Löytyykö tonttia jolla rak.oikeutta 500m2 ylöspäin (Uusimaa)

etsivä löytää?

Tarkoitus olisi löytää Uudenmaan alueelta, mieluiten läheltä Helsinkiä, tontti jolla rakennusoikeutta talolle vähintään 500m2 sekä muutaman hevosen pitomahdollisuus.
Hevoset taitavat asettaa pinta-alavaatimuksen tontille sinne 2 hehtaariin, jos olen oikein ymmärtänyt? Mutta sitten varmaan vielä tallirakennukset syövät mukavasti tuota rak.oikeutta. Varsinkin jos ratsastusmaneesista haaveilee (esimerkiksi 25*45). Elleivät nämä muut kuin asuinrakennukset kuulu johonkin omaan rakennusoikeuden piiriinsä?

Löytyykö tuon verran rakennusoikeutta yleensä miten helpolla?

9

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkun nusa

korjaisin----///Hevoset taitavat asettaa pinta-alavaatimuksen tontille sinne 2 hehtaariin, jos olen oikein ymmärtänyt?///
      ei ne ole hevoset asettaneet...,vaan ihmisten keksimat säännot ii-hahaa

• sallittua

mikäli sitä ei ole erikseen kielletty. Rakennuksia voi tehdä siirrettäviä tai maanalle piiloon. Tai ensin istuttaa metsä suojaksi. Puu on suomalaisen arkkitehtuurin pelastus, nimittäin elävä puu. Kehä3. sisäpuolta kannattaa kaihtaa sillä sinne on pesitynyt paitsi suurin viisaus, myös sen pelikappale.

• 500 neliön asuinrakennusta? Sellainen vaatii jo ulkopuolisen siivoojan palkkaamisen, ellet sitten halua käyttää neljää tuntia päivässä omatoimiseen siivoukseen..

Ja asiaan palataksemme, osta valmis maatila. Siinä on rakennukset valmiina, ja jos et halua harrastaa maanviljelyä, niin pellot voi aina pistää vuokralle.

• etsivä löytää?

Ehdotuksina onkin tullut etsiä maatila-alueeksi kartoitettuja tontteja, joka varmaan voisi ollakin toimiva ratkaisu. Kenties?
        Valmista maatilaa emme ole etsimässä koska haluamme rakentaa kaiken itse. Se "unelmatalo".

• Sofieberg

Vanhan kolmostien läheisyydessä, n.47 km Helsingistä kaksi isoa tonttia myynnissä, haja-asutusalue, luulisi onnistuvan mutta suunnittelutarveratkaisu tietenkin tarvitaan..

• Viiden hetaarin kokonaisuus joka lohkotaan ostajan mieltymysten mukaan, hehtaarin maapohjalle saa rakentaa 600 m2 asuinrakennuksen (kerrosala) talousrakennukset. Matka-aika Helsinkiin n. 30 minuuttia..

• Kunnan säännöt...

...saako tontilla pitää hevosia. Katsos kun kaikkia naapureita ei ilahduta, jos raja-aidan takana paskoo useampi sontageneraattori.

• 2011AAa

rak oik 443 laita hevoset Kilon talliin joka on siellä lähellä.

• rakennuspaikka

Olisi poikkeusluvat valmiina 300m2 talolle, sivuasunnolle, talousrakennukselle, hevostallille ja maneesille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3432
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      342
      1319
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      85
      1299
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      935
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe