Tänne vaan mielipiteitä Linkin Parkin uudesta '' A Thousand Suns '' albumista!
Minulta asteikolla 4-10 arvosanaksi 7. Kyllä on tyyli muuttunut kulta-ajoista.
Uusi albumi
3
476
Vastaukset
- kuuntelijax
Ekalla kerralla erittäin sekavalta kuulostava kokonaisuus mutta nyt 10 kuuntelun jälkeen alkaa albumi aueta ja kylläpä on LP tehnyt loistavan levyn, taas! Tää on jotain uutta ja erilaista mitä ei ole ennen kuultu. Hyvä ettei bändi toista itteensä tekemällä Hybrid Theoryn toisintoja vaan uskaltaa ottaa uusia haasteita.
"Blackout", When they Come for you" ja The Catalyst ovat omia suosikkeja levyltä mutta uskompa että vielä en ole kuunnellut levyä tarpeeksi vaan jokin koukuttaa albumissa mielettömästi aivan kuten entisetkin albumit.
Mielenkiintoisen lisän levylle tuo afrovaikutteet joka keitoutuu rappiin.
Tää on jossain päin maailmaa arvostettu jo vuoden parhaaksi levyksi!
Jos ei uusi LP miellytä niin eikun Hybrid Theory ja Meteora levykelkaan ja muistelemaan 2000-luvun ekoja vuosia.
Arvosana 9 1/2 - 10- LPLP
Joo kyllä ekan kerran kun kuunteli niin oli vähän pettynyt olo, mutta tää levy vaatiikin vähä enemmin kuuntelua, että pääsee vähä paremmi sisälle noihin biiseihin. Kuitenkin tykkää enemmän vanhoista albumeista, kun oli vähän "raskaampaa" ja menevämpää musaa. Näistähän suurin osa biiseistä on aika rauhallisia, paria poikkeusta lukuunottamatta, catalyst ja blackout myös mun suosikkeja! Silti hieno juttu et heiltä irtoo vähä kaikennäköstä musiikkia, että ei oo taidoista puute kyllä.
Ja pakkohan se oli liput tilata kesäkuun keikalle ei sii muu auta. Mielenkiintosta nähä miltä nää uudet biisit kuulostaa livenä, ja kai sinne vanhojaki mahtuu joukkuun ;)
- silja99
Mun mielestä levy on hyvi,mäkää en tosi heti "syventyny" levyy.Pari kuunteluu lisää autto kyl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887