Lollero Hotel Flash Avattu! [24/7 auki] [Ei Lagia]

Daimi..

Uusi Lollero Hotellin Flash versio on avattu! 100% Parempi, kuin ankkakellari.

Ominaisuuksia:
- Auki aina (24/7)
- Oma Radio (DJ: Akiba)
- Kokeneet Staffit (3-5 vuotta kokemusta)
- Paljon tapahtumia
- Paljon hyviä päivityksiä.
- Todella vähän päivityskatkoja (Ei yhtään oikeastaan)
- 500 kolikkoa alussa ja joka kolmas tunti kukkaro täyttyy 3000 kolikkoon, ettei kolikot lopu kesken.
- r59 Flash (r60 tulossa)
- Ei lagia

Linkki: http://88.112.136.154

71

4792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coolboy69

      LoL Ankkakellari on parempi siellä ei tarvii hamachii

      • Joku...

        Miks en pääse kuin etusivulta, painan Lolleroon siitä vihreästä, mutta kun se on ladannut, niin tulee joku valkoinen homma jossa lukee jtn että ilmoita bugista ja lataa lollero uudelleen tai jotain tollasta.... En niinku pääse sinne..


      • DessuDaah<3

        anna linkki


    • Lippis-ankkakellari!
      • XDXDXDXDXDXDDXDDXDXX

        ku yritän mennä ankkakellariin tulloo joku ihmeen whoops ja joku didn go well


      • Dabbo-staff

        LOL ANKKAKELLARI (ANKANMAA)
        Ankkakellari on lopetettu!


      • samaamieltä oleva

        samaa mieltä!


      • vitun paska homo

        kun meen ankkakellariin siihen tulee Oops internet expulres katakaisi yhteydeyden


        ja lollero hotellissa on ruutu mustana eikä mee ja kertokaa joku suomalainen habbo retro joka ei oo hamachi ja toimii


      • tuntematon henkilö
        samaamieltä oleva kirjoitti:

        samaa mieltä!

        niinpä


      • tuntematon henkilö
        Dabbo-staff kirjoitti:

        LOL ANKKAKELLARI (ANKANMAA)
        Ankkakellari on lopetettu!

        ankanmaa on avattu se 2 versio


      • BITCH<3

        sori ny vaa mut toi fucking ankkakeklari ihan perseestä vittu eihän sinne ees pääse-.-.- lollero milljoona kertaa parempi ku teijän bugi paskaannne!!!!! hasitakaa vittun ja menkää isällenne itkeen!!!


      • h
        BITCH<3 kirjoitti:

        sori ny vaa mut toi fucking ankkakeklari ihan perseestä vittu eihän sinne ees pääse-.-.- lollero milljoona kertaa parempi ku teijän bugi paskaannne!!!!! hasitakaa vittun ja menkää isällenne itkeen!!!

        KERTOKAA MULLE miten pääsee lollero hotellii!


    • JEN MÄ TIIÄ

      mä olen kirjautunut mutta kun mä laitan mun nimen ja saliksen ja klikkaan kirjaudu niin mitään ei tapahdu. AUTTAKAA

    • polis234

      ei pääse lolleroon!!!!!!!!!!!!!!!

    • Daim....

      Hotelli lopetettu eikä palaa enään koskaan.

      • lolll

        lol, säälittävä toi daim, ekana lollero tulee. sitte se sulkee hotellin ainaki vuodeks, sit tulee takas, sit taas sulkee hotellin pariks kuukaudeks, sitte tuli rope (joka oli iha paska, ne varasti mun 5 euroo-.-), sit seki lopetettii ja nyt tuli tää. ja kaiken lisäks tääki lopetettiin? lol : d
        Jos aijotte tehä retron, pitäkää sitä auki, älkää tehkö samalla tavalla ku daim.


      • Joku1233414
        lolll kirjoitti:

        lol, säälittävä toi daim, ekana lollero tulee. sitte se sulkee hotellin ainaki vuodeks, sit tulee takas, sit taas sulkee hotellin pariks kuukaudeks, sitte tuli rope (joka oli iha paska, ne varasti mun 5 euroo-.-), sit seki lopetettii ja nyt tuli tää. ja kaiken lisäks tääki lopetettiin? lol : d
        Jos aijotte tehä retron, pitäkää sitä auki, älkää tehkö samalla tavalla ku daim.

        Se on kuules sun ihan täysin oma asias haluatko pelata Lolleroa ja LAHJOTTAA palvelimen ylläpitämiseen rahaa. Ei olla varastettu mitään. Eikä me myöskään olla pakotettu milloinkaan maksamaan siitä. Saisit olla kiitollinen, että joku edes jaksoi ylläpitää mitään retroa, jossa käy tuollaisia 10v kakaroita kokoajan vinkumassa. -.-


      • -sande

        Olis asiaa Olisin valmis maksamaan loleron serveristä kun muut hinkuvat sitä takaisin voisin ylläpitää lolleroa!


      • Lol hanki elämä.
        Joku1233414 kirjoitti:

        Se on kuules sun ihan täysin oma asias haluatko pelata Lolleroa ja LAHJOTTAA palvelimen ylläpitämiseen rahaa. Ei olla varastettu mitään. Eikä me myöskään olla pakotettu milloinkaan maksamaan siitä. Saisit olla kiitollinen, että joku edes jaksoi ylläpitää mitään retroa, jossa käy tuollaisia 10v kakaroita kokoajan vinkumassa. -.-

        Lol, en ees lahjottanu sinne rahaa, missä vaihessa muka ees sanoin nii?????? -.-
        Lollero ropessa sai ostaa ihan oikeella rahalla tekstiviestillä vipin, en muista paljon se makso mut kuitenki suunnillee about 1-5 kolee, tilasin sen ihan sillä tavalla miten käskettiin, eikä tullu mtn virhettä tehtyä. Sitte seuraavana päivänä yritin mennä lolleron sivulle, tuli vaan virheilmotus: "VALITSEMANNE SIVU EI OLE KÄYTÖSSÄ". Sen jälkeen yritin ihan joka päivä päästä lolleroon, ja tuli aina vaan sama ilmotus. Sitte parin viikon päästä alko tapahtuun: lollero tuli takas, mut ei enää ropena. Enkä saanu mitään hyvitystä siitä, et meni saatana rahat hukkaan! Et vittu siinä sulle vaa lahjotusta!-.-
        PS: Oon ihan 14-vuotias tyttö. Täytän kyl ens vuoden alussa 15. Hyvä sun toisten puolesta sanoo oonko mää kuinka vanha ku et ees tunne mua.... ^_^


      • jou223
        lolll kirjoitti:

        lol, säälittävä toi daim, ekana lollero tulee. sitte se sulkee hotellin ainaki vuodeks, sit tulee takas, sit taas sulkee hotellin pariks kuukaudeks, sitte tuli rope (joka oli iha paska, ne varasti mun 5 euroo-.-), sit seki lopetettii ja nyt tuli tää. ja kaiken lisäks tääki lopetettiin? lol : d
        Jos aijotte tehä retron, pitäkää sitä auki, älkää tehkö samalla tavalla ku daim.

        mun kaveri tekee jos e sais suomalaisen koneen.


      • SE SAMA BITCH<3
        Joku1233414 kirjoitti:

        Se on kuules sun ihan täysin oma asias haluatko pelata Lolleroa ja LAHJOTTAA palvelimen ylläpitämiseen rahaa. Ei olla varastettu mitään. Eikä me myöskään olla pakotettu milloinkaan maksamaan siitä. Saisit olla kiitollinen, että joku edes jaksoi ylläpitää mitään retroa, jossa käy tuollaisia 10v kakaroita kokoajan vinkumassa. -.-

        KUULE SÄ JOKU SAAT NYT HAISTAA PITKÄN PASKAN JA KATTOO PEILII!! HANKI VITTU ELÄMÄ!! JA MEE MUTSILLES INISEE!!! VEDÄ VITTU PÄÄHÄ JA LEIKI LENTÄJÄÄ!! SAATANA ONKO SULLA SUURIKI ONGELMA?? SE ON VARMAAN JOKAISEN OMA ASIA MITÄ PELAA JA MILLO PELAA!! ET ÄLÄ TUU YHTÄÄ ULISEE PERKELE!!


    • habbofan

      Rip Ankkakellari (Ankanmaa) ja Lollero hotelli!

      Netin ainoat hyvät hotellit....

      Harmiii..... :(
      Mä haluisin ankan ja lolleron takas ;(

      • Lauru

        Harmi kun lopetettiin, Lollerossa ystävyistyin niin monen kanssa. :(


      • tuntematon henkilö
        Lauru kirjoitti:

        Harmi kun lopetettiin, Lollerossa ystävyistyin niin monen kanssa. :(

        lollero on maailman paras hotelli ja ankka mut ei kun molemmat lopetti ;(
        miks jotkut lopettaa???...


      • bitch<3
        tuntematon henkilö kirjoitti:

        lollero on maailman paras hotelli ja ankka mut ei kun molemmat lopetti ;(
        miks jotkut lopettaa???...

        mitä hololle si kävi ?


    • -Sande

      Pääsisinkö lolleroon staffiksi olin aijemmassa loleron versiossa käyttäjä sande mutta minulta lyötyy kokemusta ja osaan kirjakielen ikä 14v Ja on kokemusta retroista 4v Ja useimmissa olin admin/moderaattori

      • lol76767767677677

        lol lolleroon eii voi päästä ???????============))))))))))(((((((((((()))()()()(()))))))))))))))))))))))))!!!!!!!


    • Minä:)

      Linkki jolla pääset! yleensä illalla ei toimi ankka hotelli! Toimii aamulla,päivällä,iltäpäivällä ja vähä illalla!
      Toi mii varmaan 11 illalla!!
      Suomalainen habbo retro PARAS!
      Rekisteröidy ja pelaa:)
      Osote: http://ankanmaa.dy.fi/

      TSEKKAA!!

      • Habonmaa-staff

        Ankanmaa lopetettiin 25.12.2010 kun beta laitto kaikki raret ja sit tuli tylsää nii kaikki valitti :)

        Rip ankanmaa


      • ankkamaa fani
        Habonmaa-staff kirjoitti:

        Ankanmaa lopetettiin 25.12.2010 kun beta laitto kaikki raret ja sit tuli tylsää nii kaikki valitti :)

        Rip ankanmaa

        vittu se ankka maa ei oo lopetettu se aukee aina ylensä 4 aikoihin! ja menee kiini 11 pinassa. oote säälitäviä lollerot! ankanmaa.dy.fi menkää 4 aikaan sinne!


      • mutsis oli
        ankkamaa fani kirjoitti:

        vittu se ankka maa ei oo lopetettu se aukee aina ylensä 4 aikoihin! ja menee kiini 11 pinassa. oote säälitäviä lollerot! ankanmaa.dy.fi menkää 4 aikaan sinne!

        vittu oot joku 9v n00b. Alle 11 arvoiset lukemat kirjoitetaan. 4 aikaan sinne? mitä vittua?


      • pilppe
        ankkamaa fani kirjoitti:

        vittu se ankka maa ei oo lopetettu se aukee aina ylensä 4 aikoihin! ja menee kiini 11 pinassa. oote säälitäviä lollerot! ankanmaa.dy.fi menkää 4 aikaan sinne!

        Joo, kuulun noihin ankanmaan staffeihin.

        Ankanmaata ei ole lopetettu, ihan täysillä vauhdissa, riippuu vähän millon omistaja on paikalla.


      • bitch<3
        ankkamaa fani kirjoitti:

        vittu se ankka maa ei oo lopetettu se aukee aina ylensä 4 aikoihin! ja menee kiini 11 pinassa. oote säälitäviä lollerot! ankanmaa.dy.fi menkää 4 aikaan sinne!

        juu siis yällä neljältä vai ?? ku ei ainaka päivällä neljält pääse-.-.!!!


    • Epätietoinen o.o

      Miltä sivuilta pääsee koko lollero hotelliin kun kaikki on tälläisiä keskusteluja?

      • Arnould

        joo, toi Daim on oikeesti säälittävä... ekana sanoo et lollero hotelli avattu ! tuli heti mieleen mitä paskaa taas se puhuu ? sit viikon kuluttua - Lollero on lopattu, eikä palaa enää koskaan ... siis cmon ?!


    • daim, hanki elämä.

      nojoo, se on säälittävä, sitä oon yrittäny selittää kokoajan:D

    • Wilmaza

      Joo daim, toi on aika säälittävää, sanon mäkin tässä vaiheessa. Rupee kyllästyttää noi paskàt retrot >> eka sanotaan: jee lollero on taas auki. sit seuraavana päivänä: hotelli suljettu. seuraavana: hotelli auki! seuraavana: hotelli on lopetettu eikä palaa enään koskaan. PÄÄTTÄKÄÄ JO.

    • Unelmani toteutui!

      haha, ankkahotelli on hakkeroitu:D:D:D:D:D:D nauran.
      niille ihan oikein, koko hotelli oli paska (moderaattorit oli melkeen kaikki alle 10-vuotiaita) ja sen lisäks omistajaki oli ihan homo tyyppi.

      • tuntematon henkilö

        vittu menin siihen ankanmaa linkkiin klo 6 aamul ja se toimi ui perkele


    • Lollorosso

      Hei, Vetäkää päihi ja hankkikaa ite elämä. Lollero-Hotel lopetettiin koska Daimilla on muutakin elämää kuin pyörittää jotai Lollero-Hotellia. Ja iha turhaa menee rahat sähköön yms yms ko kuukauen sähkölasku voi olla noin 100-200e jos koko ajan pitää konetta auki. No toki riippuu iha koneesta kuinka paljo se vie virtaa mut kuitenki. Sil rahal vois ostaa vaikka mitä muuta. Esim 200e kuukaues ni se on jo 5kk 1000e ni sil vois ostaa vaikka mopon. Toivottavasti nyt ymmärrätte miksei lolleroa enään ole.

    • Lollorosso

      Korjaus tämä raha summa, jonka sanoin ei ole ihan noin paljoa mutta se on rahaa kuitenkin. Raha ei kasva puussa.

      • k

        mooi onks tää chat??


    • k

      irtfgkjhuthgfnghtiughirtufjghitujhniusrth

    • Betatestaaja

      Ankkakellari ei ole enää käytössä pahoittelen

    • Gfass

      Liitykää uuteen suomalaiseen habbo reetroon

      www.prohotelli.net

      Ei hamachii vai mikä se nytr on xD
      lemmikit toimii
      Wired toimii
      Telet toimii
      ei lagia

      siis liittykää suomalaiseen habbo retroon nimeltä: www.prohotelli.net

      Ps: mun tyypin nimi on AxuZ

      • Laagit-.-

        Vai et EI LAGII!
        Haista iso perse sinäkin ;D


      • bul3

        Ei sitä ole olemassakaan enään :).


    • haiumi

      Yhhyy, siis miks kaikki nää suomalaiset retrot lopetetaan.. :P Pro on vissiin ainut mikä toimii tällä hetkel.

      SIENI OLI PARAS ! ! ! ! ! (:

      LINKKEJÄ RETROISTA MINULLE : )

    • Sieni on paska

      Sieni oli paska! Mun eka tyyppi siel haxattii ja sit toka tyyppi sai 20 vuoden bannit ku sanoin et Hayden haxas pron -.-
      ET HAISTAKAA V I T T U SAATANAN PE R S E E N NUOLIA SIENI FANIT!

      • Sieni on paska

        Ja pro on päivitys katkolla -.-
        Linkki:
        www.prohotelli.net


    • Pro ON Paras

      Prohotelli on paras

    • dmikaeld

      Ankkakellari on paljon parempi ku lollero hotelli.

    • Noita x)

      Te kaikki höpötätte koko aja eka joku sanoo et lollero ja ankanmaa on lopetettu ja sit sanotte et proos ei olis lagia! PROO LAGII KAUHEESTI! Oikeasti! Pro välil menee kiinni ja auki nii!!! *********************************

    • Anzu

      Noita, Pro ehkä lagii mut se riippuu ihan netistä ja kuinka nopee se kone on. Kaikki retrot ja habot jne lagii aina ihan aina ! Vaikka kuinka joku sanois mitä niin ne lagii. Mut silti Pro on hyvä mesta ja siel on iha sairaan hyvii tyyppeiki ( siis jotkut ! ) Mä käyn siellä joka päivä mut ihan aina se ei toimi koska netti bugaa sen. JOTEN KAIKKI PROOHON ! hopihopi ! ja pyytäkää Anzu kamuks :)

    • 61554644

      moi miten voi kirjautuu lollero hotelliin ku en oikeestaan osaa

      • haluun tietää

        moi jos joku osais neuvoo mulle et miten voi tehä noit retroja nii kertokaa


    • Ettäh.. Ku ei ihmiset tiedä! Jtn 8 v kakrui tälki paskiaiset !












      PS Idiootit menkää habboon se on paras !

    • kickman

      pro hotelli on paras kivat staffit ja keriksiii

      mun nimi on pro hotellissa kickman

    • Z4NYTO

      VIP Hotelliin mielummin ! Ominaisuudet :

      - Auki aina 24/7

      - Ei lagia !

      - Katassa ei Keris puutteita !

      - Staffit ovet kokeneet Staffeutta (2-9v.)

      - Twitter & facebook samanaikaisesti !

      - 1987 käviää !

      - 2001 facebook fania !

      - 201 Twitter seuraajaa !

      - 982 Kysymystä virallisessa peliss.

      - Kaikki näkyy Suomi24, VIP Hotelli Blog, Z4NYTO & Habbo Retrot osoitteessa !

      - Katso VIP Hotellista lisää. http://viphotelli.fi/welcome

      - Vuoden (2012) suosituin Habbo Retro ! / Tähän mennessä.

      PÄIVITETTY: 21.3.2012. KLO: 20:05

      Klikatkaas linkkiä: http://viphotelli.fi/welcome

      • Z4NYTO / VIP Hotelli

    • PEREKELE KAHJOAIVOT

      PEREKELE MOLEMMAT LINKIT ON JOSTAIN PERSEESTÄ KEKSITTY KU SAMA ASIA WHOOPS TAI VASTAAVAA NIIN HAISTAKAA NY TE 2 ISO JÄTTIMÄINEN PASKA LÄJÄ

      • MYÖS PRO PIAN

        JA PRO ON NY KAIKIST TOIMIVIN HOTELLI VAIK ÄRSYTTÄÄ EKA SIENI JA ANKKAKELLARI ANKANMAA JA LOLLERO STARA JA VIELÄ VIPHOTELLI JA DAIMIN ELI SE ON SELLANE SAATANA RAIVONEN KUSIPÄÄ


    • Niki-Roosi!

      Hei! Ankankellari on nykyään strahotelli.com ÄLÄ SURE STRA UUSITAAN JOULUKSI 2012! SILLOIN SE ON SAMANLAINEN KUIN HABBO! NIMENI SIELLÄ ON: DiandraFlores Pyydä kamuks!

    • Tietämätön

      onko staras joku päivityskatko ku ei toimi vai mikä siinä on?

    • Onska123

      Miks staraan ei pääse :o

    • HotelliTyttö

      Toi Daim on nii hitun peelo. Se on varmaa joka ikises hotellis tienannu ja sit lopettannu. Säälittävää! ^~^

    • prohotellilopataan

      Prohotelli lopataan varmaan tänäiltana nyyh

    • dyk

      Prohotellis on yli 1000 tyyppii joka päivä. :D ei ainaskaa vähää aikaa lopata. . Mut siel on paljon huoltokatkoksia ja lagii iha hirveesti. tosin jotkut bugit on hauskoja. :D

    • Aelita1

      Sasko Linkin?

    • Paska ei toimi

      Lollero ei toimi

    • joku mies

      Hankkikaa elämä vitun tietokone nörtit puhutte jostain hiton laittomista sivustoista menkää ulos toi tietsikka on häiriintyneiden nörttien paikka menkä vitun kersat!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2889
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2184
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe