Katsoin tänään yle teemalta yhde ohjelman joka käsitteli Lasten ja nuorten ohjelman nimi oli Elä niin opit siellä sanottiin että lasta pitäisi kannustaa tietokoneen pelaamiseen ja ei kannustaa kirjojen lukemisee koska Tietokone parantaa kuulemma reaktiokykyä vaikka se on haittaa aivoille lukemisessa parantaa lukutaitoa ja että osaa sitten keskittyä. Vanhempien kannattaisi rajata tietokoneiden pelaamista EHDOTTOMASTI. Ketkä ovat mun kanssa samaa mieltä?
Väärin Televisiossa
5
954
Vastaukset
- ...
No voi että. Ja pelit kyllä kehittävät reaktiokykyä, varsinkin ne räiskintäpelit, jotka ovat hyväksi lapselle ja laskevat kynnystä osoittaa oikealla aseella ihmistä ja vetää liipasimesta.
t. ainakin 5 tuntia päivässä pelaava nuori - LOQW
No voi voi... Heti kun nuorille tulee jotain hienoa mitä aikuisilla ei ollut lapsuudessa niin heti naristaan vaikka ei edes tiedetä mitä siellä netissä tehdään. kyllä siellä ihan asialliasiakin juttuja voi tehdä enä ymmärrä miksi TV:n katselu tai/ja kirjan lukeminen olisi parempi vaihtoehto
kuin koneella oleminen (oon v*ttu siis ihan tosissani)?????????????
Olen toki sitä mieltä että liikaa koneella ei saa istua ja kohtuus kaikessa.- 3dftg
Voihan sitä vaikka olla koneella ja kirjoitella Suomi24 sivuille juttuja.
Mielummin teen sitä kun katsoa Big Brotheria TV:stä.
Pitää lukea kirjoja, mutta myös pelata koneellakin. Niin se vaan on paras.
- Pelaan K-18 pelejä
Taas tuhlasin minuutin laadukkaasta MW2 ajastani tämän sivun lukemiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908346Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452595Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090