Ei toimi, enkä oikein ymmärrä, mitä pirua pitäis tehdä.
Kokeilin kaiknemaailman ohjeilla, mutta ne on tarkoitettu XP : hen tai Vistaan.
Eli mm : ssa Start / Run komento ei tässä 7 pelaa samalla tavalla.
Löysin jonkun valmiin wizardin, mutta asennushan ei sitten onnistunutkaan. Alla :
Note You may also be able to run the Internet Connection Wizard to confirm the method that you use to connect to the Internet. To run this wizard, click Start, click Run, type icwconn1.exe, and then click OK. If you have a firewall, see the following Microsoft Web site to make sure that the correct ports are open:
Win 7 ja errorcode C00D10B5 on Windows Media Player
Pirusti harmia !
1
408
Vastaukset
- apua myös?
Selkiskö missä vika?
Mulla ihan sama ongelma. Aiemmin toimi hyvin mutta nyt yhtäkkiä alkaa tulla virheilmoitus C00D10B5. Se tapahtui sen jälkeen kun oli yhteyskatko nettiyhteydessä ja sen jälkeen ei enää toiminut. Joku päivitys taisi myös mennä tällä viikolla kun kysyi netin kaikki valmiit lomaketiedot uusiksi. Mutta en tajua mikä vialla, aiemmin toimi ja yhtäkkiä vaan ei. NEuvoja ei löydy netistä valmiina muuta kuin vistalle ja XPlle. Help ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816