Kirppari löytö 12 eurolla

rokkor

Minoltan Minoltina S..onko kellään kokemusta ko. kamerasta, kuin uusi, latasin jo filmin sisään, tuntuu valokuvaukselta digiräpsimisen rinnalla..tietääkseni -60 luvun kamera.

6

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minoltina S

joo, enpä olisi ottanut ilmaiseksikaan kun olen jo aikuinen enkä leiki tuollaisilla,

meikäpäin saa kympin laatikossa jo useita ja täysin toimivia,
      viimeksikin oli 2 videokameraa ja useita järkkäreitä ja minikameroita, yms, rojua,

ostin "laatikon",
      tarkemmin, maksoin 10 € ja otin pari jalustamutteria ja pienen jalustimen jossa kolmijalka ja ruuvi jolla saa pöydänreunaan, oli mustaa bakeliittia.

kamerat jätin

• Canonisti minäkin

Filmi on yhä ylivoimaista monessa suhteessa digiin verrattuna! Itse kuvaan säännöllisesti myös diafilmille.

Minolta on laatumerkki. Mikä objektiivi tuli mukana? Sony ei vieläkään valmista kaikkia, joten Sonylla kuvaavat joutuvat hakemaan vanhoja Minoltan laseja.

En ole pikään aikaan ratsastanut, joten jalustimille minulla ei ole käyttöä. Hieno harrastus sekin.

• 75765675767567878765

kehitysnesteet on myrkyllisiä ja haisee pahalle! inhottava läträtä niitten kanssa ja huiskia pölyjä pois negatiiveista, tapella filmipurkien ja suurennuskoneen kanssa, ja kompastella pimiössä.

• Näkevä agrobaatti
        75765675767567878765 kirjoitti:

kehitysnesteet on myrkyllisiä ja haisee pahalle! inhottava läträtä niitten kanssa ja huiskia pölyjä pois negatiiveista, tapella filmipurkien ja suurennuskoneen kanssa, ja kompastella pimiössä.

Mitäs olet tuollainen sokea köntys. :) Hihii.

• 75765675767567878765
        Näkevä agrobaatti kirjoitti:

Mitäs olet tuollainen sokea köntys. :) Hihii.

kyllä digikuvaus on niin siistiä ja vaivatonta verrattuna siihen kemikaali-Ali hommaan.

• vilmaaja

Jos kamera on tosiaan täysin toimiva niin halvalla sait. Nykyään mittaetsinkamerat alkaa olla haluttua tavaraa. Ja mitä filmikameroihin tulee, digeistä ei ole niiden haastajaksi vielä muutamaan kymmeneen vuoteen. Filmikamerat on kehittyneet reilun sadan vuoden historiansa aikana huippuunsa, digit on vasta prototyyppiasteella siihen verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      264
      3231
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      77
      1295
    3. 66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      933
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      931
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      772
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39