Mitä ostan 8 vuotiaalle pojalle? En mitenkään muista millä omat poikani leikkivät saman ikäisinä ja aikakin on muuttunut 20 vuodessa. Neuvokaa minua onnetonta!
Lahja 8 vuotiaalle pojalle
3
2044
Vastaukset
- tässä jotain
taskulamppu pimeiden iltojen pihaleikkeihin :) lompakko ja sinne pesämunaa,pyyhe ja pesuaine vaikkapa cars aiheilla tai muulla lempparilla,legosysteemejä on vaikka minkälaisia,liinavaatteet lempikuvalla
- xym
Jos pojaltani olisi kysytty 8-vuotiaana, hän olisi toivonut Legoja, jotakin uutta suosittua sarjaa, jota on kavereillakin. Jos menee oikein mutkikkaaksi, lahjakortti lelukauppaan on varma nakki!
Kyselin juuri nyt 11-vuotiaaltani mitä ehdotettaisiin, hän ajatteli isoa pussillista pikkuautoja. Hän itse on pitänyt paljon Nintendo DS-pelistä, jos lahja saa olla useita kymmeniä euroja. Viisaasti hän totesi, että riippuu paljon pojan luonteesta, mitä hän harrastaa ja mitä kiinnostuksen kohteita on.
Kirja voisi olla hyvä jollekulle, urheiluväline toiselle.
Elokuvateatterien lahjalippu on myös ollut meillä pidetty lahja.
Kehottaisin kautta rantain kyselemään myös onko pojalla itsellään jokin harras toive jo valmiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885