kauris ja kaksonen

se siitä

kaurisnaisena tuli kokeiltua kolmen vuoden suhde kaksosmiehen kanssa. Ja ei ikään enää. Sinänsä en usko horoskooppeihin, mutta kun olen kaksosen luonnekuvauksia lukenut, niin ehkä olisi kannattanut lukea aiemmin ja uskoa....Rakastuin kertaheitolla täysin päättömästi ja vaikka lähipiiri näki ja varoitti, en uskonut ketään enkä mitään, enkä sentään ole enää mikään pikkutyttö, iältä ainakaan ;) Kaksosmies tulee, nauraa, puhuu päättömästi ja valloittaa. Ja lopulta, kun arki tulee eteen, näet sen, että kaksosessa on kaksi puolta ja se toinen puoli on todella pimeä.....Ja sen pimeän puolen näet vain sinä ja itket sitä toisten näkemättä. Ilkeyden määrä on uskomaton ja siihen ei tarvitse kuin puoli väärää sanaa eikä edes sitäkään. Hetken päästä kaksosmies on kuin äiti aurinkoinen ja ihmettelee, mikä nyt meni pieleen. Rahankäytössä täysin holtiton, jos joku tavara kiinnostaa, se pitää ostaa jos kortilla sattuu olemaan vielä sen verran luottoa. Jos ei ole, niin kyllä joku ylipuhuttava kaveri lainaa pitkällä takaisinmaksuajalla. Onneksi kauriin hälytyskellot edes sen verran soi, että en erehtynyt lainaamaan. Mutta muuten oli kyllä hyvä siivelläeläjä...käy sä kaupassa ja ota mulle pari kaljaa samalla....Okei, mä käyn kaupassa, voisitko vaikka imuroida keittiön lattian sillä välillä...no en nyt jaksa, katotaan huomenna....Valtavasti suunnitelmia, tehdään sitä, tätä ja tuota, mutta suunnittelun asteelle jää, huomenna on jo uusi visio uudesta asiasta. Uskollisuus....sitä ja tätä, kaikki naiset on valloittamista varten, puheella voi hurmata ja saada lisää ihailijapiiriä ympärille. Ja ne puheenlahjat....poliitikkoainesta...valehtelua myöten. Ja kaksosen ns. rakkaus lentää pihalle yhtä nopeasti kuin ilotulitusraketti taivaalle uudenvuodenyönä :)

Tiedän saavani tähän kriittisiä kommentteja, mutta tervetuloa. Olen se itsekäs, paskiainen ja tunnekylmä kaurisnainen joka ei ymmärrä kaksosen tarvetta laajentaa jatkuvasti vaikkapa älyllisesti tunnekokemuksiaan. Ja seksi....nyt on kyllä lopuksi provosoivasti todeta, että kaksosen ja kauriin seksielämässä ainakin tämä kaurisnainen oli huomattavasti innokkaampi ja kokeilunhaluisempi peiton alla ;)

8

1390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapux

Kiva kuulla et jollakulla muulla samoja kokemuksia kaksosmiehestä. Itte rapu ja rakastuin täysillä siihen päällepäin näkyvään ihanaan mieheen. Joka oliki sit aivan jotain muuta pohjimmiltaan. Jos joku on tunnekylmä nii kaksonen on sitä. Ja tuon ilkeyden allekirjoitan sata ja nolla. Kun jaksaa ihailla, ihailla ja palvoa, nii kaikki on hyvin, mut jos näytät jotain muuta, tuutin täydeltä saa päin naamaa. Ja ihan sama, hetken kuluttua kaikki on ohi eikä kaksosta saa missään tapaukses muistuttaa myöhemmin sanomisistaan. Henkisesti tosi raskas ihminen, vie kaiken tilan ja hapen ympäriltään ja aina pitää olla keskipisteenä, halus muut tai ei. Nevernever again.....

• kauris itse

Horroskoopit on ajan vietettä, joten kannattaa suhtautua pilke silmäkulmassa näihin. Tietenkin itsekkin olen huomannut sen metkan asian, että välillä nämä sattuu kohdilleen.

Suomen "ykkös" pari, eli Tarja ja "Pena" Pentti ovat kauris ja kaksonen horroskoopeltaan. Hyvin tuntuu menevän heillä ainankin. Nämä on niin paljon kemioista kiinni. Ei kauriin ja kaksosen suhde mikään mahdoton ole, tosin horoskoopin mukaan haastava, mutta eikös kaikki ole?

• kauris60

Haastava on suhde, mutta kun kemiat on kohdallaan niin kaikki tuntuu hyvältä.

• countercultureX

Heh, minulla on ollut neljä vakavampaa suhdetta; yksi jousimies, yksi rapu ja kaksi kaksosmiestä. Jousimies oli aivan liian herkkä, hauska kylläkin ja menevää seuraa, hyvä sängyssäkin, mutta sain hänet aina huonolle mielelle "kovuudellani". Rapu vatvoi ja vatvoi... tyyliin seksikin täytyi analysoida heti perään... Ihan kamalaa, olisi voinut puhua tunteistaa tuntikausia, varmasti päiväkausia ja oletti minun kykenevän samaan. Eeeiii...

Kaksosmiehet sen sijaan, toisen kanssa elin avoliitossa kuusi vuotta ja toisen kanssa olen nyt asunut yhdessä 1,5 vuotta. :-)

• sepä sattui

Nimimerkille "se siitä" ja "rapux"
      Minä kaksosmies ja tuo kuvailusi sopii parhaiten minun menneeseen kauriskumppaniin joka oli just tuota mitä kirjoitat. Jos kysyin jotain mikä häntä ei kiinnostanut, sanoi vain "en halua puhua ja, tai ei kuulu sinulle" Miten tällaisen kaurisnaisen kanssa sitten elellä. Jatkuvaa haukkumista ja kysyin eikö hänellä ole mitään positiivista sanottavaa. Kysymykseni aiheutti vain entistä enemmän haukkumista. Seksistä senverran että hän itse oli hyvin aktiivinen ja halusi mutta kun tuli riita niin haukkui minua seksihulluksi. Pidän seksistä mutta olen ollut hyvin hellävarainen toista kohtaan myös hänen omien sanojensa mukaan. Ja lopuksi. Eikö teissä itsessä ole mitään vikaa jota voisi säätää vähän sinne parempaan suuntaan???

• JK

VAI IIN

• en ole kauris

En halua uskoa horoskooppeihin, mutta just kaksosmiehistä on huonoja kokemuksia. Yks tosi ilkeä, yks pihi ja valehteleva, yks ylimielinen. Ihan olen alkanut välttelemään kaksosmiehiä.

• Olen kaurisnainen

Olen monessa asiassa samaa mieltä eka kirjoittajan kanssa. Takana 4 vuotta seurustelua kaksosmiehen kanssa. Jahkailuun menee enemmän aikaa kuin itse toteutukseen esim. imurointi. Olen ajatellut että kaksonen on kuitenkin rajoittunut mielikuvitukseltaan makuuhuoneessa vaikka muutoin onkin "jakotautinen" ja vaihtaa mielipidettään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2349
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      251
      2200
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1367
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1281
    5. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      44
      1231
    6. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1226
    7. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      21
      1215
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1211
    9. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1197
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      86
      1111
    Aihe