Mä en ymmärrä miks Vinttikoiria syrjitään!!
:(:(:( :'(
Se on ihan kamalaa! Ottakaa kantaa!
En ymmärrä
6
581
Vastaukset
- Vinttifani
No eihän vinttikoiria mitenkään syrjitä. Ihmisillä on vain erilaisia makuja. Joku tykkää ylväistä, arvokkaista ja kauniista vinttikoirista, jotka minun mielestäni ovatkin koirien aatelistoa. Jotkut taas tykkäävät vähän "maalaisemmista" koirista. Onneksi on erilaisia makuja, muutenhan kaikilla olisi samanlainen koira.
Monilla on jostakin kumman syystä ennakkoluuloja vinttikoiria kohtaa, ilmeisesti se johtuu niiden ylväästä olemuksesta tai laihuudesta. Yleensä vinttikoirat ovat kuitenkin niitä todella helppoja koiria luonteeltaan ja myös hoidoltaan (paitsi afgaanit). Vinttikoirat saattavat vieraista vaikuttaa sellaisilta, että ne eivät juurikaan välitä ihmisistä, mutta kyllä ne todellisuudessa rakastavat omaa perhettään ja tuttuja ihmisiä ihan yli kaiken ja myös näyttävät sen. Ja kun silmä tottuu vinttikoiraan, ei se näytä ollenkaan laihalta tai ruipelolta, pikemminkin muut koirat näyttävät lihavilta ja sanoisinko ei niin kauniilta. - Toinen fani
Kuten vinttifani tuossa jo kirjoitti. Ei vinttikoiria syrjitä.
Ihmettelen vain, miksi ottaa joku muu koira kuin vinttikoira, vaikka tämä olisi mahdollista.
Tai ehkei heillä sitten ole ollut mahdollisuutta. Tasan ei käy onnen lahjat.- Hippel
mielestäni on ihanaa, että kaikki eivät tykkää juuri vinttikoirista. Collieita ja shetlanninlammaskoiria näyttää ainakin olevan kaupungit ääriään myöten täynnänsä, että hyvä näin.
- Joo joo
Minulla on ollut Irkkuja ja kyllä niitä on ihailtu ja kunnioitettu aina siellä missä oon ollut.
- Mirzu
miten kukaan voi haukkua vinttikoiria??
minusta ne ovat:Ylväitä,ihanan näköisiä,hyvä luonteisia ja mukavaa seuraa. - yks tyyppi..
eli huomasin viestisi ja sen että sulla on irlanninsusikoiria!!kertoisitko niistä, millaisia ne on ym..
haluaisin tietää niistä, kun saan kohta irliksen pennun!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.595668- 1024770
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3902832Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s871334Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3391110- 65941
- 28903
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52829