Mistä v.....a johtuu että tulee kännissä aina itsetuhoiseksi,haluaa tappaa itsensä....tämä tulee siis vain kännissä..jo muutamasta oluesta? Olisin erittäin kiitollinen jos joku vastaisi asiallisesti:)
paha
4
199
Vastaukset
- ---
Minä puolestani epämääräisesti koen hirvittävän maailmanlopun tulevan, kuoleman korjaavan, jonkin epämääräisen tuhon tulevan just sillä hetkellä. Siis kännissä ja joskus myös krapulassa, jos siltä kykenee ajattelemaan. Selvin päin vastaavaa en koe.
Pysyttelen siis selvin päin.- AatosAlitajunta
Alkoholi poistaa mielen estoja, kyllä ne jutut siellä on selvinkin päin alitajunnassa, mutta ne tulevat esiin humalatilassa helpommin. Ammattiapua kannattaa hakea. Humalatila ei koskaan ole syy mihinkään ajatuksiin tai tekoihin eikä se ole lieventävä asianhaara oikeudessakaan.
mielen pohjalla vaikuttanut tuntemus siitä, että jokin elämässä oli hirveän pahasti pielessä oli tuttu tunne silloin kun join. Jonkin kerran se purkautui itsetuhoisina puheinakin; ei tekoina tai niiden yrityksinä kuitenkaan. Tuo tuhon tunne poistui juomisen loppumisen myötä.
- en oo
Tentström-PAV-OPT kirjoitti:
mielen pohjalla vaikuttanut tuntemus siitä, että jokin elämässä oli hirveän pahasti pielessä oli tuttu tunne silloin kun join. Jonkin kerran se purkautui itsetuhoisina puheinakin; ei tekoina tai niiden yrityksinä kuitenkaan. Tuo tuhon tunne poistui juomisen loppumisen myötä.
Ite oon kännissä viillelly erittäin rumaa jälkeä käsiini ja ranteisiin... en selvinpäin ole tehny niin.. joka kerta tikattavaksi vaan, mutta viimekeväinen oli viimeinen,(kai?)kun hermo meni ranteesta. perkele. No sellasta se on. Kippistä vaan. Ilman itsetuhoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359814- 415354
- 434993
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133373
- 443158
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692582- 442573
- 562473