Jostain syystä minulle soitattessa puhelimeni ei soi.Vaan usein tulee ilmoitus että vastaajaan on tullut viesti
Sekä kun minulle soitetaan niin puhelimeni soi niin kauan kunnes soittajan puhelimessa alkaa kuulua että puhelimeni hälyttää,jolloin taas oman puhelimeni soittoääni katkeaa ja puhelin mykistyy ja yhteys katkeaa.
Outoa
Välillä puhelimeni toimii niinkuin pitääkin,välillä taas ei
Palautin tehdasasetuksetkin.kun yritän hakea uusia päivityksiä,niin ei mitään päivityksiä ole saatavissa.Voiko puhelimesta jotenkin etsiä ainoastaan uusinta käyttöjärjestelmä päivitystä.Katsoin luuristani päivitys version ja väittää että on jo uusin versio 10.2010.19-1
Puhelimeni myös reistaa itse soittaessa,usein tulee ilmoitus yhteysvirhe tai verkko varattu (olen soittanut pitkin päivää,joten ei voi olla kyse linjojen tukkoisuudesta
Mikä vialla nokia n900
3
526
Vastaukset
Nokian sivun mukaan laitteen uusin ohjelmistoversio on:
Viimeisin ohjelmistojulkaisu Nokia N900 ‑laitteeseen on 10.2010.19-1 * ( Eli sama kuin sinulla on nyt)
Skype- ja Google-videopuhelut
Facebookin pikaviestikeskustelu
parannettu Kartat-sovellus
selailu pystytilassa
parannettu sähköposti
Onko Puhelimen puhelut asetukset kohallaan?- m ahtisari
Noita tollaisia virheitä on koko ajan Nokian tuotteissa. Vie Tosi nopeesti takuu huoltoon tai vaadi kylmästi uusi luuri. Noi on niitä kaikkien huoltojen tuntemia ongelmia nokialaisten kanssa. Melkein kannattaisi harkita siirtymistä IPhonen luuriin.... En usko, että saat tuon mallin nokialaista toimimaan kovinkaan pitkään kunnolla. Huolto tekee varmaan parhaansa, mutta kun se perus alusta siinä luurissa on ihan syvältä, niin huolto voi tarjota vain laastaria.
- haju1976
>Jostain syystä minulle soitattessa puhelimeni ei soi.Vaan usein tulee ilmoitus että vastaajaan on tullut viesti
Tuo johtuu siitä että sulla on puhelin kaksitoimisuus-tilassa. Pakota päälle 2G tai 3G. Kaksitoimisuustilassa puhelin vaihtaa 3G:n ja 2G:n välillä hyvinkin tiheästi, riippuen kuinka heikossa 3G-kentässä ollaan. Paitsi että se syö akkua, niin joka ainoan vaihdoksen aikana puhelin on muutaman sekunnin ajan "pihalla" vaikka tolppia näyttääkin olevan. Jos juuri silloin joku yrittää soittaa, niin vastaajaan menee. Aikaa voidaan hieman lyhentää tietyillä verkon parametreillä, mutta kokonaan pois sitä ei saada koskaan. Ei todellakaan riipu siitä onko puhelin nokialainen vai ei. Antennien eroista johtuen joissakin tilanteessa nokialainen saattaa vaihtaa verkkoa useammin, mutta toisessa tilanteessa taas harvemmin.
t. Juha
haju ät ovi . com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t643950- 332301
- 402174
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401572Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251502- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125