Laguna 1 1.6 16v vai 1.8 16v ?

Renyt

Olen ostamassa Renault laguna 98-01 eli se vanhempa ja pitäisi päätä minkä kannatta hankkia ?

Onko tuo 1.6 tosian taloudellisempi kuin 1.8 ? Ainakin vakuutus on n.20-35€ kallimpi kuin 1.6.

Eli mikä oon järkevämpi ostos noiden välillä ? Farmari auto on kysees. kiitos..

8

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppr

Unohda pikkukone, se on edullisempi hankkia ja tosiaan vähän pienemmät vakuutukset, mutta, mutta.

Voi olla, että 1,8 menee jopa vähemmällä kuin 1.6, kun ei tarvitse vinguttaa konetta koko ajan. 1.6 on oikeasti liian pieni jos vähänkään meinaat kuormaa kuljettaa, siinä ei vaan riitä vääntö. Kärryn veto ihan tuskaa.
      On kokemusta 1.6 koneesta farmarimegsussa(on sentään pirusti kevyempi kuin lagu) ja nyt 1.8 sekä 2,016V lagunassa.

• hjcxfgrdg

Älä osta mitään rellua! Osta BMW niin tehoa ja vääntöä löytyy kärryn vetämiseen.

• se kaikille tuttu
        hjcxfgrdg kirjoitti:

Älä osta mitään rellua! Osta BMW niin tehoa ja vääntöä löytyy kärryn vetämiseen.

H-Hessu vaan. Siitä kun pääsisi yli niin voisi ehkä pimeässä käydä koeajolla. On muutama merkki johon ei mielellään istu kuskinpaikalle, yksi näistä on juuri BMW. Jotakin upeaa 50-luvun (tai Emw'tä) bemaria voisi ajatella, mutta ei näitä nykyisiä. Ne assosiaatiot, you see...

• wah do dem
        se kaikille tuttu kirjoitti:

H-Hessu vaan. Siitä kun pääsisi yli niin voisi ehkä pimeässä käydä koeajolla. On muutama merkki johon ei mielellään istu kuskinpaikalle, yksi näistä on juuri BMW. Jotakin upeaa 50-luvun (tai Emw'tä) bemaria voisi ajatella, mutta ei näitä nykyisiä. Ne assosiaatiot, you see...

Eiks tuo bemun oma keskustelu palsta kiinosta ku pitäis tänne tunkee. Vihaan yli kaikken bemaria.

Ajamisen ilo ? ei tosian. nähnykään ne vaan haasta valoissa pikku cliot sit ku ne menee ohi huh huh hyvää olo.

Bemarit ajaa yleensä 18vuotiat eli teinit eikä mikä aikuinen mies voi mennä ajaa. Mersun ymmärrän vielä mutta tuo Wannabe rich homma en kerta kaikkia tajuu.

• ex Lgunisti
        wah do dem kirjoitti:

Eiks tuo bemun oma keskustelu palsta kiinosta ku pitäis tänne tunkee. Vihaan yli kaikken bemaria.

Ajamisen ilo ? ei tosian. nähnykään ne vaan haasta valoissa pikku cliot sit ku ne menee ohi huh huh hyvää olo.

Bemarit ajaa yleensä 18vuotiat eli teinit eikä mikä aikuinen mies voi mennä ajaa. Mersun ymmärrän vielä mutta tuo Wannabe rich homma en kerta kaikkia tajuu.

1,8 koneella siinä on jonkinverran enemmän puhtia kun 1,6 moottorissa, itsellä oli ykköskopan Lagu
        2,0 8valve koneella ja kyllä silläkin pärjäsi komeasti vaikka ei ollut 16valve ja muutenkin ne loppupään
        ykköskoppaset ovat luotettavampia kun II korinen 2001-04.

• Vääntö
        hjcxfgrdg kirjoitti:

Minulla oli 530d stw vm 99 raikas kulkemaan,mutta ei kyllä jaksanut vetää ISOA vaunua.
        Mutta mb 290 d vm98 jolla hain vaunun saksasta jaksoi vetää hyvin.
        Vaunu oli Bürstner Amara Luxus 700 vaunulla oli pituutta 7m aisa eli noin 9 metriä...

• 7+19

Pienempi on yleensä taloudellisempi kuin isompi ja järkevämpi ostos, jollet todella isoja kuormia kuljeta. Hinta ja varmaan myös käyttövero pienempi. Hevosvoima tarpeet tulevat yleensä korvien välistä.

• safrii

Kyllähän ne hevoset riittää pikkusessakin, mutta newtonit ratkaisevat käytännön ajossa. Eroa ei näiden koneiden välillä ole paljoa, mutta se tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe