Okei. onko kellään kokemuksia ko. ulkosuodattimesta?
Ja ne huoltovälit...tämä olisi menossa 250 litran pyttyyn... vähän kaloja, paljoooon kasveja.
Kun näin aloittelijan tallerona olen lukenut että ulkosuodatin tulisi puhdistaa vain muutaman kerran vuodessa, mut ton suodattimen kyljessä lukee "et huolto 4 viikon välein".. Öh APUA te viisammat...
renafilstar xp
2
347
Vastaukset
- fish KING
Moro
Toi Juwelin suodatin sarja on kolmanneksi suosituin markkinoilla oleva valmistaja jota ostetaan akvaarioiden suodattimiksi. Ole tarkkana kun tosiaan huollat suodatinta ettei turhan kovaksi seokseksi valmistetut muovi osat halkeile ja rikkoudu.
Suodatin puhdistetaan VAIN tarvittaessa.
- massat huolellisesti puhtaiksi
- moottorin osat erittäin huolellinen puhdistus
- letkut ja vesi käytävät tarvittaessa
Joko akva on kypsytelty kaloille valmiiksi, ilman kasvillisuutta :) ?- samy oversizedgiraff
Kiitoksia vastauksesta :)
Noilla ohjeilla mennään :)
Akvan oon malttanu pitää ilman kasveja ;) ( Vaikka tiukkaa tekee)
Aattelin tos ensi viikolla kävästä kasvi ostoksilla, kohan nuo vesiarvot tasottuu :)
Näin vasta-alkajana luin kaikki kauhutarinat akvan perustamisesta etc.. ( sen takia lähinnä olen malttanut odottaa *virn* )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585030
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2881582- 2281298
- 811291
- 681245
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810