Homeopatia ja ärtynyt suoli

Jannika_95

Sattuisko kellään olemaan tietoa tähän aiheeseen?

16

3996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petra999

      Kuten juuri toisessa ketjussa totesin, niin kannattaa kokeilla Homeopatiaa. Minulla ainakin auttoi useita vuosia kestäneessä oireilussa. Kävin Homeopatiakeskus Arnican Homeopaatilla (Kiviharju) ja sain 2 kk tukiohjelman. Ei ollut aivan halpa (96 eur), mutta auttoi minulla =)

      Petra

      • ---

        Maksoit melkein sata euroa sokerista?


      • sokeria
        --- kirjoitti:

        Maksoit melkein sata euroa sokerista?

        Oliko "sokeri" kallista, jos se jopa auttoi?

        Kuinkahan kalliiksi on tullut vuosien kulkemiset lääkärillä, ja siihen kuulivat lisämenot, joista ei ole kuitenkaan ollut mitään apua?


      • rikolliset kiinni
        sokeria kirjoitti:

        Oliko "sokeri" kallista, jos se jopa auttoi?

        Kuinkahan kalliiksi on tullut vuosien kulkemiset lääkärillä, ja siihen kuulivat lisämenot, joista ei ole kuitenkaan ollut mitään apua?

        Kerrotko mistä päättelit, että ravistetun sokerin syöminen auttaisi johonkin sairauteen?


      • lukea
        rikolliset kiinni kirjoitti:

        Kerrotko mistä päättelit, että ravistetun sokerin syöminen auttaisi johonkin sairauteen?

        Toiset ei!


      • Jukkis67

        Olen sairastanyt ärtyvän suolen oireyhtymää jo vuosia, eivätkä lääkärin lääkkeet ole kovinkaan auttaneet. Kokeiln Homeopatiakeskus Arnican Ärtyvä Suoli -ohjelmaa 3 kuukautta ja jo parin viikon jälkeen alkoi olo helpottumaan... Käsittämätöntä?

        Tuohon tukiohjelmaan kuuuluvat tu Vicolon ja 2 homeopaattista valmistetta. Myös ruokavaliosuositus oli mukana. Ainakin itse voin suositella lämmöllä. Maksoi 39 eur/kk, mikä mielestäni on jopa halpaa. Paketin tilasin Homeopatiakeskuksen verkkosivuilta.

        t. Jukkis


      • hpaatti
        Jukkis67 kirjoitti:

        Olen sairastanyt ärtyvän suolen oireyhtymää jo vuosia, eivätkä lääkärin lääkkeet ole kovinkaan auttaneet. Kokeiln Homeopatiakeskus Arnican Ärtyvä Suoli -ohjelmaa 3 kuukautta ja jo parin viikon jälkeen alkoi olo helpottumaan... Käsittämätöntä?

        Tuohon tukiohjelmaan kuuuluvat tu Vicolon ja 2 homeopaattista valmistetta. Myös ruokavaliosuositus oli mukana. Ainakin itse voin suositella lämmöllä. Maksoi 39 eur/kk, mikä mielestäni on jopa halpaa. Paketin tilasin Homeopatiakeskuksen verkkosivuilta.

        t. Jukkis

        Siis oliko yrittäjä esittänyt homeopaattiselle valmisteelle jonkin lääkkeellisen käyttöaiheen? Tämähän meni mielenkiintoiseksi.


      • Mainosmies
        Jukkis67 kirjoitti:

        Olen sairastanyt ärtyvän suolen oireyhtymää jo vuosia, eivätkä lääkärin lääkkeet ole kovinkaan auttaneet. Kokeiln Homeopatiakeskus Arnican Ärtyvä Suoli -ohjelmaa 3 kuukautta ja jo parin viikon jälkeen alkoi olo helpottumaan... Käsittämätöntä?

        Tuohon tukiohjelmaan kuuuluvat tu Vicolon ja 2 homeopaattista valmistetta. Myös ruokavaliosuositus oli mukana. Ainakin itse voin suositella lämmöllä. Maksoi 39 eur/kk, mikä mielestäni on jopa halpaa. Paketin tilasin Homeopatiakeskuksen verkkosivuilta.

        t. Jukkis

        tulin mielenkiinnosta lukemaan viestiketjuja homeopatiasta ja mainosalan ammattilaisena petyin siihen, että joku alan toimijoista (Homeopatiakeskus Arnica?) mainostaa eri viestiketjujen sisällä räikeästi. Ainakin mun silmissä vie uskottavuutta.

        Samaisen Arnican sivustoa katselin tuossa aiemmin ja jopa pohdin tuotteen ostamista mutta "vedätyskirjoitukset" saavat toisiin ajatuksiin. Jukkis67 ja Petra... joopa joo


    • Homeopaatti

      Ihan näin lonkalta ehdottaisin Lycopodium D6 tai D12 -vahvuutta. Molempia saa luontaistuotekaupasta. Sitten varovasti, ensin 1 pilleri illalla kielen alle (älä pese hampaita hammastahnalla), odottele 1 vrk. Ellei vaikutusta, ota seuraavana iltana 3 pilleriä samoin. Sitten vaan odota n. 1-2 viikkoa. Ellei vieläkään mitään, kirjoita uudestaan ja kerro sukupuolesi, ikä, ja yms. Tupakoitko, juotko paljon kahvia yms. Ja todellakin, maitohappobakteerit auttavat, paras on DDS (ehkä sitä saa vain apteekista), säilytys kylmässä.

      • erikoinen suositus

        Kerrotko hieman tarkemmin, miski ehdotat, että hampaita ei kannattaisi pestä?


      • Causticum
        erikoinen suositus kirjoitti:

        Kerrotko hieman tarkemmin, miski ehdotat, että hampaita ei kannattaisi pestä?

        mutta hammastahnat ovat yleensä voimakkaan makuisia, piparminttua ym. sisältäviä, joten voivat häiritä homeopaattisen llääkeaineen vaikutusta.
        Joten ei kannata ottaa homeopaattista ainetta juuri hampaidenpesun jälkeen, jos olet käyttänyt hammastahnaa. Pelkällä vedellä pesu ei haitta.


      • hpaatin neuvot
        Causticum kirjoitti:

        mutta hammastahnat ovat yleensä voimakkaan makuisia, piparminttua ym. sisältäviä, joten voivat häiritä homeopaattisen llääkeaineen vaikutusta.
        Joten ei kannata ottaa homeopaattista ainetta juuri hampaidenpesun jälkeen, jos olet käyttänyt hammastahnaa. Pelkällä vedellä pesu ei haitta.

        Homeopaattisessa lääkeaineessa ei ole ravistelun ja laimentamisen jäljiltä varsinaista ainetta jäljillä, joten hampaiden pesu ei voi sitä häiritä.


    • Homeopaatti-X

      Veistä pajusta kuorta noin desin verran ja laita kahteed desiin puhdasta vodkaa,
      anna seistä huoneenlämmössä kolmisen viikkoa ja ota tippa-pari kuuman veden kera
      kerran päivässä. Onnistuu talvellakin mutta juhannuksen tienoilla kuorittu paju parasta.

      • komiastikotisallalla

        Voiko elämä olla noin tylsää? Ala vaikka harrastamaan jotain, kyllä se suakin piristäis :-)


      • toimii hienosti
        komiastikotisallalla kirjoitti:

        Voiko elämä olla noin tylsää? Ala vaikka harrastamaan jotain, kyllä se suakin piristäis :-)

        Homeopatialla voi olla vaikutusta parempaan, mutta tärkeintä on ruokavaliohoito ja sen sinulle kertoo myös homeopaatti. Homeopaatti kun käyttää muutakin kuin sokeripillereitä.

        VHH-ruokavalio on paras ja kaikki lisäaineet pois. Vähitellen voit yksi kerrallaan itse testata mikä aiheuttaa sinulle oireita ja millaisia. Tulet hämmästymään kaikesta siitä oireiden kirjosta, mitä et edes arvannut liittyvän tähän ärtyneeseen suoleen!

        Sokeri ja viljat ovat pahinta suolelle. Niitäkin voi satunnaisesti käyttää sitten taas, kun olet ensin parantanut suolesi kuntoa.

        Kalaöljy ja D-vitamiini toimivat itselläni "tukihoitona".


    • Onnellinen koira

      Minun koirani ärtynyt paksusuoli hoidettiin homeopatialla. Hän kärsi lisäksi joistakin ruoka-aine allergioista, jotka poistettiin ruokavaliosta jo aikaisemmin. Suoli rauhoittui Ignatialla ja lisäksi sai Staphesagriaa. Nyt voi syödä kaikkea. Lisäksi rauhoittui hänen eroahdistuksensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe