Ja kansa maksaa;=))
http://www.taloussanomat.fi/media/2010/10/07/hallitus-nostaa-tv-maksua-kuudella-prosentilla/201013954/135
Tv-lupa taas nousee
2
324
Vastaukset
- kräähk
niinpä. oon tässä miettiny, miksi kansa maksaa ja valittaa? Jos kerta kelpaa maksaa niin suu kiinni. Mutta jos valituttaa niin viekää asiaa eteenpäin, kerätkää adressi, alkakaa pommittaa edustajia, mitä vaan.
- järki handuun jo
Kaikki kallistuva kiihottaa, blig bling!
Se, et RUOKA kallistuu vuoden vaihteessa on paljon SUUREMPI vitutuksen syy, kun sitä on sentään pakko ostaa. TV maksun voi jättää pois, jos ei tarvii moista. Missä on ihmisten järki, kun itketään pienistä jutuista?? Bensa, rööki, viina saa kallistuu miten tahansa ja se menee aina läpi ilman itkuja, mut TV maksusta syntyy helvetillinen narina. Jos on oikeesti köyhä, niin sossu hoitaa TV maksun. Ne myös laskee ja kertoo onko jokin muu valittajan meno TURHA!
Vaalien alla kannattaa kans miettii millasia huijareita menee äänestää. Nyky linjalla maksut nousee varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368