Hei! Taas uusi aloitus alapään ongelmista, valitettavasti joudun tekeen uuden alotuksen, mutta toivon, että viitsisitte lukea ja vastata, jos vain suinkin jotain tiedätte asiasta:))
Eli minulla on ollut alapäässä jo vuosia kutinaa..Aina kun on soitettu lääkäriin niin käskeny ostaa emätinpuikkoja. Sitten kun puikko ei kesällä auttanut(ei ole muistaakseni koskaan auttanut), saatiin resepti vahvempaan suunkautta otettavaan lääkkeeseen. Vaiva ei lähtenyt silläkään ja menin lääkäriin. Siellä se otti emättimestä näytteen ja siitä tuli negatiivinen eli ei hiivatulehdusta. (Hieman epäilyttää et olisiko se sittenkin voinut olla hiiva kun se näyte otettiin sillon kun ei ollu valkovuotoa(vaikuttaako tämä asiaan ettei emättimessä ollut mitään eritettä??) mutta toisaalta se lääkäri sano, ettei se hiiva voi olla kun olen syönyt sen vahvan lääkkeen, jolla se pitäisi lähteä).
Sitten se lääkäri sano että mulla on vaan niin kuiva alapää ja käski sinne pistää tavallista rasvaa. Näin olen tehnytkin ja kutina on ainakin jotenkin helpottanut.
Mutta sitten minun valkovuoto on kuitenkin alushousuissa usein keltaista (joskus harvoin jopa ruskeaa) ja sen rakenne on joskus sellasta kiinteämpää ja limasta ja ehkä hieman kökkäreistä. Olen myös haistellut alkkareita ja ne haisee kauheelle (en tiedä oikeen että kuuluuko normaalin alapään ja valkovuodon haista jollekkin??). En tiedä haiseeko ainoastaan nää mun alkkarit vai haisenko määkin kokonaan että kaikki huomaa sen? MIstä saisin selville että haisenko? Sillon kun otettiin se emätin näyte niin se sano että ei haissu silleen, mutta sillon ei ollut sitä valkovuotoa:(
Mistä voi johtua tuo valkovuodon kellertävyys ja sen rakenne ja haju? Kuuluuko valkovuodon haista joltakin?
Olen neitsyt eli ei mitään sukupuolitauteja..
Kiitos paljon jos joku osais vastata ja jos haluutte kysyä multa jotain lisää nii pistäkää tähän viestiä niin voin vastata jos se auttaa teidän vastaamista:))
alapää ongelmia!!
epätoivoista
0
778
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3241856Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751294- 1341167
- 81986
- 90904
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118824- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746