http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/103113-koirakuiskaaja-haukkuu-obaman
Obama ja Bush eivät vakuuta Cesar Millania koiriensa isäntinä.
Koirakuiskaaja haukkuu Obaman
7
149
Vastaukset
- ulkoiluttajapulla
No eipä tuohon tarvitse kuiskaajan pätevyyttä. Johan sokeekin näkee, ettei koira ole hallinnassa kun tollattiis omistajaansa vetää. Meillä ainakin omistaja määrää minne ja mitä vauhtia mennään.
Kieltämättä joskus tulee mieleen,että oiskohan ainakin osalla julkisuuden henkilöllä koira otettu vähän niinkuin nostamaan profiilia osaltaan...
- 6+8
Niinku monel muulki iha taviksella, pitää kämppä olla täys koirii eikä niille o aikaa, ei haluja es ulkoiluttaa niit. Muut nenot on tärkeempii ko se itsekkäästi hankittu koiralauma siäl koton, usein olen ihmetelly et miks, miks nuil pitää olla koirii ko eivät niist sen enempää välitä, ko ruoat kuppii ja pissipaperit nurkkaa.
- ++++++
6+8 kirjoitti:
Niinku monel muulki iha taviksella, pitää kämppä olla täys koirii eikä niille o aikaa, ei haluja es ulkoiluttaa niit. Muut nenot on tärkeempii ko se itsekkäästi hankittu koiralauma siäl koton, usein olen ihmetelly et miks, miks nuil pitää olla koirii ko eivät niist sen enempää välitä, ko ruoat kuppii ja pissipaperit nurkkaa.
Niin ja leikataan viikset ulkonäön vuoksi tai ei osata(tai viitsitä) opettaa koirall käytöstapoja ilman sitruunapantoja tai sähköisiä haukunestoja!!!
- joo joo
++++++ kirjoitti:
Niin ja leikataan viikset ulkonäön vuoksi tai ei osata(tai viitsitä) opettaa koirall käytöstapoja ilman sitruunapantoja tai sähköisiä haukunestoja!!!
Eikä viiä koirii eläinlääkäriin vaan ne vaan yhtäkkii kuolee itsestään vaik ne ei oo ees vanhoja.mä muistan sen yhenkin akan jonka kahen vuoen ikänen pikkunen koiruus kuoli ukon syliin ku sitä piskii ei viety lääkäriin vaik se oli sairas
- !
++++++ kirjoitti:
Vain mieleltään pahasti tasapainoton ihminen alentuu moiseen kirjoitteluun ja osoittaa samalla tyhmyytensä sekä harvinaisen suuren yksinkertaisuuden.
- ihan oikein
Ihan aiheesta.
Jos on ensimmäinen koira, pitää taustatiedot olla paremmin hanskassa.
Koira tuosta kärsii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604