Viikot olet yksin pienten lastenkanssa, mieheni viikot muulla paikkakunnalla töissä. Itken päivittäin ja tuntuu etten haluaisi kotoa poistua ollenkaan. Mietin tänään että olenkohan masentunut. lapseni kärsivät jo tilanteesta, en oikein jaksa touhuta niidenkanssa. Kehtaanko mennä lääkäriin ja selittää tilanteeni. Vai mitä ihmettä teen? Kukaan tai mikään ei kiinnosta. ainoastaan minulla sattuu olemaan yksi hyvä päivä viikossa ja se on kun rakkaani tulee aina kotiin. Ei kai tämä normaaliakaan ole. Välillä suutun tosissani lapsilleni kun he eivät tottele ja sittempä annankin asian olla ja vetäydyn yksinäisyyteeni makuuhuoneeseen. En vastaile puhelimeen oikein kellekkään... olen vain.. Itsetuhoiset asiat välillä piinaavat mieltäni. Jonku aikaa sitten nuoremman poikani isä kuoli, olisiko helpompaa jos lähtisin hänen peräänsä.. En tiedä.
Masentunut? (ko)
mie vain..
1
545
Vastaukset
- been_there
Kuulostaa ei-niin-hyvältä. jo se että olet itse huolissasi voinnistasi ja jaksamisestasi ja lastesi voinnista kertoo että apua pitäisi saada.. kerro tilanteestasi neuvolassa tai niinkuin itse pohdit että menisit lääkäriin, niin mikäli taloudellisesti mahdollista, mene yksityiselle ihan vaikka yleislääkärillekin.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883