja tankki taitaa olla eri muotonen. jos haluaa kisapiikin osta ktm jos haluat erottua joukosta osta tm ja odota uutta alkuperästä pyttyy italiasta 2kk ja aja polkupyörällä sillä aikaa.


      • Jutustelija1

        Kannattaa joo ostaa kisavehje ja ajaa sillä. Silloin saa oikeasti tehoa ja ominaisuuksia. Merkki kannattaa valita sen mukaan mikä itselle on paras.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r


      • Pässitpätemässä

        Temmis on kotarin kone...


      • Pässitpätemässä kirjoitti:

        Temmis on kotarin kone...

        eipä muuten ole.. temmissä on oma moottori josta tulee enemmän poneja ulos kuin kotarin moottorista, jopa hussen wr on tehokkaampi ja gas gas myös.Omien tarinoiden keksiminen on naurettavaa...


    • mr.papi

      Aina kun kyseessä on KTM, niin useilla nousee tunteet pintaan. Aletaan heti väittelemään kuinka tehokas ja hieno se oma menopeli on... Mutta onko sillä loppupelissä mitään väliä, jos jonkun pyörässä on 2hv enempi tehoa? Se ei vielä merkitse mitään, siinä ratkaisee vain ja ainoastaan ajotaito, ei huipputeho. Ja jos puhutaan piikkisistä crossipyöristä, niin niiden välillä ei monenkaan hevosvoiman tehoeroa ole.

      Ja niille joiden mielestä KTM EXC 125 on tehokkain 125cc pyörä, niin ei pidä paikkaansa (ei sillä siltikkään ole merkitystä). Se on enduromalli ja siinä on hieman enempi vääntöä matalemmilla kierroksilla ja huipputehoa hiukan vähemmän. Taasen KTM SX 125 on kotarin crossimalli ja siinä on kokolailla saman verran tehoa, kuin muiden merkkien crossimalleissa.

      Mutta edelleenkään... Ei se huipputeho, vaan se huippukuski.

    • Käykäädynol

      Kyllä husse o hyvä jos rahat o sillee ja sillee . Kaverin husses o 26hp 38mm kaasari wr 125 pytty ja v force läpät hgs tehari .. Omas ktm 14-40 välit kaasari säädöis hgs tehari .. Ja ku käytii kattoo hämeenlinnan pyörä messuilla ni dyno ilmanen omast irtos 27.22 hp takarenkaalt hussest 24.64 hp et voitte painuu muualle niillä kotarist irtoo 40 heppaa ja hussest 36 ktm o sellasille joilla on rahaa 100km maksaa 18 euroo mäntä ja kaikki muut :( tulee kalliiks mut se o kisakoneen arvost ja kummalakaa ei o viel leiponu...

    • homotia1nen

      kummassakin on paljo huoltoo ite ainakin ottasin kotarin ku siin o kaks heppaa enemmän ku husses. kummatki o huoltoasemien ystäviä ja poliisejen poliisit ratsaa kumpaaki. mut toi o totta et jos et ala virittelee nii osta nelari.

    • kotkantappaja

      KTM=Keulii Todella Mielellään

      • mr.papi

        125cc 2t piikki nostaa keulaa normaaleilla välityksillä 1 vaihteella, että se siitä sinun mielellään keulimisesta.


      • Jööps

        Aika laiskalla piikkisellä oot ajanu ku oma 125cc sm husu nostaa vielä ku vaihtaa kolmoselle :D


    • ktmhusq

      Kyl oma tt husse nosti 3 asti kaasust keulaa ja vanha kotari 4 asti ja kotkast penkitettii 36.3 hp ja siin oli fmf putki ja 38mm keihin niinku vanhemmis vakion ja v-forcet ja 14/50 välit vuosmalli oli 2004 huiput gepsii 142km/h

      • mr.papi

        Taidat nyt käsittää kaasulla keulimisen hieman eri tavalla, kuin minä. Itse tarkoitin siis sitä, että pyörä keulii pelkästään kaasua vääntämällä ilman mitään nykäisyjä, takana istumisia tai muita kikka kakkosia. Oma 500cc nelari enduro nostaa keulaa pitävällä alustalla 3 vaihteella pelkällä kaasulla. Kyllähän sillä keulan saa ylös 6 vaihteellakin ilman kytkintä, mutta en sitä sanoisi enään kaasusta keulimiseksi.


      • aasi.tapani
        mr.papi kirjoitti:

        Taidat nyt käsittää kaasulla keulimisen hieman eri tavalla, kuin minä. Itse tarkoitin siis sitä, että pyörä keulii pelkästään kaasua vääntämällä ilman mitään nykäisyjä, takana istumisia tai muita kikka kakkosia. Oma 500cc nelari enduro nostaa keulaa pitävällä alustalla 3 vaihteella pelkällä kaasulla. Kyllähän sillä keulan saa ylös 6 vaihteellakin ilman kytkintä, mutta en sitä sanoisi enään kaasusta keulimiseksi.

        Mitä eroa husqvarna sm 125 s ja husqvarna sm 125??


      • ETKÖ MUKA HUOMAA
        aasi.tapani kirjoitti:

        Mitä eroa husqvarna sm 125 s ja husqvarna sm 125??

        husqvarna sm125 ei ole nimen perässä s-kirjainta


      • LOOZER

        lol munkotkast penkitettii 36.4hp joten vie viivoilla


      • tietäjä69

        no ei vitus kyl nouse 125cc keula kaasust nelosel :DD kolosel max vitun tehokkais ja optimaalisis satakaksvitosis.


      • yeah right
        LOOZER kirjoitti:

        lol munkotkast penkitettii 36.4hp joten vie viivoilla

        koneelta...


    • TT MONKEY

      HUSSE:
      -käy välliä öljyllä(jos kone ylikuumenee ja a1 putki)
      kulkee täysii
      -sm perseestä ja wre leipoo
      keulii 1-6 kaasusta(jos käy öljyllä :/)
      -burnaa liian helposti(isin renkaat)
      keulii ilman bensaa(öljyllä)
      voi heitellä kytkinpommeja iilman ylikeulimisen pelkoa :) (koska hussessa on tasauspyörästö)


      KTM:
      koska on tuorevoitelu
      koska isi maksaa
      -ei keuli ilman bensaa
      -ei mee ees täysii:(
      -keulii yli jos heittää kunnon kytkinpommin :(
      -ei tasauspyörästöä
      -ei tehopiikkiä eikä turvavöitä




      plussien ja miinuksien mukaaan husse on parempi kuin ktm!

    • paskamyrsky

      niin sitä mä vaan et eiks täs pitäny kertoo kotarin ja hussen hyvät ja huonot puolet?...

    • paskamyrsky

      TT Sm Hussesta saa kyllä sen 35hp helposti. Mulla 38mm kaasari, wr imuhilppeet, v force, fmf, 144cc kit, VHM Kansi..

      Ite en oo dynoon vienny, mutta kaveri sai samalla setillä 35hp takapyörältä irti..

      • Bustapro

        pyöräs ei oo enää husqvarna sm 125 vaan 144 ja tehos on mahdollisia mut älä tu tähä selittää jostai 144 kitistä


    • Patrik von Jonnedy

      oon kuullu sellai sta juttua et jos hussesta ohittaa sen mustan ohjain boksi syseemin niin sitten jättelee jo kdm-kevaritkin:)

      • Kyselyiden abc

        Itellä on tällä hetkellä husse sms 125 06vm pyörä ja 12/42 väleillä kulkee sen 132 just ja just hikisee... Mulla ei oo väliä onko se KTM, husse tai tm parhain, koska kaikilla on hv eroa niin vähän. Kaverilla KTM levinny puolen vuoden aikana parikin kertaa, mulla taas kerran. KTM on hieno pyörä ja kulkee ja kiihtyy hyvin sen koneen ansiosta, hussen sm mallissa on imuaukkoja pienennetty ja vähennetty wr mallista ja kulkee rivakkaasti muutenkin. Jos haluaa rahoja säästellä niin mieluiten husse, mutta jos nopeus ja kiihtyvyys on se asia niin KTM. Muistakaa, Suomen teillä on max.nop.raj. 120km/h joten ajakaa varoen. Hyvää kesää


      • aina oma pyörä on paras
        Kyselyiden abc kirjoitti:

        Itellä on tällä hetkellä husse sms 125 06vm pyörä ja 12/42 väleillä kulkee sen 132 just ja just hikisee... Mulla ei oo väliä onko se KTM, husse tai tm parhain, koska kaikilla on hv eroa niin vähän. Kaverilla KTM levinny puolen vuoden aikana parikin kertaa, mulla taas kerran. KTM on hieno pyörä ja kulkee ja kiihtyy hyvin sen koneen ansiosta, hussen sm mallissa on imuaukkoja pienennetty ja vähennetty wr mallista ja kulkee rivakkaasti muutenkin. Jos haluaa rahoja säästellä niin mieluiten husse, mutta jos nopeus ja kiihtyvyys on se asia niin KTM. Muistakaa, Suomen teillä on max.nop.raj. 120km/h joten ajakaa varoen. Hyvää kesää

        TÄMÄ.


      • keitso

        Terve, osaisko joku kertoa missä olisi vikaa kun staattorit palavat? Tällä hetkellä pyörässä on kiinni ktm125 -06 staattori (koska wr hussen omat ovat harvassa=).

        Sähköt käyty läpi, kaikki uutta paitsi, cdi boxi. ja puola. Eli ei pitäisi ottaa ainakaan maihin. Tämmöinen vastus on kyllä poistettu sähköista kun oli kärähtänyt. Luultavasti joku ylijännitteen poistaja, ettei lamppuja poltata

        https://gyazo.com/35e7623e2283b669b7821dbd837d9a9d (<-Vastus=)

        Uskoisin että vaikuttaa lamppuihin vain, Jos joku tietää mistä kyseistä osaa saisi, voisi ilmoitella.

        En vielä uskalla lähteä testaamaan uusilla osilla jos vika on jossain muualla, ennenkuin saan vastauksia, etten poltata kolmatta staattoria. Uusin myös jännitteen säätimen, ihmettelin vain sitä kun mittailin sähköjä tyhjäkäynnillä se antaa sen 13,8v? Mutta kun lisää kieroksia ne nousee päälle 30v? Onko se normaalia, eikös lamppu ole 12v? ktm staattorin valopuolaltahan oli luvattu 55-60v. Eikös säätimen pitäisi tuon määrän tasata siihen 14v? Valot eivät kyllä ole palaneet pyörästä. Vain staattorit :D

        Pyörä kyllä lähti uusilla osilla hyvin käyntiin. Mutta ajattelin vain kysäistä onko kellään ollut samantapaisia vikoja.

        Akkuahan pyörässä ei ole, Jos oikein muistan niin edellinen omistaja oli vaihtanut pyörään CR 125 -08 hussen sähköt.


    • Husseonvähänlelu420

      Jos rahaa o ni ktm. Jos jaksat laittaa ja huoltaa ni ktm. Jos haluat kattella takavaloja ni husse. Jos ite pyörän saisin kaikista valita ni hm cr koneella ja siihe 180cc. Valinta on iha siinä mistä ite tykkää.

      • ktm=jos haluat joka viikko istua tallissa ja katsella tien sivusta toimivia pyöriä niin oikea valinta!
        husse=jos haluat ajaa pyörällä joka on parempi ja ei leivo tai muutenkaan mene hajalle ja joutuisit istumaan tallissa joka viikkoa


      • Jutustelija1
        Jaaha kirjoitti:

        ktm=jos haluat joka viikko istua tallissa ja katsella tien sivusta toimivia pyöriä niin oikea valinta!
        husse=jos haluat ajaa pyörällä joka on parempi ja ei leivo tai muutenkaan mene hajalle ja joutuisit istumaan tallissa joka viikkoa

        Omat KTM kokemukset on pelkkää hyvää, hyvä pyörä ja ei mitään vikoja.

        Myös HonkaKurkonAkseli on ollut merkkiin tyytyväinen.


      • KTMjaMuitaVermeitä

    • Gasgasdsa

      No itse asiassa husgvarna te on tämän hetken tehokkain kevari mutta ei paljoa tehokkaampi kuin ktm. Ktm:ästä irtoaa koneelta noin 50 heppaa täys tehoisena parhaalla putkella yms ja husgvarna te:eestä noin 58 heppaa et kyl kotari vie tehoissa pikkuisen nämä vanhemmat esim husgvarna sm mut uus husgvarna te vie kotarin tehossa toiseksi tehokkain kevari on gas gas ec kaverini ajoi sillä täystehoisella 156km/h tutkaan. Ps.mun roxi kulkee 120km/h.

      • eivittu855959

        vittu 50 heppaa nyt on äijä jossai omas satumaailmas:DDDDD


      • Eskgkd
        eivittu855959 kirjoitti:

        vittu 50 heppaa nyt on äijä jossai omas satumaailmas:DDDDD

        Saat 58 heboniittiä 250cc 2t


    • Husaboi

      Taas on pojilla menny alkuperäne kysymys sivuu. En sit tiiä noist kotareista kauheesti ittellä tt-husse joka kulkee kyllä ihatarpeeks (depin koko putkisto kaasaris ohuempaa neulaa ja pääsuutin 170 siinä on ollu ny lähiaikoina vähä kyl ongelmia ku kuukauem sissää on menny 4 mäntää ja 1 sylinteri ja 150km ajettu sillävälillä mutta siihen kysymykseen, ktm ja husqvarna molemmat hyviä laadukkaitamerkkejä ja nykyään tehdään samalla tehtaallakin kaveri on onetripofficalissa ja sai 2016 vuoden 450cc husset ruottinmaille ajoo ja ittellä sillä on täälä kotisuomessa 450cc pinkkikotari jotkut on varmaa nähnykkisen, mutta pointti on että molemmatpyörät on yhtälaadukkaita ja tehoja on kotarissa hieman enemmän mutta kyllä tuolla hussella pärjää ihan siinä missä kotarillakin

    • Yzonparas

      Ostakaa yz ja keulikaa kuuhu

      • Kullisaatana

        Kaikki olette huaria saatana


    • Kuuhunkympillä

      Siis kylhä ktm on kaikista tehokkain 54,3 hp koneelta kun dynotin ar miitis. Mut hussetkin ovat ihan laatupelejä vaikka niissä se tuorevoitelu saattaa kusta. Kaveri dynotti siel miitis husse. Sm 29 hp koneelt. Mun kotari kulkeeki iha kivasti 147 gepsii mut eise tee koneelle hyvää, mettää ne on tarkotettu

    • Tehiderbi

      Ihan sama kumman ostaa, se on niistä vireistä ja säädöistä kiinni. ostat jomman kumman ja lyöt kiinni 144cc, 38 kaasari, v force 3, vhm kansi, tehari... varmasti jättää ihan kumman vaan. Itseäni vain vituttaa nämä isi maksaa kotari pojat, jotka uhoavat kuinka oma pyöränsä maksoi 8k ja kulkee kovaa ttnä, ja sanovat husseja huonoksi, mutta todellisuudessa kotarin voi jättää vaikka Suzuki Pv kun siihen laittaa 450cc koneen...

    • Laatukamaa

      Siis tää oli iha turhan päiväst jankkausta:D ajat piikil 2v ja saat isomman pyörän alle eikä ketää kiinnosta lähteeks sun kotarist tai hussest enemmän tehoo ku jonku toisen pyöräst:D

      • Jutustelija1

        No aloittajalle (taas) sanoisin että molemmat lähtee piikiksi ihan kivasti ja sillä hyvä. Eikä ne mitään liiallisia laitteluita kumpikaan tarvitse.


    • WRonPArempiKuKTM

      mun yamaha wr 125 tänää 39 heppa dyno et repikkää 180cc kit, scalvini putki ja kisanokka-akseli

      • töihin

        voima fantasiat tulilla


    • hyvämopo

      Mun kaverilla on kawasaki kmx 125 ja se sano et siinä on jotai 41-46hp. Jos se laittas siihe fmfän ja isomman suuttimen siihe tulis lissää tehoa jotaki 5. Yks ktmki jäi sille iha ezyllä.

    • Husqkarva

      Meillä on Husqkarnan ruohonleikkuri ja leikkaa nurmikon tosi kisasesti ja huoltovälit ovät pitkät niin ei tarvi aukasta koko ajan konetta niin kuin ktm mopossa.

    • kotarikulkee

      Mullaki on kotari 125xc-w ja ne on aika tehokkait kulkee 200 ja penkitin 60.4hp jos laittaisin kuriputken takasin kiinni nii lähtis lentoo mut en haluu niin paljo tehoo kertoisko joku viel ku kaveri sano että jos tulpanhatun ottaa irti nii kulkee aivan perkeleesti

    • Anonyymi

      Itel kans hussen sm ja on muute tehokas. Penkitin ar miitis ilmaseks nii 78hp takarenkaalt. Yks ktm sai vaa 26. Laitoin paksumman neulan nii tuli 3 heppa lisää ja keulii vittu kaasust ja ku vähä nojaa taakse päi nii lähtee saatana lentoo. Sit porasin cdi boksii reikii ja nyt ku hipaseeki tööttii nii keulii ympäri. Tein sit sellase rajottime et ku painaa jarruu nii ne jarrupalat kääntää sellast kytkint et menee rajotin päälle. Voin neuvoo teitki tekee sellase jos haluutte. Ei oo poliisilt tullu sanomist vaik ajan ilma putkee et ois mahollisimman paljo tehoo. Äänet on 100m pääst mitattuna 300dB, lähemmäs ei pystyny mennä.

      • Anonyymi

        Mä penkiti mun sm husse 124.9°c ja kulkee vitusti menee sen 75heppaa

        Kaverin ktm sx 125c penkissä 21 heppaa ja leipo ku paino jarrua


    • Anonyymi

      mulla kulkee sm husse 250kmh

      vaihtanu vaa 750cc gsxr konee mut ei paljoo muuta sillee ihmeellist

    • Anonyymi

      Mu kaveri skootteri (pösö 4t) o joku semmone 70cc pytty ni se keulii iha vitusti ( voitettii miitis kakspääl 144cc ktm sx)

      kulkee sen 150 mut kovempaa ei uskalla ajaa ku rupee keulii yhtäkkii ja männänrenkaat alkaa tärisee

      laitoin 2 senti pyttykoron ja kantta nostettu 30cm ni tuli paremmat äänet ja tulee liekkiä kaasarista ja ilmanputsari sytty palaa

      ostettii siihe turbokitin tehari mikä on tehty 2 tahtii mut modattii venttiilii semmosia reikiä et saa vastapainetta ni penkitettii sillä 78.88 heppaa 3k rpm mut paino lisää kaasua ni takanakki räjähti

    • Anonyymi

      Mites toi sm 144, pyttykorolla, lasketulla bud/vhm kannella, 38 kaasarilla, wr imut, vf3 ja teharilla.. paljon siitä lähtis tai sit ihan 144wr vhm kannella?? Onko hepat likimain yli 35 sm ja wr 39 luokkaa? Oon kattonut ku joku htm 144 sm on takapyörästä lähtenyt 45hp mut en tiiä pitääkö paikkaansa...

    • Anonyymi

      joo itellä on Ktm sm 153ccm4 ja siinä on derbin vakioputki!!!! käytettiin sitä kirkonpenkissä :D eihän siitä mittään hevosvoimia saatu mutta moottoripyöräni tuli uskoon!!!! aina sunnuntaina jumalanpalvelukseen ajaessa menee sen 170kmh ja hevosvoimissahan tää tarkoittaa että kyllä se on monta ponia jätättäny viivoissa !!! älkää tulko siis millään husqveiklla aukoo päätä!!! sehän on siis aivan selvä valinta kumman mopon isi teille ostaa

    • Anonyymi

      jaaa ja paska puhetta taas onks niiku 2021 yhtää kommentoo xd suomi 24 kuolee:(

    • Anonyymi

      Hyvä se on tälleen monien vuosien jälkeen vastata tähän mutta vastaanpa nyt kuitenkin jos täällä vielä on sellaisia jotka ovat harkinneet ostavansa toisen näistä yksilöistä :D tehoerot noiden kahden välillä on miltein huomaamattomat.että jos kummatkin ovat oikeissa säädöissä ja TT niin ei niillä mitään eroja oikeen ole.kummatkin vehkeet ovat kisapiikkejä ja ovat korkeaviritteisiä niin ei niiden kahden tehoja voi oikein verrata.aika samoissa.mutta jos mennään isommille pyörille niin sanoisin että KTM vie tehoissa

      • Anonyymi

        Mainittakoon vielä että kummankin pyörän olen omistanut silloin kevari-ikäisenä niin itse en ole mitään tehoeroja huomannut.mutta se milloin pyörä sen tehon ottaa,riippuu väleistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainittakoon vielä että kummankin pyörän olen omistanut silloin kevari-ikäisenä niin itse en ole mitään tehoeroja huomannut.mutta se milloin pyörä sen tehon ottaa,riippuu väleistä

        On se kiva nauraa täällä näille jutuille :D mun kotarista irtos koneelta noin 35hp ja renkaalta 30hp 125cc exc:n koneella mut nykyään 150cc SX:n kone kiinni ni tehoja irtoo ehkä 10hp enemmän ku tuolla exc:n koneella.kaverin hussesta saatiin SM koneella 32hp koneelta ja takarenkaalta 27hp.eli kotarin ja hussen tehoero on todella pieni.mutta sekin on ihan pyöräkohtainen asia,eli tällä meinaan sitä että sitä ei voi yleistää kumpi niistä on tehokkaampi


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe