VAIVOISTA EROON VIROSSA

Odotan juuri vakuutusyhtiön soittoa, korvaavatko lääkärinhoidon Virossa.

Yksi vaihtoehtohan on mennä Viroon hoitoon, joko vakuutuksella tai ilman, hintatason ollessa niin paljon edullisempi kuin Suomessa.

Kannattaa selvittää tämäkin vaihtoehto, kun Suomesta ei hoitoa saa.

Pelkkää paskaluuloa vaan, että täällä asiat vaan hallitaan.

10

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • . kirjoitti:

sinne vaan sitten

Pitää antaa asian kypsyä, mutta tilanteen jatkuessa tällaisenaan en pääse ikinä näistä vaivoista eroon. Olen ottanut jo kolmannen antibiootin ja vasemman puolen oireet jatkuvat ennallaan ja on hirveä nuha. Samoin syötyäni nyt illalla vasta ruoan sain hirveän päänsäryn taas, joka jatkuu vieläkin.

Nähtiinhän tämä jo kesällä, kun syödessäni jalan sieni-infektioon ensiksi antibioottia tukkoisuus vaan jatkui, mutta loppui sisäiseen terbinafiinikuuriin siirryttyäni ja myös päänsärky lakkasi kuurin ajaksi.

Vaan kun Suomessa ei ole sairautta nimeltään sienisinuiitti, niin minkäs sille sitten voi. On vaan höpötyshoitoja lääkärien höpöttäessä koko ajan "ei-oota" ilman minkään maan tutkimuksia. Eilenkin otettiin poskionteloeritteestä vain bakteeriviljely eikä mitään sieniviljelyä, vaikka yritin kysyä sitä.

*

Miehet hakevat itselleen muualta hyviä palvelijoita ja vaimoja petyttyään suomalaisiin naisiin, niin voisihan saman periaatteen mukaan hakea lääkärin vaikka Nigeriasta, kun täällä ei kerran hoitoa saa.

• sanasinko kirjoitti:

Pitää antaa asian kypsyä, mutta tilanteen jatkuessa tällaisenaan en pääse ikinä näistä vaivoista eroon. Olen ottanut jo kolmannen antibiootin ja vasemman puolen oireet jatkuvat ennallaan ja on hirveä nuha. Samoin syötyäni nyt illalla vasta ruoan sain hirveän päänsäryn taas, joka jatkuu vieläkin.

Nähtiinhän tämä jo kesällä, kun syödessäni jalan sieni-infektioon ensiksi antibioottia tukkoisuus vaan jatkui, mutta loppui sisäiseen terbinafiinikuuriin siirryttyäni ja myös päänsärky lakkasi kuurin ajaksi.

Vaan kun Suomessa ei ole sairautta nimeltään sienisinuiitti, niin minkäs sille sitten voi. On vaan höpötyshoitoja lääkärien höpöttäessä koko ajan "ei-oota" ilman minkään maan tutkimuksia. Eilenkin otettiin poskionteloeritteestä vain bakteeriviljely eikä mitään sieniviljelyä, vaikka yritin kysyä sitä.

*

Miehet hakevat itselleen muualta hyviä palvelijoita ja vaimoja petyttyään suomalaisiin naisiin, niin voisihan saman periaatteen mukaan hakea lääkärin vaikka Nigeriasta, kun täällä ei kerran hoitoa saa.

Korjasin pari virhettä ja postasin uudestaan.

Pää särkee, mutta en muista, otinko vähän aikaa sitten ibuprofeenia vai en.

Juttelin nyt torstaina neurologinkin kanssa, jonka luona kävin viime maaliskuussa. Se oli vähän ennen kuin aloin käyttää ruokasoodaa ja päänsäryt olivat kovat. Hän määräsi minulle kahtakin kovaa kipulääkettä päänsärkyyn, joita en ole hakenut edes apteekista.

Kuitenkin nyt kun juttelin lääkärin kanssa ja hän kysyi noista lääkkeistä, en muistanut, etten ollut käyttänyt edes reseptejä. Otinkin yhteyttä hänen määräämän kolmannen lääkkeen, Selokenin, takia, jota käytetään rytmihäiriöiden lisäksi myös migreenin estoon.

Sekin resepti oli jäänyt hautumaan ja vasta joitain aikoja sitten hain apteekista yhden pakkauksen ajatuksena, että voisin kokeilla. Mutta luin, että lääkkeellä on verenkiertoa heikentävä vaikutus, ja koska kärsin jo nyt kylmistä jaloista ja käsistä ja olen viime aikoina palellut vielä enemmän vähäisestä syömisestä johtuen, en ole uskaltanut koskea koko lääkkeeseen.

Lääkäri ei ollut määrännyt minulle lääkkeestä edes kaikkein miedointa vaihtoehtoa, vaan toiseksi miedointa. Jätinkin soittopyynnön hänelle sitä varten, että hän kirjoittaisi reseptin miedoimmasta lääkkeestä, jota voisin uskaltaa kokeilla ensin.

Onhan minulla niitä rytmihäiriöitäkin ja viime yönäkin rinnasta pisti oikein kovin kupattuani hereillä aamuyöhön asti ollessani niin poissa tolaltani kaikesta.

• sanasinko kirjoitti:

Korjasin pari virhettä ja postasin uudestaan.

Pää särkee, mutta en muista, otinko vähän aikaa sitten ibuprofeenia vai en.

Juttelin nyt torstaina neurologinkin kanssa, jonka luona kävin viime maaliskuussa. Se oli vähän ennen kuin aloin käyttää ruokasoodaa ja päänsäryt olivat kovat. Hän määräsi minulle kahtakin kovaa kipulääkettä päänsärkyyn, joita en ole hakenut edes apteekista.

Kuitenkin nyt kun juttelin lääkärin kanssa ja hän kysyi noista lääkkeistä, en muistanut, etten ollut käyttänyt edes reseptejä. Otinkin yhteyttä hänen määräämän kolmannen lääkkeen, Selokenin, takia, jota käytetään rytmihäiriöiden lisäksi myös migreenin estoon.

Sekin resepti oli jäänyt hautumaan ja vasta joitain aikoja sitten hain apteekista yhden pakkauksen ajatuksena, että voisin kokeilla. Mutta luin, että lääkkeellä on verenkiertoa heikentävä vaikutus, ja koska kärsin jo nyt kylmistä jaloista ja käsistä ja olen viime aikoina palellut vielä enemmän vähäisestä syömisestä johtuen, en ole uskaltanut koskea koko lääkkeeseen.

Lääkäri ei ollut määrännyt minulle lääkkeestä edes kaikkein miedointa vaihtoehtoa, vaan toiseksi miedointa. Jätinkin soittopyynnön hänelle sitä varten, että hän kirjoittaisi reseptin miedoimmasta lääkkeestä, jota voisin uskaltaa kokeilla ensin.

Onhan minulla niitä rytmihäiriöitäkin ja viime yönäkin rinnasta pisti oikein kovin kupattuani hereillä aamuyöhön asti ollessani niin poissa tolaltani kaikesta.

"Pää särkee, mutta en muista, otinko vähän aikaa sitten ibuprofeenia vai en."

- Haa, olen päänsärytön! Parantunut siis?

Ai niin, nyt muistan: otin jo aamusta ibuprofeenia, kun toleranssini särkyä kohtaan alkaa olla täynnä.

Ja tietenkään en ole syönyt eilisen alkuillan jälkeen mitään, koska se vain pahentaisi oireita.

Vaa'alla oon suunnitellut käyväni lähiaikoina taas. Onkohan painoindeksi alle 19 jo.

• sanasinko
        sanasinko kirjoitti:

Tässä vähän virolaista systeemiä, kun alkoi kiinnostaa:

http://www.tervisetrend.ee/

- Kiitos Googlen kääntäjän, että eestin kieltä taitamatonkin voi pikkaisen tajuta, mitä noilla sivuilla käsitellään: http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=et&tl=fi&u=http://www.tervisetrend.ee/

Tuoltahan saa jopa potilaiden arvioita eri lääkäreistä.

Löysin ekan hyvän lääkärin...

http://www.arsmedica.ee/est/arstid/viktor.php

Googlen käännös: http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=et&tl=fi&u=http://www.arsmedica.ee/est/arstid/viktor.php

• sanasinko kirjoitti:

"Pää särkee, mutta en muista, otinko vähän aikaa sitten ibuprofeenia vai en."

- Haa, olen päänsärytön! Parantunut siis?

Ai niin, nyt muistan: otin jo aamusta ibuprofeenia, kun toleranssini särkyä kohtaan alkaa olla täynnä.

Ja tietenkään en ole syönyt eilisen alkuillan jälkeen mitään, koska se vain pahentaisi oireita.

Vaa'alla oon suunnitellut käyväni lähiaikoina taas. Onkohan painoindeksi alle 19 jo.

Otin antibiootin ja söin, mutta kyllä tuo ja kortisoni ovat ihan vihoviimeinen hoito minulle. Poskiontelot ovat kauttaaltaan kipeät ja olen ihan tukossa.

Viikko pitäisi tätä tappokuuria jaksaa. En kestä kohta enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2729
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2511
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2501
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1885
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1156
    Aihe