Päihdelinkille, Raittiuden ystävät ry:lle sekä Elämantapain liiolle. Teistä on ollut paljon apua eloni vaikeissa tilanteissa. Nyt on kauna ollut jo asiat hyvin, ajattelin vain kiittää teitä kaikkia.
Kiitokset
3
351
Vastaukset
- Maroolofi
olen maailman onnellisin tänään. olen viettänyt ihanassa seurassa aa:n 1-vuotispäivää. sain ihania adresseja, kakkua ja tämän korun, yhteenlitetyt kädet. se saa olla paikallaan kaulassani niin, että muutkin näkevät: olen saavutanut vuoden raittiuden.
päivää juhlisti auringonpaiste ja läheiseni.
kiitos minun jmalalleni, etä olen saanut olla vuoden raittiina, ja tästäkin eteenpäin aina vain päivä kerrallaan- t. voipytty
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
- M aroofoni
t. voipytty kirjoitti:
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
Hengitys vaikeaa(tuntuu että ei saa happea), välillä kuuma, välillä kylmä, tulee semmoisia ''sähköiskuja'', varsinkin juuri kun on nukahtamassa. Ottaa pumpusta.
Onko normaalia vai oisko jotain vakavempaa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142850Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212781Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt252749Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162448Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771782Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261686Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431471- 1491373