Minulla on tämmöisiä 13x16 cm kehyksineen neliskulmaisia muumi tauluja 6/6 kpl. En vain löydä niitä netistä en mistään ja haluaisin kovasti tietää niiden arvon.. Taulun takana lukee arabia finland ja taulun numero. Yritin arabian myymälästä kysyä taulujen arvoa, mutta eivät suostu arvioimaan myynnistä poistuneiden tuotteiden hintaa.. Osaisiko joku kertoa mistähän hinnan saisi tietää?
Muumi tauluja
4
1010
Vastaukset
- Keräilijättärenpoika
Aikoinaanhan nuo oli vähän sellaisia hyljeksittyjä muumituotteita, mitkä ei kelvannut kenellekään. Nythän noista maksetan reilusti yli satasen kappale. Jos muumibuumin nousu jatkuu, kuten kaikki merkit siihen viittaa, ensi vuonna arvo yli 200 euroa. Nuo vanhat muumituotteet näyttävät olevan ainoita lasi/posliinituotteita, joiden kysyntä on tällä hetkellä kasvussa. Onhan niissä jotain ideaa ja näköä silmälle, paljon enemmän kuin joissain viivahiotuissa maljakoissa tai papukaijakannuissa.
Päätin juuri etten laita niitä seinälle etteivät tipahda lattialle,, Luulin arvon olevan jossain 50€ lähellä :D
- Skikke
emp5u kirjoitti:
Päätin juuri etten laita niitä seinälle etteivät tipahda lattialle,, Luulin arvon olevan jossain 50€ lähellä :D
mulla on kan 4/6 noita samoja kyseisiä tauluja ja olen etsinyt noitten hintoja mutta tuloksetta! jos joku osaisi auttaa niin olisin kiitollinen!:D
- ....................
Vantaalal kirpptorilta jäi viikko sitten ottamatta kun pidin 30,00/kpl liian kalliina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956