Kirppari löytö 12 eurolla

rokkor

Minoltan Minoltina S..onko kellään kokemusta ko. kamerasta, kuin uusi, latasin jo filmin sisään, tuntuu valokuvaukselta digiräpsimisen rinnalla..tietääkseni -60 luvun kamera.

6

1428

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minoltina S

joo, enpä olisi ottanut ilmaiseksikaan kun olen jo aikuinen enkä leiki tuollaisilla,

meikäpäin saa kympin laatikossa jo useita ja täysin toimivia,
      viimeksikin oli 2 videokameraa ja useita järkkäreitä ja minikameroita, yms, rojua,

ostin "laatikon",
      tarkemmin, maksoin 10 € ja otin pari jalustamutteria ja pienen jalustimen jossa kolmijalka ja ruuvi jolla saa pöydänreunaan, oli mustaa bakeliittia.

kamerat jätin

• Canonisti minäkin

Filmi on yhä ylivoimaista monessa suhteessa digiin verrattuna! Itse kuvaan säännöllisesti myös diafilmille.

Minolta on laatumerkki. Mikä objektiivi tuli mukana? Sony ei vieläkään valmista kaikkia, joten Sonylla kuvaavat joutuvat hakemaan vanhoja Minoltan laseja.

En ole pikään aikaan ratsastanut, joten jalustimille minulla ei ole käyttöä. Hieno harrastus sekin.

• 75765675767567878765

kehitysnesteet on myrkyllisiä ja haisee pahalle! inhottava läträtä niitten kanssa ja huiskia pölyjä pois negatiiveista, tapella filmipurkien ja suurennuskoneen kanssa, ja kompastella pimiössä.

• Näkevä agrobaatti
        75765675767567878765 kirjoitti:

kehitysnesteet on myrkyllisiä ja haisee pahalle! inhottava läträtä niitten kanssa ja huiskia pölyjä pois negatiiveista, tapella filmipurkien ja suurennuskoneen kanssa, ja kompastella pimiössä.

Mitäs olet tuollainen sokea köntys. :) Hihii.

• 75765675767567878765
        Näkevä agrobaatti kirjoitti:

Mitäs olet tuollainen sokea köntys. :) Hihii.

kyllä digikuvaus on niin siistiä ja vaivatonta verrattuna siihen kemikaali-Ali hommaan.

• vilmaaja

Jos kamera on tosiaan täysin toimiva niin halvalla sait. Nykyään mittaetsinkamerat alkaa olla haluttua tavaraa. Ja mitä filmikameroihin tulee, digeistä ei ole niiden haastajaksi vielä muutamaan kymmeneen vuoteen. Filmikamerat on kehittyneet reilun sadan vuoden historiansa aikana huippuunsa, digit on vasta prototyyppiasteella siihen verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      798
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe