miksi elämä on niin vaikeaa??

shyguy83

Olen ruma, ujo alta 30 vuotias mies. Ikinä en ole seurustellut. Ainoa haaveni onkin että löytäisi sen oman kullan ja saisi perustaa perheen. Olen jo hyväksynyt sen osittain että tulen elämään elämäni yksin. Ujous, tekee elämästä niin mahdotonta, olen sulkeutunut, jännitän naisten seurassa aivan mielettömästi. Nyt olisi kuitenkin mahdollisuus päästä sokkotreffeille, tai siis tuo nainen kyllä tietää minkä näköinen olen ja tietää senkin että olen ujo. Mä en tiedä hänestä muuta kuin sen että tahtoisi lähteä mun kanssa ulos. Tässä vois olla se mun elämäni tilaisuus. Mutta tää mun luonne, miksi tämä on niin perseestä? Haluaisin ihan mielettömästi mennä. Mutta vielä enemmän mua ahdistaa koko ajatus, pelottaa. Elämässä on tapahtunut aika paljon huonoja asioita, en osaa sen takia luottaa naisiin niin, että osaisin avata tuon kovan suojakuoren. Nyt en tiedä mitä teen, haluaisin niin, mutta en taida uskaltaa mennä tapaamaan tuota naista. Taitaa olla niin, että elämässä melkein kaikki haasteet on voitettavissa. Tuolle ujoudelle ei vaan ihminen taida voida yhtään mitään, se jos mikä tuomitsee ihmisen jo nuorena ikuiseen yksinäisyyteen.

14

2748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200

Mene silläkin uhalla että mokaat. Muuten jää mahis käyttämättä.

• 300

Jos nainen kerran tietää minkänäköinen olet ja sen, että olet ujokin, niin mene ihmeessä. Hän selvästi on kiinnostunut sinusta kun haluaa tavata.

• perhanantollo

Menen nyt niille treffeille äläkä jahkaile siinä.

• 454545223

No jos sinä tuhlaat "elämäsi tilaisuuden" niin miten sinä voit koskaan saada tilanteelle muutosta?

Joten eikö ole parempi jos sinä raahaat vaikka pakolla itsesi paikalle?

• MENE ÄLÄKÄ MEINAA

Noniin mies, käytä tilaisuus hyväksi!
      On hyvä että olet kertonut hänelle olevasi ujo. Nyt hän siis ymmärtää sinua jos menet hieman lukkoon :)

Yhtä hyvää tilaisuutta ei välttämättä ole ihan heti tulossa. Kohtahan sinä saattaisit ollakin onnellisesti seurusteleva mies, kun vain saisit sen persuuksesi raahattua sinne treffeille! Saatat katua jos jätät menemättä.

• %&%

Suhtaudu elämään uteliaasti - mikä menee seuraavaksi pieleen ja miten? Mene treffeille ja tarkkaile mikä menee pieleen. Jos yrität parhaasi ja menee pieleen voit ainakin oppia jotain. Älä yritä olla hyvä, tee vain parhaasi. Jos jännität niin jännitä - mutta mieti samalla mitä jännität. Pelkäätkö ettet kelpaa? Kaikille löytyy joku jolle ei kelpaa ja kaikki kelpaa jollekulle. Vai onko sinulla tulostavoite: pitää olla haluttavimpien 20% joukossa? Älä aseta tulostavoitteita vaikka monet niitä maanisesti tässä yhteiskunnassa pyrkiväkin asettamaan - tee vain parhaasi.

• ..........

Sä saat mahdollisuuden jonka aiot heittää hukkaan. Olispa mullakin yhtä helppoa.

• shyguy83

Helppoa?? Oletko ujo?? Et varmasti lähellekään näin ujo kun itse olen. Vai että helppoa. Kyllä mä tiesin minkälaisia vastauksia täällä tulee. Tiedän että paikalle pitää mennä. Mutta vai että helppoa. Mä voisin luopua vaikka vasemmasta kädestäni jos pääsisin ujoudesta eroon, jos saisin elää normaalia sosiaalista elämää. Ihmiset tuntuu kuvittelevan että tuonne meno on ihan pala pullaa vaan. Varmasti normaalille yksinäiselle olisikin. Näin ujolle, tilanne ei vaan olekaan niin helppo. On mulla aikaa tota asiaa miettiä, saa nähdä mitä tapahtuu. Mutta voin kertoa, että pelkkä ajatuskin ahdistaa aivan jumalattomasti.. sekö on sun mielestäsi sitten helppoa??

• Joku vaan
        shyguy83 kirjoitti:

Helppoa?? Oletko ujo?? Et varmasti lähellekään näin ujo kun itse olen. Vai että helppoa. Kyllä mä tiesin minkälaisia vastauksia täällä tulee. Tiedän että paikalle pitää mennä. Mutta vai että helppoa. Mä voisin luopua vaikka vasemmasta kädestäni jos pääsisin ujoudesta eroon, jos saisin elää normaalia sosiaalista elämää. Ihmiset tuntuu kuvittelevan että tuonne meno on ihan pala pullaa vaan. Varmasti normaalille yksinäiselle olisikin. Näin ujolle, tilanne ei vaan olekaan niin helppo. On mulla aikaa tota asiaa miettiä, saa nähdä mitä tapahtuu. Mutta voin kertoa, että pelkkä ajatuskin ahdistaa aivan jumalattomasti.. sekö on sun mielestäsi sitten helppoa??

Mene vain, äläkä puhu mitään. Jospa nainen hoitaa puhepuolen. Minä toiseella kattauksella olin jo tottunut esiintyjä, ja se vähän pelotti naisia. Kun vielä olen hyvässä asemassa työelämässä, minun arveltiin olevan juoppo, kun vaimoni oli minut jättänyt. Eli, ujous ja puhumattomuus voi olla jopa etu.

Surkuhupaista on ajatella, että minäkin olin nuorena ujo ja huonon itsetunnon omaava.

• shyguy83 kirjoitti:

Olen samankaltainen kuin ylläoleva sinulle vastaava. Minulle ei tuota ongelmia supliikkipuolella, mutta silti minua kyrsii, että mahdollisuuksia edes treffeille ei kuulu eikä näy. Ymmärrän tilanteesi hyvin, shyguy, sillä tämä asia minkä nyt kohtaat on jotain jota kutsun "yhdeksi niistä merkittävistä tapahtumista mitä elämässäsi kohtaat". Eli tämä nainen joka on kiinnostunut sinusta, on osana yhtä merkittävintä elämän osa-aluetta, eli parisuhdetta. On olemassa monia merkittäviä päiviä jota nuori mies kohtaa elämänsä aikana, ja tämä sinun tapauksesi on yksi niistä.

Toivon että suoriudut siitä ja vaikka et, niin uskon että uusia tilaisuuksia tulee. Ymmärrän hyvin mitä on olla ujo ja rakkausujo. Rakkausujo on globaali epidemia, eli vamma, joka estää tai ainakin vaikeuttaa romanttisten suhteiden muodostamista naisten kanssa. Netistä helpoiten löytää nykyään seuraa. Itselläni se ei tuota vaikeksia, joten saan todennäköisesti seuraa netistä, jos vain haluan yrittää. Tässä elämäntilanteessa en kuitenkaan sitä tee, koska haluan tuoda elämäni naisen valmiiseen pöytään. Sitten kun mulla on itsetunto ja ammattipuoli kondiksessa. Nyt tällä hetkellä kirjoitan kirjoja ja elän elämääni kirjoittajana.

Tilanteesi on yksi niistä kriittisistä päivistä, jonka tulevaan kirjaani kirjaan ylös. Tällä hetkellä olen julkaisemassa "Rakkauden raamattua" ja mainostan sitä palstalla, jos se sinua kiinnostaa. Haluan pysyä poissa julkisuudesta ja minusta pienen piirin kirjoittajana on sopivinta olla. Edellä mainitsemani teos kertoo juurta jaksain kuinka voittaa ujous, kehittyä oikeaksi mieheksi ja parantaa seksuaalista itsetuntoa naisten silmissä. Vihaa ei ole enää yhtään sydämessäni, joten uusin kirjani on helpompaa luettavaa kuin aikaisemmat. Jos olisin kengissäsi, niin minulle ei tuottaisi vaikeuksia mennä treffeille. Ainut mikä tuottaa on löytää nainen, joka hyväksyisi minut vikoineni ja puutteineni päivineen. Sinä olet löytänyt yhden, joten pidä siitä kiinni.

• ttdtjujrjj

Yritä nyt edes!

• 16+12

Entä jos sopisitte ne treffit johonkin sellaiseen paikkaan, jossa ei tarvitsisi jännittää niin paljon? Esim. teatteriin tai elokuvateatteriin, jossa sen esityksen ajan saisi vähän hengähtää, ja jälkeenpäin olisi ainakin keskusteluaihe kun voisi jutella esityksestä jonka näitte?

Onnea matkaan!

• fsdfasdf

no, menitkö treffeille hänen kanssaan?

• unknownwriter

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe