Hei osaisiko joku auttaa ja sanoa, että millainen virus on tuo Heur Suspicious?? Koneeni virustentorjunta on nyt löytänyt koneestani jo 9 tätä virusta ja pelkään että koko kone on täynnä viruksia! Apua auttakaa, mitä minun pitää tehdä???
Heur Suspicious-virus!
2
1027
Vastaukset
Itse veikkaan virustorjunnalta saamiesi hälytysten nimityksestä päätellen olevan sen heuristisen analyysin löytämiä epäilyttäviä tiedostoja, joiden koodissa on tunnisteita, jotka antavat aiheen epäillä vilunkia. Heuristinen analyysi antaa vääriä hälytyksiä erittäin usein, joten kannattaisi ehkä ajaa koneen tiedostot läpi vaikka jollain online-skannerilla.
...tai ottaa heuristinen analyysi pois käytöstä. ; )- need help!!
Olisipa kyse vain "väärästä hälytyksestä". Täytyy huomenna kokeilla sitä online-skanneria. Jos saan koneeni vielä auki huomenna... Pahin painajainen olisi, että kaikki kuvat yms olisivat hävinneet koneelta viruksen takia. (tiedän, varmuuskopiot olisivat varmaan ihan järkevä juttu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354653- 563210
- 302883
- 612815
- 62410
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161514