Niin, että mä oon juuttunu tohon Potter 2.sen Kielettyyn mettään siihen kohtaan kun pitäis kukistaa toi Hämähäk. niin että miten sen pystyy kukistaan? Oon ollu pitkän aikaa siinä jumissa eikä mikään tunnu auttavan. Olisin iloinen jos joku auttaisi. Kiitos!
Lego Harry Potter Years 1-4 Ongelmia
6
1223
Vastaukset
- 289548704+¨l
Kun ammut niitä pienempiä hämähäkkejä ( niitä erilaisia) nii sit ne pökertyy ja sit ne pitää heittää sitä hämäkäkiä päi sillä loitsulla.
- clanck
Kiitti! Nyt pääsin eteneen jopa pelin loppuun asti :D Toi Hämähäk oli paljon vaikeempi kun esim Voldemort. Mut Kiitti!
- janni99
mistä se Voldemort löytyyy,,mistä tasosta ja msitä sieltä??
- eva169
Voldemort on esim. 1. vuoden viimeisessä tehtävässä, se on se professori Orave (tiedäthän sen tehtävätalun Vuotavassa noidankattilasta) ja sitten 4. vuoden viimeisessä tehtävässä. En nyt jaksa muistaa oliko kakkosessa, mutta ei kolmannessa (Sirius Musta)
- janni99
Mistä sieltä 4.vuojen viimisestä tehtävästä sen löytää oonn yrittäny kattooo tooosi tarkasti kaikialta,,muttei va oo löytyny.... Kiittii tieoista,,,mut auttakaa vielä tuosa:)
- FF.Fani
Mul on sama ongelma kui Janni99 onn.... HELPPINGGG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244252Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132958Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141229Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22940Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43935PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117763- 37754
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38746- 107699
- 135667