Ettei kiusaamista varmaan koskaan saada kokonaan loppumaan. Niin kaun kuin on kouluja, on myös kiusaamista. Olen entinen koulukiusattu itsekin.
SEN MINÄ VAAN SANON
7
887
Vastaukset
- Omenanpala
Komppaan.
- -,minä...
sanoisin jopa, että niin kauan kun on ihmisiä, niin kauan on myös kiusaamista. Jotkut eivät siedä erilaisuutta. Jotkut taas on tahtomattaan tavalla tai toisella erilaisia. Nämä ahdasmieliset ja suvaitsemattomat sitten alkaa aina sortaa niitä vähänkin erilaisia. Ja sitten sanotaan, että erilaisuus on rikkaus, jotkut vaan ajattelee päinvastaisella tavalla eikä siitä pääse mihinkään. Ja itsekin olin kiusattu joskus.
- wdssssss
true dat. Sitä tosin voi vähentää, mutta ei se koskaan lopu
- Valinnanvapauttakin
Ei kannata huolia kiusaajaluonnetta ystäväksi eikä puolisoksi - monet on erehtyneet sellaiseenkin, myös kiusaajat itse. Pidempiaikainen etukäteistarkkailu kannattaa aina.
Valinnanvapauttakin kirjoitti:
Ei kannata huolia kiusaajaluonnetta ystäväksi eikä puolisoksi - monet on erehtyneet sellaiseenkin, myös kiusaajat itse. Pidempiaikainen etukäteistarkkailu kannattaa aina.
Entäs sitten, jos se toinenkin sattuu olemaan kiusattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339