Päihdelinkille, Raittiuden ystävät ry:lle sekä Elämantapain liiolle. Teistä on ollut paljon apua eloni vaikeissa tilanteissa. Nyt on kauna ollut jo asiat hyvin, ajattelin vain kiittää teitä kaikkia.
Kiitokset
3
343
Vastaukset
- Maroolofi
olen maailman onnellisin tänään. olen viettänyt ihanassa seurassa aa:n 1-vuotispäivää. sain ihania adresseja, kakkua ja tämän korun, yhteenlitetyt kädet. se saa olla paikallaan kaulassani niin, että muutkin näkevät: olen saavutanut vuoden raittiuden.
päivää juhlisti auringonpaiste ja läheiseni.
kiitos minun jmalalleni, etä olen saanut olla vuoden raittiina, ja tästäkin eteenpäin aina vain päivä kerrallaan- t. voipytty
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
- M aroofoni
t. voipytty kirjoitti:
päiviä sinulle! Hienoa kuulla sinulta näin myönteistä edistymistä. Oleellista ja tärkeää on havaintosi, että päivä kerrallaan sellainen on mahdollista kenelle tahansa juomisesta kärsivälle.
Hengitys vaikeaa(tuntuu että ei saa happea), välillä kuuma, välillä kylmä, tulee semmoisia ''sähköiskuja'', varsinkin juuri kun on nukahtamassa. Ottaa pumpusta.
Onko normaalia vai oisko jotain vakavempaa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74805Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434672Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1733810Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty363572Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1123560Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm523023Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63877- 93802
- 40745