Mitäpä mieltä kumpaa kannattaa käyttää siirrettäessä omia vhs-tallennuksia DVD:lle DVD-tallentimella?
VHS:n reso ei ole kovin kummoinen joten olisin sillä kannalla että Half-D1 riittänee, vai riittääkö?
Olen lukenut vähän puolesta ja vastaan, mutta jotkut jopa väittää että Full-D1:llä voi kuvanlaatu jopa heikentyä...tottahan se voi olla siinä mielessä että DVD-tallennin ei voi taikoa olemattomasta lisää pikseleitä.
Jotkut sitten kehottaa tallentamaan täydellä resoluutiolla.
Tiedoksi niille jotka ei ole koskaan kuulleetkaan otsikon jutuista niin Half-D1tarkoittaa vaakaresossa puolitettua resoluutiota, siis ts. 352 x 576 resoluutio, tämä on toteutettu dvd-tallentimissa 4 tunnin tallenusmoodina. Full-D1 taas tarkoittaa normaalia DVD-resoa eli 720 x 576 ja on toteutettuna dvd-tallentimissa 1 ja 2 tunnin tallennuksina, joissain laitteissa 2,5 tunnin tallennustilanakin. Kumpikin noista on normaaleja DVD-standardiin kuuluvia resoluutioita.
Half-D1 vai Full-D1?
kumpaa käyttäis?
3
510
Vastaukset
- 9+4
Kokeile ihan itse eri vaihtoehdot käytännössä ja valitse niistä sitten itseäsi tyydyttävä vaihtoehto. Mitä ihmeen väliä muiden mielipiteistä.
- ,,,,,,
tallennuksella menee puolet vähemmän levyjä.
- jooojuuu
yleensä tuo 2 tuntia / dvd on hyvä juttu vhs-nauhoille. Minidv-nauhoille ym. 1tunti / dvd. Mutta niin kyllähän sen itse näkee, kun kokeilee eri vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856