Pannaan Keiskan ABC boikottiin

Kusetus riittää

Taitaa olla turha valittaa täällä ABC:n hinnasta. Se on 7-8 senttiä kalliimpaa kuin Oulussa. Valitus ei auta, pannaan asema ahtaalle. Tehdään ostoboikotti ja katsotaan josko se auttaisi.
Kyllä osuuskauppa on nyt liian ahneena Putaalla ja kusettaa meitä tosi rumasti. Käydään siellä vasta sitten tankilla kun hinnat ovat Oulun tasoa! Boikotti alkaa huomisaamuna!

27

2276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx putaalainen

Jo monta päivää puuttuneet hinnatkin tienvierestä ABC:ltä. Tähän 2 syytä: joko bensa ilmasta tai niin kallista, ettei sitä kehtaa ees kaikelle kansalle ilimottaa.

• Iloinen tankkaaja

Huomenna menen iloisesti abc:lle tankkaan! Ei näet saa enää kk:n nesteen? kylmäasemalta plussapisteitä, joten otetaanpa s-bonukset kotiin. Mutta jokainenhan saa tankata mistä haluaa ja parhaaksi näkee.

• Paljon ajava
        Iloinen tankkaaja kirjoitti:

Huomenna menen iloisesti abc:lle tankkaan! Ei näet saa enää kk:n nesteen? kylmäasemalta plussapisteitä, joten otetaanpa s-bonukset kotiin. Mutta jokainenhan saa tankata mistä haluaa ja parhaaksi näkee.

Kiskokoot tyhmiltä vaikka viimeiset sentit mua ei enää se asema jymäytä. Tyhmiä on helppo narrata bonuksilla ja muilla taskuvarkaan konsteilla. Hävetköön mokomakin osuus-huolto-kauppa-asema.

• Aikuinen nainen mä o
        Paljon ajava kirjoitti:

Kiskokoot tyhmiltä vaikka viimeiset sentit mua ei enää se asema jymäytä. Tyhmiä on helppo narrata bonuksilla ja muilla taskuvarkaan konsteilla. Hävetköön mokomakin osuus-huolto-kauppa-asema.

autojen huoltoasema ole. Kaljaveikkojen huoltoasema se on ja peliriippuvaisten.
        En viitsi jonottaa.

• BMW:::
        Aikuinen nainen mä o kirjoitti:

autojen huoltoasema ole. Kaljaveikkojen huoltoasema se on ja peliriippuvaisten.
        En viitsi jonottaa.

oulun alueelta asema josta saa laajemmat palvelut. Ei taida löytyä.

• kitinää

Onneksi ei ole noin pienestä kiinni polttoaineiden kanssa elämä, että pitää täällä päivästä toiseen narista muutaman sentin hintaeroista.

Taidankin käydä lyömässä tankin täyteen löpöä, kun lähden liikenteeseen, nythän siellä ei pitäis olla ainakaan jonoja.

• kaistapäät ajavat

Ajatko tosiaan löpöllä (polttoöljyllä)? Mistä sitä ostat? Myykö ABC sitä sulle tankkiin?
        Se on kallis paukku, jos poliisi saa tietää. Monelta on mennyt koko auto kun on lätkäisty isot korvaukset ja sakot maksettaviksi.
        Löpöä saa käyttää vain maataloustraktorit. Veneetkään eivät saa enää.
        Huh-huih! HUlluja monenlaisia avohoidossa!

• Laskutaitoinen

mutta hanki elämä ja lopeta vinkuminen. Minä ainakin kerään bonukset ja tuen samalla paikallista työllisyyttä

• Kanta-asiakas x

Sinä marisija varmasti liikut Haukipudasta etempänäkin, niin tankkaa mistä parhaaksi näet. Kuluttajilla on onneksi vapaus valita. Itse olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen, että tankkaan aina samasta paikasta, en edes katso hintaa. Sattuupi oleen abc, bonukset itselle ja paikalliselle yritykselle!

• Hullut irti
        Kanta-asiakas x kirjoitti:

Sinä marisija varmasti liikut Haukipudasta etempänäkin, niin tankkaa mistä parhaaksi näet. Kuluttajilla on onneksi vapaus valita. Itse olen niin laiska ja mukavuudenhaluinen, että tankkaan aina samasta paikasta, en edes katso hintaa. Sattuupi oleen abc, bonukset itselle ja paikalliselle yritykselle!

1. Tankkaa Abc:llä.
        2. Käyttää löpöä dieselinä.

• Timo H

Miksi valittaa ja boikotointia yllyttää, ei ABC ole edes ainoa asema Haukiputaalla, mikä pakko on siellä kenenkään käydä ja täällä alkaa itkemään polttoaineen kalleudesta. Hyvä vaan että on asiakkaita, muuten saattaa käydä S-pankkina nimikkeellä olevat toiminnot loppua, käy kyin Vakuutusyhtiö Kansan keikahtaa nurin, asiakkaat saivat kärsiä menetykset omissa nahoissaan. Tiettävästi olivat niitä asiakasomistajia, eikö olisi parempi olla puuttumatta toisten hyviin bisneksiin. Arina tarvitsee varmasti haukiputaalaistenkin eurot omiin laajennuksiin.

• Näin se vaan on.

Arinan kannattaisi kokeilla nostamalla entisestään vaikka 5-6 sent. lisää hintaa, uskoisin että uskolliset asiakasomistajat ostaa samalla lailla valittamatta hinnasta. Varmaan korkeista hinnoista eivät ole asiakasomistajia tai sitten ovat huomanneet että heitä ”kusetetaan”?

• Vaihtoehtoja löytyy

Nousis tuo litrahinta viiteen euroon. Ei tulis raitilla muita kuin tuttuja vastaan ;)))))

• AlbertoTombaLaBomba

Itse ajan omalla autollani 50000 vuodessa ja minulle on vitun hailee onko se diisseli viis senttiä sinne tai tänne, ei siitä vuodessa kovin monen satasen eroa ehdi tulla. ABC on mielestäni tienoon edottomasti paras bensis, henkilökuntakin on mukavaa, joten kyllä siitä voi vaikka vähän ekstraa maksaa:)

• Tiedoksi

Ajamistasi kilometreissä oli yksi nolla liikaa ja koska tunnemme sinut olet oikea sentin venyttäjä, ei kehdata nimeäsi julkistaa senverran tuttu olet,mutta.....

• Ei stressaaja

ja tälläkin hetkellä se on minulle halvin paikka kun saa bonusta. Palvelu on kivaa ja porukka ystävällistä ja löytyy kaikkea mitä tarvii.

• tiedossa on
        Ei stressaaja kirjoitti:

ja tälläkin hetkellä se on minulle halvin paikka kun saa bonusta. Palvelu on kivaa ja porukka ystävällistä ja löytyy kaikkea mitä tarvii.

Oulun seudun kalleinta bensaa.
        Pennuille mhyydään kaljaa ja varsinkin siideriä.
        Miksei valvonta pelaa?

• Hanki elämä
        tiedossa on kirjoitti:

Oulun seudun kalleinta bensaa.
        Pennuille mhyydään kaljaa ja varsinkin siideriä.
        Miksei valvonta pelaa?

paskaa jos et pysty todistaan. Eli päivää ja kellonaikaa esiin tai pysy hiljaa. Mistä näitä tolloja oikein tulee?

• just minä

Tee valitus ARINALLE,sehän määrää hinnat.Ja onhan noita huoltoasemia muitakin.

• bensa saa maksaa

Kyllä ovat haukiputaalaiset kateellista porukkaa, eikä se ilmene yksistään tässä keskustelussa. Olipa paikallinen yritys mikä tahansa, aina on valittamista. Miksi valitatte, eihän kukaan pakota teitä käymään niissä?
        Paljasjalkaisille putaalaisillekin tekisi hyvää vähän käydä katsomassa maailmaa, ja tarkoitan Iitä ja Ouluakin kauempana.

• 30 tkm vuodessa

ja näky olevan kylän halvin diesel.. Ja siitä vielä bonukset pois, aikas iso ero...

• Wee Pee

Pelkkää punaista:

http://polttoaine.net/index.php?t=Oulun_seutu

ja maan kalleimpien listalta löytyy myös!

http://polttoaine.net/index.php?cmd=20kalleinta

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa!

• Haukotus

• Haukotus
        Haukotus kirjoitti:

luetun ymmärryksessä, vai 0nko se punainen ns. papereissa??

punasta papereissa ja varmaan jossain muuallakin

• enkä ikinä tankkaa

.

• edellinen

mitään koulua, enkä käy!!!

• Bulldoggq

Kertaheitolla 95E-laatuun yli 5 snt/litra lisähintaa! Tähän pystyy vain Arina ja ABC Keiska!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3179
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1811
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1692
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1575
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1563
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1344
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe