Kun käytätte Rellunne huollossa niin pyytäkää tarkistamaan aina myös apulaitehihna.
Jos apulaitehihna menee rikki niin siitä voi mennä säleitä jakohihnan väliin jolloin hihna saattaa mennä (lue: menee) paikoiltaan ja moottorista jako sekaisin --> kallis moottoriremontti, venttiilit p.kana, kansiremontti tms...
Kun sitten joskus vaihdatatte sen jakohihnan (4v/90000 km)niin vaihtakaatten koko paketti (jakohihna, vesipumppu ja apulaitehihna).
Apulaitehihnan vaihto
Kokemusta on!
2
964
Vastaukset
- mbe320cdi
Oot sitten itse säheltänyt että nyt sitten olevinaan viisaana neuvot muita. Muut onkin sen verra fiksuja että aina kun kurkkaavat konepellin alle katsovat hihnat myös.
- Kokemusta on!
...ettei täällä saa antaa muille vinkkejä ilman, että joku urpo alkaa heti heittää asiattomia kommentteja?
Kyllä ne hihnat on aina katsottu huoltojen yhteydessä, mutta joskus niistä ei näe päällepäin, että joku apulaite vetää viimeisiään, palikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848