minulla ollut nyt saunalahden mobiilikaista puolivuotta ja nyt viime aikoina on palvelun laatu heikentynyt kummastí eli kahden megan nopeudella nopeus nousee iltaisin vain korkeintaan 100 kbps. asiakaspalvelun mielestä kuuluvuus huonontuu iltaisin koska koska silloin on pimeää. mitäs mieltä olette asiasta?
piemeä kusetus saunalahdelta
5
540
Vastaukset
- 4kj2l
Tuo on aivan normaalia langatonta laaaaajakaistaa.
Mulla taas iltanopeudet on keskimäärin parantuneet kesästä selvästi. Välillä oli ehtoolla tosi tahmeeta vaikka päivällä vauhtia piisasi, mutta nyt illallakin tapaa megaluokan nopeuksia. :)
>asiakaspalvelun mielestä kuuluvuus huonontuu iltaisin koska koska silloin on pimeää.
En usko että aspassa on tuollaisia dorkia. Keksi parempaa...- kertoi jo...
kysypäs niiltä aspoilta, että miksi sitten kännykät kuuluu edelleen yhtä hyvin vaikka on pimeää..?
Ja sitten vetäiset niille luennon radioaaltojen etenemisestä...- radio-aalto
radioaallot eivät liiku pimeässä!
- yöradioo
radio-aalto kirjoitti:
radioaallot eivät liiku pimeässä!
yöradioo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165