Päihdelinkille, Raittiuden ystävät ry:lle sekä Elämantapain liiolle. Teistä on ollut paljon apua eloni vaikeissa tilanteissa. Nyt on kauna ollut jo asiat hyvin, ajattelin vain kiittää teitä kaikkia.
Kiitokset
3
347
Vastaukset
- Maroolofi
olen maailman onnellisin tänään. olen viettänyt ihanassa seurassa aa:n 1-vuotispäivää. sain ihania adresseja, kakkua ja tämän korun, yhteenlitetyt kädet. se saa olla paikallaan kaulassani niin, että muutkin näkevät: olen saavutanut vuoden raittiuden.
päivää juhlisti auringonpaiste ja läheiseni.
kiitos minun jmalalleni, etä olen saanut olla vuoden raittiina, ja tästäkin eteenpäin aina vain päivä kerrallaan- t. voipytty
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
- M aroofoni
t. voipytty kirjoitti:
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
Hengitys vaikeaa(tuntuu että ei saa happea), välillä kuuma, välillä kylmä, tulee semmoisia ''sähköiskuja'', varsinkin juuri kun on nukahtamassa. Ottaa pumpusta.
Onko normaalia vai oisko jotain vakavempaa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?672465Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842364Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172100Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä371745Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai801685Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1121663Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2541501Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251017Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he320965Unelmia Italiassa: Totuus Ralph-pojan kanssa pitkästä ajomatkasta Italiaan
Viime kesän kynnyksellä Kikotin-matkailuauto lähti tien päälle ja matka halki Euroopan kohti Italiaa starttasi. Tämä oli3817