päädyin siihen, että vietän kaiken vapaa-aikani netissä, no tämän seurauksena päätin lopettaa nettiyhteyteni, vikan laskun olen saanut ja yhtiö vakuutti että asia on ok, kuitenkin mun asuntoon on yhä toimiva nettiyhteys, eli periaatteessa internetlinjan irtisanomisesta ei ollut hyötyä, olen soittanut internetyhtiöön ja he ovat "luvanneet" katkaista linjan mutta mitään ei ole tapahtunut kuukauteen, JOTEN KERTOKAAPAS NYT MITÄ VOIN TEHDÄ? edes yhteyden katkaiseminen ei poistanut mun ongelmaa joten miten tästä enää voi päästä irti?
nettiriippuvuudesta kysymys?
2
784
Vastaukset
- sfdsfd
asentajilla on kiire eivätkä ehdi tulemaan jakokaapista laittamaan vipua alas...saman kestää kuin avaus
- Tapsa K
Ne on ainakin Soneralla UFO-tasolla nää asiakaspalvelut.
Menin Jyväskylässä hakemaan Sonera-pisteestä kannettavaan sitä "sivumotikkaa" niin virkailija? (virheilijä?)
ilmoitti ettei Sulla ole Soneran nettiyhteyttä.
Kerroin että pari tuntia sitten maksoin ko.Soneran kiintellä yhteydellä laskuja, kuten vuokraa etc.
Myyjä tiukkasi edelleen, että sulla on joku muu yhteys. esim. naapurin langaton.
Kinasi vaan ja vaati Soneran laskuja nähtäväksi. No Jyväkylä on sen verran pieni kaupunki, että käväisin hakemassa kotus mapillisen Soneran vanhoja laskuja näytille.
ARVAA MITÄ:
Myyjä vaan tuijotti näyttöpäätettään ja väitti edelleen ettei mulla ole Soneran yhteyttä! !
Siinä vaiheessa olin jo jknv hikenä ja ehdotin, että jos hänellä on siellä väärät tiedot esillä, mutta EI
Kyllä mulla alko pallossa viheltää, koska olin 4 vuotta vatkannut nettiä Sopnerasn piikkiin ja tyttö väittää ettei se ole mahdollista.
Kysyin lopuksi voinko lopettaa Soneran laskujen maksamisen kun kerta sitä yhteyttäkään ei ole,
mutta siihen en saanut vastausta.
Siis summa summarum: SONERAN metodi nettiriippuvuuden hoitoon:
"Kielletään riippuvuus ja kielletään nettiyhteyden olemassaolo."
Ja laskun Jopulupukille,
vasi ?
Kysyin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984