Ettei kiusaamista varmaan koskaan saada kokonaan loppumaan. Niin kaun kuin on kouluja, on myös kiusaamista. Olen entinen koulukiusattu itsekin.
Vastaukset 7
- Omenanpala
Komppaan.
- -,minä...
sanoisin jopa, että niin kauan kun on ihmisiä, niin kauan on myös kiusaamista. Jotkut eivät siedä erilaisuutta. Jotkut taas on tahtomattaan tavalla tai toisella erilaisia. Nämä ahdasmieliset ja suvaitsemattomat sitten alkaa aina sortaa niitä vähänkin erilaisia. Ja sitten sanotaan, että erilaisuus on rikkaus, jotkut vaan ajattelee päinvastaisella tavalla eikä siitä pääse mihinkään. Ja itsekin olin kiusattu joskus.
- wdssssss
true dat. Sitä tosin voi vähentää, mutta ei se koskaan lopu
- Valinnanvapauttakin
Ei kannata huolia kiusaajaluonnetta ystäväksi eikä puolisoksi - monet on erehtyneet sellaiseenkin, myös kiusaajat itse. Pidempiaikainen etukäteistarkkailu kannattaa aina.
Valinnanvapauttakin kirjoitti:
Ei kannata huolia kiusaajaluonnetta ystäväksi eikä puolisoksi - monet on erehtyneet sellaiseenkin, myös kiusaajat itse. Pidempiaikainen etukäteistarkkailu kannattaa aina.
Entäs sitten, jos se toinenkin sattuu olemaan kiusattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561