Suomennosta kiitos! :D

Ei ymmärrä

Siis tarkoittaako tämä todella sitä mitä luulen?

" ******* varaa oikeuden priorisoida muuta verkossa tapahtuvaa tiedonsiirtoliikennettä palveluun nähden. Datayhteyttä on kiellettyä käyttää ns. vertaisverkkoliikenteeseen (peer-to-peer) tai vastaavaan tiedostojen jakamiseen. "

Eli jos menen ottamaan ko. firman mobiililaajakaista-paketin, en voi enää siirtää tiedostoja, ladata yms. ???

7

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iz08E

      Saat imuttaa dataa verkosta esimerkiksi selaimella mutta et saa itse jakaa mitään tai käyttää vertaisverkkoja. Lisäksi operaattorilla on oikeus rajoitta mielivaltaisesti liittymäsi nopeutta.

      • aloittaja---

        no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

        *Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

        Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!


      • aloittaja--
        aloittaja--- kirjoitti:

        no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

        *Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

        Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!

        Lisäys: toisaalta mokkulat on kyllä muutenkin niin p*rseestä että tuskinpa lähden edes vaihtamaan.


      • Pirate Bay
        aloittaja--- kirjoitti:

        no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

        *Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

        Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!

        Pirate Bay ei ole vertaisverkko.


      • Pirate Bay kirjoitti:

        Pirate Bay ei ole vertaisverkko.

        Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.


      • eedc
        sfinski80 kirjoitti:

        Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.

        Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.


      • eedc kirjoitti:

        Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.

        Saa sieltä torrent "linkityksiä" joo, mutta kun ne on vertaisverkossa, ne tiedostot meinaan!


        Siksihän piratebay saakin olla olemassa, kun se ei itsessään jaa mitään. Se vain linkittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe