Oloen muutaman kerran kokeillut Ettanin pussinuuskaa, ja jos sitä pitää huulessaa muutamaa minuuttia kauemmin tulee todella huono olo. Voiko tämä johtua nikotiiniherkkyydestä tai nuuskan valumisesta syljen mukana nieluun? Huono olo alkaa yleensä sitten, kun pussin ottaa pois huulesta.
Nuuskasta huono olo
107
36072
Vastaukset
- samassaveneessä
Mulla samanlaisia kokemuksia kerran laattasin ja toisenkerran typeränä koitettuani tuli noin 15 min pussin pois oton jälkeen todella vatsaavääntävä ja paha olo kun se meni noin 2h jälkeen ohitse alkoi todella paha päänsärky joka on buranasta huolimatta jatkunut noin 20h!!! Ja valo arastaa silmiä.
- nuuskaes
Ehkä vähän myöhässä vastaus :D mutta tuo on kyllä migreeniä
- Tulli
nuuskaes kirjoitti:
Ehkä vähän myöhässä vastaus :D mutta tuo on kyllä migreeniä
Ite just testasin ekaa kertaa niin tuli samat oireet päänsärky kesti noin tunnin paha olo 3 tuntia mutta sitten oksensin muutaman kerran ja parani
- Angel_who_cant_fly
Itellä on ollut päänsärkyä vähän aikaa ja maha vähän kipeä joten otanpa kipulääkkeen :/ tämä on siis toinen nuuskan testaus kerta ja ekalla ei tullut minkäänlaisia oireita. Itse olen 14vuotias.
- Anonyymi
Tulli kirjoitti:
Ite just testasin ekaa kertaa niin tuli samat oireet päänsärky kesti noin tunnin paha olo 3 tuntia mutta sitten oksensin muutaman kerran ja parani
Ite testasin denssiä ekaa kertaa eilen ja ei tullu mitään se ei edes tuntunut miltään. Tenköhän jotain väärin
- Anonyymi
noob
- nuuskannutjo
Se johtuu vaan nokotiini herkkyydestä, muutaman kerran käyttää nii siihen tottuu.
- Anonyymi
ite oon jo 10säkkii vetäny ja kyllä siihe ny alkaa tottui mut tulee siitä vielä vähö huono olo oon siis 12😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite oon jo 10säkkii vetäny ja kyllä siihe ny alkaa tottui mut tulee siitä vielä vähö huono olo oon siis 12😬
Ei kannata testailla enempää! Ite oon jostain 9-vuotiaasta huonossa seurassa pyörimisen takia ollut nikotiinikierteessä satunnaisesti ja nuuska on ehkä petollisin noista kaikista.
Sulla on vielä hyvin aikaa olla takertumatta nuuskaan ja saada todella isoa rahasyöppöä ja addiktiota aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vitun gängstä tuut tänne flexaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata testailla enempää! Ite oon jostain 9-vuotiaasta huonossa seurassa pyörimisen takia ollut nikotiinikierteessä satunnaisesti ja nuuska on ehkä petollisin noista kaikista.
Sulla on vielä hyvin aikaa olla takertumatta nuuskaan ja saada todella isoa rahasyöppöä ja addiktiota aikaan.Mullaki on ollu ala-asteajoilta muistoja ku testasin nuuskaa ja vedin vapee nyt oon 18
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullaki on ollu ala-asteajoilta muistoja ku testasin nuuskaa ja vedin vapee nyt oon 18
Käytän aktiivisesti päivittäin ainaki 5-7 denssiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hittasko eka säkki
- Kesä83
Eihän tuo vielä mitään. Kun olin siinä 17-18 kesänen niin päätin kokeilla juuri kyseistä ettanin pussinuuskaa. Noh pistin pussin huuleen ja tietämättömänä se oli siellä ainakin puoli tuntia. Nuuskasta valui jo pahan makuista nestettä suuhun ja iski huono olo. Heitin nuuskan mäkeen ja menin sängylle makaamaan. Kylmä hiki nousi pintaan ja huonoa oloa kesti sen tunnin-kaksi.
Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun nuuskaa koitan, siitä jäi elinikäinen trauma ja hyvä niin. Pelkkä nuuskan hajukin saa mut voimaan pahoin.- Anonyymi
Sama
- xdxdsd
Vittu et teillä on heikko pää ja kroppa jossei jotai pussia kestä :D
Eihän siinä oo nikotiiniakaa nimeksikää. Naurattaa jo ku miettii teitä vaikka lössit huulessa vitu alikä jonnet :D- Crackedcake
Ite oon 15 v.. nuuskasin joskus, ei tuu mitään pahaa oloo, no ekan kerran kun kokeilin odend 22mg pussinuuskaa nii oksensin, nykyjään heittää vaan vähän päästä, kyllä siihen tottuu.. oikeestaan lopetin nuuskaamisen parisen kuukautta sitten.. ja nuuska on periaatteessa pahempi asia kun tupakan polttaminen, nuuska aihettaa vain muutamia syöpiä, mutta herkemmin, tupakka taas aiheuttaa paljon enemmän syöpiä, mutta ei niin herkästi plus tupakoinnista tulee tupakkayskä, mut nuuskasta syöpyy huulet.. ei kannata kumpaakaan käyttää... käykää kattoo youtubes mun video "addiktiot, kokelut ja huonot kokemukset" kanavalta "cracked cake"
- sätii
Crackedcake kirjoitti:
Ite oon 15 v.. nuuskasin joskus, ei tuu mitään pahaa oloo, no ekan kerran kun kokeilin odend 22mg pussinuuskaa nii oksensin, nykyjään heittää vaan vähän päästä, kyllä siihen tottuu.. oikeestaan lopetin nuuskaamisen parisen kuukautta sitten.. ja nuuska on periaatteessa pahempi asia kun tupakan polttaminen, nuuska aihettaa vain muutamia syöpiä, mutta herkemmin, tupakka taas aiheuttaa paljon enemmän syöpiä, mutta ei niin herkästi plus tupakoinnista tulee tupakkayskä, mut nuuskasta syöpyy huulet.. ei kannata kumpaakaan käyttää... käykää kattoo youtubes mun video "addiktiot, kokelut ja huonot kokemukset" kanavalta "cracked cake"
:D ei odensista voi oksentaa paitsi jos vetää tuplsäkit ja lähtee sitten töihin
- Denssi12345678
Siberian tuplat eikä tunnu misää💪💪💪💪
- Anonyymi
no niinpä
- Anonyymi
Denssi12345678 kirjoitti:
Onha se näi.
Kyllähä näitä nuuskaajia on suomesa palio vaikka koittivat lailla kieltää, laki on tehty rikottavaksi🥴 - Anonyymi
sätii kirjoitti:
Minä kyllä oksensin odenssista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sma ja viel on vhä huono olo nykyää säki jälkee oon vetäny vast 10 ja oon 12v nii se nikotiini määrä on aik paljo mun ikäselle
- Anonyymi
sätii kirjoitti:
Joo meikä veti triplat ja lähti kouluhu d:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sma ja viel on vhä huono olo nykyää säki jälkee oon vetäny vast 10 ja oon 12v nii se nikotiini määrä on aik paljo mun ikäselle
Älä vittu käytä 12 vuotiaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse 12 v kun maistoin 22mg odens ei tullut oksennusta mutta paha olo.
- Anonyymi
Denssi12345678 kirjoitti:
Sama
- Ei jaksa
kiva.. mulla on ihan vitun huono olo JUS NYT..
- Senjaali
Itsellä juuri äskettäin oli offroad frostedin pussi huulessa. Alkoi noin 15 min päästä tärisyttämää ja tuli paha olo. Meinasin olsentaa mutta mitään ei tullut ulos. Kylmä hiki nousi pintaan ja kesti noin puoli tuntia...
- Nils
Siis täh!! Eikö sitä sitten syödä??
Minä olen aina luullut sitä lisäravinteeksi. Ilmankos tulee niin huono olo ja yleensä en saa alas täyttä rasiaakaan.- Hauska-juddu
:DD
- Gksofn
Testasin 10gr odens pidin 10min noin ja tuli huono olo oksensin noin 6kertaa voiko.se.johtua nikotiini herkkyydestä
- kokenutnuuskaaja
Gksofn kirjoitti:
Testasin 10gr odens pidin 10min noin ja tuli huono olo oksensin noin 6kertaa voiko.se.johtua nikotiini herkkyydestä
juuri siitä se johtuu käytät pari pussii lisää ni elimistös tottuu siihe
- ei vittu.. :D
rupesin just miettii jos ois joku thunderi :DDD
- ei vittu :D
ite ruukaan niellä kaikki mehut eikä tunnu missään :D
- :DD
itellä thunderin tuplat huulessa ;)
- 3v käyttäny
Itellä menee vatsa välillä vähä sekasi ku vetää odenssin ja seki vain illalla no problem :D
- Kokenut nuuskaaja
Ainoan kerran tullu itelle nikotiinimyrkytys ku laitoin joskus poikasena yläasteella kaks Onyxiä huuleen molemmin puolin yhet. Nykyään menee sellaiset kaks purkkii per päivä --> otan vanhan pussin pois laitan uuden tilalle ;) kalliikshan se tulee mut onneks saatavuus on hyvä ku vieressä on Uumaja :D Itse en voi sietää noita minttu/ eukalyptys makunuuskia hyi hel****i !!! Jos pojat haluu vahvaa nuuskaa nii vanhana konkarina suosittelen generalin extra starkkia.
Eräs hammaslääkäri kertoi nuuskan valuttaman nikotiinin nielemisen suurissa määrin aiheuttavan pienellä todennäköisyydellä haimasyöpää. Eipä tuo nuuska ny niin vaarallista ole mitä väitetään - montako ihmistä on todistetusti kuollut nuuskan aihettamaan syöpää...niih taitaa luku jäädä aika pieneks verrattuna tupakointiin, joka muutenki on mulkun imemisen korvike :D - sairastapaskaa
Itelle kävi kanssa silleen että en ollu ennen kokeillu ja sitten kaveri tarjos jotaki suht vahvaa nuuskaa. Nooh heitin pussin huuleen ja noin viiden minuutin päästä "nousi päähän" ihan kunnolla, en pystynyt edes suorassa seisomaan kun huojutti aika lailla :D. Siitä seurasi todella huono olo sekä kylmähiki ja käsien "särinän" tunne. Käsien särinä loppui noin puolen tunnin päästä ja huono olo tasoittui tunnin vaikeroinnin jälkeen. Eli yhteenvetona se oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun sellaista paskaa suuhuni työnnän. Enkä suosittele kenellekkään muullekkaan jos olette kahden vaiheilla että kokeillakko vaiko ei.
- Fuqzz
Joopa joo ei mistää ettanin pussista tuu paska olo:D pitää vaa muistaa sylkee ne mehut. Mulle kerran on tullu toi odens cd vastaa tokal kerral ku sitä kokeilin nii tuli oksennus:Ddd. En koske enää densseihi
- Fucknuuska
Itekki oon laatannu denssistä ja oli muute eka ja vika kerta nuuskaa :D
- Ziii9999
Olin jotai 5 pussii käyttäny 8mg nuuskaa, ja sit kokeilin cd kuukaus sen jälkee, oli 30min huules, otin pois, alko heti huimaa, oksetti nii paljon, oksensin n5 kertaa, ja olo meni ohi 45 minuutis. Sen jälkee en oo koskenu
- SunnyBucket
Vitun kersat.
- Anonyymi
No nyt on iso mies ollu asialla! Tuliks tästä kommentista 10cm pippeliin?
- Nuuska1112233
Muistan kans, ku kokeilin nuuskaa eka kertaa, se oli Oden's Cold extreme white dry pussinuuskaa ja oltii kaveri kans tulos intist kotii. Jo muutama minuutii jälkee nous päähä ja sit alko hirvee kylmähiki ja paha olo... Sitä kesti se tunnin ja se matka tuntus ikuisuudelta ja oli ihan hirvee kokemus. Vielki tulee yleensä iltasi enne nukkumaa menoo käytettyy, mut siihe on jo sen verta tottunu, et eipä siitä mitää oireita tuu, paitsi jos on pitäny parin päivän tauon.
- Persus
Just pidin rähinää 10 min huulessa eikä ollut eka kerta kun käytän nuuskaa... Tosin ensimmäinen kerta rähinää. Oksensin syömäni ruuat alas ja nyt vääntää vatsaa niin vitusti. Taisi olla viimeinen kerta kun nuuskaa käytän.
- joomorjes
ite oksensin vaa ekal kerral ku käytin rähinää mut nykyää menee kyl kaikki ilman mitää ongelmia :D ja oon tyttö
- amisboy
Ekal kerral denssin cd huulessa säti aikamoisesti ja kilahti kunnolla hattuun. Huonoa oloa ei tullut johtui varmaan siitä että tupakoin jo silloin.
- mitävittua5i5
Mitä vittuu ite alotin nuuskaamisen 1,5kk sitten ja sillon ostin kaverilta offaria(8mg) nyt stin tornin denssiä ja viimeseen 6h menny 6pussia ja ei okseta ymss?
- Neveragainsnush
Ei sul tuu mitää oireit jos käytät..nuuskaamisen alottamises tulee oireit ku elimistö ei oo tottunu nikotiinii
- Huamenta
Olin 14 vuotias kun kokeilin ekakertaa nuuskaa (odens), eka kerralla se nousi kivasti päähän, ei mitään muuta. Olikohan se neljäs kerta kun pidin sitä vähän kauemmin, silloin kumn otin sen pois, mulle tuli huono olo ja menin makaamaan ja kohta oksensin. Sen jälkeen en ole halunnut koskeakkaan nuuskaan
- Jokudens
Ekat nuuskat vedin laivalla myrskyiltana, oli siinä pystyssä pysymistä mut ei ollu mitää muuta
- beginner
Mul tuli ainaki tosi paska olo, eikä pysyny ruoka sisäl xD siis aika weird
- Muikkune
Miten voi yhdestä denssistä isoilla miehillä purjo lentää? Oon itse 14v ja odenssia / mm. Generaalin multaa useempi kiekko päivässä. 11 vuotiaana alotin ettanin lössillä ja 13v siirryin vahvempaan pussiin kuten mm. Odens :)
- 14vee
Mites vitussa voitte oksentaa jostai tollasest:D Meikä just tokaa kertaa ikinä vedin offarii 40mg puol tuntii eikä tullu ku vähän huono olo sen jälkee joka lähti vartissa pois. Ne mehut pitää niellä btw
- Juhanpippeli69
Ekan kerran kun testasin cd nii oksetti mut nykyää ei viime yönä oli tuplan huules
- Kokeilin
Kokeilin ekaa ekaa nuuskaa 14v ja kaverit sano että se olis LD 8mg nuuskaa mutta oli CD 23mg ja ku olin vaan sillon kasiluokan lopussa vaan 160cm ja 45kg niin pelkästään 2min niin rupesi poraamaan ja nousi päähän :D. Veikkaan ettei ollut viimeinen kerta ku kokeilen nuuskaa, mutta en ala kunnolla käyttämään...
- Geårge
Tämä vaikuttas olevan joku etelän teinien palsta :D. Terveisiä Torniosta :D
- Nimimerkk666
Joo
- 666hheell
Hyi vittu CD haju ja maku,olin 14v ja kokeilun 2kertaa CD sen jälkeen pisti. 2pussii samaan aikaan ja vittu et päässä flippas ja hyvä olo tuntu siltä että menisin 1000kmh pidin tunnin huulessa ja sitä tuli helvetin monen huono olo ja laattasin vaan1 wtf?v
Ja makasin koulun jalkapallo kentän tuolilla seuraavat 2-3 tuntui pahin "kipu" mitä oon elämässäni kokenu ja nousin ylös kävelemään bussille ja oli ihan helvetin huono olo vieläkin xD ja nukahin bussiin ja menin pari pysäkkiä ohi ja kävelin himaan semmosen kivat 7km ja matkalla himaan tuli pahin närästys mitä oon elämässäni kokenut ja makasin maassa n40min sen närästyksen takia ja sitten lopulta pääsin himaa huuuuuuuuuuuuhhhhuuuh vasta illalla helpotti.että silleen lol - jopionvässykkä
mielenheikkouttua semmone
- Perspenaali
Syö se nuuska tai nauti piikittämällä laskimoon . Siihen kun sekoitat vielä tuhdin satsin pöllön spermaa tai kanin paskaa, taattu odens kokemus on taattu.
- pienimunanensilli
olet vain heikko homo
- kendkjhedfhhe
työnnät löössiä peräaukkoon!tulee euforinen hyvänolon tunne!!!!!!!
potkii - Densjonne
Vittu ei ettanista mitään tule mietoa paskaa se. Tunge denssi yläpeltii!
- kiksejä
Saahan siitä muutakin jännää
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806152201016151_u0.shtml - Kakara
Olin 13-vuotias kun ekan kerran kokeilin. Kaikki kaveriporukastani, myös sen aikainen poikaystäväni käytti. Heittivät mulle säkin ja, koska olin kuullut huonoja eka kerta kokemuksia, päätin sitten ihan yksin kotona testata. No, pirautin siitä poikaystävälle, että kuinka kauan se pitää tuolla yläpärstässä seisoa, ja hän sano noin 30min. Kuivasin ylähuule, taitoi säkin ja heiti se sinne. Saatana, että muuten iski. Säti nii perhanaasti ylähuulta, että en oo varma huippasko kivusta vai siitä sorsanpaskasta itte. No siihen kipuun totuin noin 10min, ja pidin sitä vähän yli sen 30min ennen kun alkoi "mehuttaa", ja sitte tuliki saatanalline paha olo. Menin vessanpyty ääreen n. 15min. Pikkasen huono olo mut ei oksettanu sun muuta. Toivuin nopeesti ja sen jälkeehän aloin käyttämään nuuskaa.
- denssi33
pasanen peltiin niinkuin olisjO
- Anonyymi
Mun eka oli granttii ja heitteli pikkasen viides säkki oli denssii ja siinä tuntu siltä et pää lähti irti
- Anonyymi
Ei se johdu mistään erikoisesta muistan itselläni ensimmäiset kerrat tuntu että taju lähtee siihen pitää vaan tottua ni kyllä se siitä
- Anonyymi
Joo täytyyhän sitä nuuskata.
- Anonyymi
Testasin ekan kerran nuuskaa 13v ja se oli kapteenia joku Mint ja se vaan nousi päähän mut en oksentanu tai mitää ja olin sitä ennen kokeilu röökiä. Mun kaveri oksensi kahesti. Tokal kerral noin kaks viikkoo sen ekan kokeilu kerran jälkee otin iskält sillee et se ei huomaa odenssia 22 mg muistaakseni ja nousi päähän tuli huono olo ja oksensin kahesti. Vitun moinen päänsärky ja huippaus ja huono olo koko loppu päivän. Siihen se sit jäi en enää koske nuuskaan ku pelkään muuteski oksentamista🤮
- Anonyymi
Mulla meni oireet nopee pois ku vedin vääh darraruokaa limuu vettä ja mynthonin, sitten kävelin vähän ja raitis ilma bonus on myös jos makaa auttaa vitusti
- Anonyymi
olen 9 vuotias tyttö
auttakaaa tämä odens? ottaa päähä auttakaa :(((
kaverin isoveli sano et se on ruotsalaista karkkia!! - Anonyymi
Auttaako pahaan oloon jokin muu kun oksentaminen
- Anonyymi
denssi antaa vitun huonon vaikutelman nuuskasta, alottakaa laatu kamasta ni menee jatkoon, suomessa on nii paljon denssiä sen takia että ruottalaiset ei huoli sitä
- Anonyymi
Olen käyttänyt röökiä säännöllisesti ja nuuska mutta sitä todella harvoin nyt tuli ihan vitunhuono olo nuuskan jälkeen (pienimuotoinen nikotiini myrkytys) ja nuuskaan en ole enään koskemassa jos juttelen asiasta lääkärin tai muun kanssa, eikai he sano vanhemmilleni koska olen 14 ja jollekkin joka tietää asiasta olisi kiva puhua koska jos koulu kuraattorille tai psygologille sanoo vaikka heillä olisi vaitiolo velvollisuus niin asia tuntuu silti leviävän eivätkä he oikein kunnolla osaa auttaa mun ahistus ja paniikki kohtausten kanssa
- Anonyymi
Itse kokeilin tänää ekan kerran, en tajua miten jollekin voi tulla huono olo tai mitään. Itsellä oli pussi huulessa sen 30min eikä tuntunut missään. Oli itseasiassa hyvää. En Ole edes paljoa tupakkaa polttanut enkä ole ikinä ennen käyttänyt nuuskaa. Kyseinen merkki oli odens Extreme jotain. Heitti vähemmän päässä kun tupakka ekan kerran.
- Anonyymi
Vedin tossa yks päivä kaks r42 26mg ylä huuleen ja kyllä iski, sitten puolituntia myöhemmin tuli tosi huono olo ja oksensin.enpä ota kahta enää.
- Anonyymi
Sun ettanishan on se joku 8mg bilsaa :D
- Anonyymi
Niksaa*
- Anonyymi
Monista nuuskamuikkusista tulee aikaa myöten piripäitä kun ovat saaneet suunsa siihen kuntoon ettei voi enää käyttää vaan on siirryttävä nauttimaan piriä nenän kautta.
- Anonyymi
Kaikkee sontaa ne lehdet kirjottaa.Mitä hauskaa tossaki jutussa muka on. Ei mitää. Kuollaan sitä kumminki.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/luulitko-nuuskaamisen-olevan-harmitonta-uusi-tutkimus-osoittaa-etta-tapa-voi-tappaa/8051940#gs.rs56b2 - Anonyymi
ite pistin siberian extremely storning (2-4x vahvempaa ku odenssin extremely storng) ja olin tosiaa 11 no siinä nousi päähän ku vittu ja heitin vittuun 20min jälkeen ei edes pha mut sitteku pistän sen vitun ootukan yläpeltiin ni ai saatana se haju on niin paha ettei vaan kestä vetäå sitä sama on sen r42 jälkeen😂😂 onko olemassa hajutonta nuuskaa?
- Anonyymi
Ite koitin r42 ja eka vaa huippas mut sit ku otin pois nii tuli kauhee olo joka kesti noin 30min
- Anonyymi
itellä nuuskasta tulee hyvä ja rento olo mutta ihmiset ovat erilaisia
- Anonyymi
Ite ekan kerran koikelen nuuskaa denssiä 11v ja heitti vaan vitusti päässä ja ei tullut huono olo. Seuraavan kerran 13v ja huuleen kotona denssiä vitun huono olo tuli. uudestaan 14v ja ei juuri käynyt mtn ja aloin aktiivisesti käyttään ja on vitun ihanaa nuuskaa kuhan kestää vain sitä nuuskaa
- Anonyymi
heikot
- Anonyymi
Katso tästä video!
Tällaista se nuuska on.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008535942.html - Anonyymi
Katso tästä video!
Tällaista se nuuska on.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008535942.html - Anonyymi
Katso tästä video!
Tällaista se nuuska on.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008535942.html- Anonyymi
Tuo olisi ihana laihdutustuote. Kun pitäisi sitä päivän huulessa niin ei käy syönti. Mistä tuota saa?
- Anonyymi
Mä laitoin just huuleen pussin kolmatta kertaa koska stressiä käytin ld merkkistä ja ku oli joku 1min ni alko pyörryttää iha helvetisti ja kysyin kaverilta ni se sano et sille o käyny sama ja se on melkein pyörtyny. Nyt huippaa iha saatanasti pois oton jälkeen mut ekal kerral meni nopeesti ohi
- Anonyymi
Kai nyt tuleekin huono olo kun käytätte sitä kaikkein paskinta nuuskaa. Oden'sia ei voi laskea edes nuuskaksi. Se on jotain uraanin ja ammoniakin sekasörsseliä hammastahnan makuiseksi muotoiltuna. General, Ettan ja Rape on hyviä esimerkkejä laadukkaasta nuuskasta. Vituttaa, kun nuuskan maine tuhotaan huonoilla laaduilla.
- Anonyymi
Ekoilla kerroilla nuuskaa kannattaa käyttää sen 30min ja sit nuuska pois huulesta ja juo vettä nii ei tuu sitä pahaa oloo;)
sama homma 2mg nikotiinipussista. tuli jännittynyt olo ja noin 2h jälkeen mieto pääkipu. teki käyttäessä mieli vain polttaa savukkeen ja niin tein jälkeenpäin.
- Anonyymi
Tuskin pääkipu on enää tuossa vaiheessa johtunut nikotiinista
- Anonyymi
Minä tilasin vahvaa Snatchia kun sain reseptin röökin lopettamista varten ja on kyllä äkkiseltään sen verran tujakkaa tavaraa että ei ainakaan vahvempaa tarvihe olla huhuh. Onko kukaan muu tilannu www.reseptipussit.com täältä?
- Anonyymi
Mulla sattuu mahaan tai on sattunut 2pv
- Anonyymi
Mulle ei tuu nuuskasta (odens extreme cold dry) pahaa oloa kun heittää 4ikeniin nii alkaa vain maailma pyöriä.
- Anonyymi
Ei kaikille tule. Lukekaapa tuo www.is.fi/hyvaolo/art-2000009481580.html
- Anonyymi
Oon tottunut vetää vapee jossa 50 mg nikotiinia niin oon miettiny jos kokeilisin nuuskaa niin mahtaisko tulla paha olo en ikinä ennen vetänyt nuuskaa
- Anonyymi
Oletko nukkunut tai oletko väsynyt? Se voisi olla syy sille herkkyydelle ja jos aivot käy vieläpä ylikierroksilla nii se herkistää sydämen tykytystä ja suonten supistumista
- Anonyymi
Oon testannut nuuskaa muutaman kerran oksennusta ei oo tullu mut kauhee tuskahiki ja pahoinvointi mutta ne on tullut vasta sillonku pussin on ottanu pois huulesta nii voisko joku kertoo et miks pahoinvointi alkaa vasta jälkikäteen?
- Anonyymi
Vitun jonnet! Harjotuksen puutetta. Eiku vain sitkeetä opettelua niin kylläs se lähtee. Ja jos ei muuta niin hampaat tai henki, tai molemmat. Mitävälii ku vain saa nuuskaaaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1213070Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen342453Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302425Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631102094- 1141680
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711388Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2891222Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2681165Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .211070- 621067