IItsesuunnitellut kankaat?

Kangashullu

Tietääkö kukaan, missä voisi teettää itsesuunnittelemat kankaat kuvioineen? Paljonko niille tulisi arviolta hintaa? Olisin kiitollinen jokaisesta vastauksesta!

3

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuta en keksi

      Jos kangasmallisi on hyvä, kokeile myydä se jollekin alan yritykselle, joka teettäisi sitä omissa verkostoissaan. Sitten voit hommata kankaitasi metritolkulla. Tosin kankaasi ei ole enää sen jälkeen uniikkia, mutta sinä olisit designeri.

      Jos tarvitset vain pieniä määriä kangasta, niin silkkipaina/maalaa/värjää itse. Kuvamateriaalia voi tietenkin tulostaa tietokoneelta erityispaperille, josta kuva silitetään kankaalle. Itse olen tulostanut ja silittänyt nimikirjaimiani ompelemiini vaatteisiin. Jotkut firmat tulostavat isojakin kuvia seinätekstiileihin ja T-paitoihin. Käviskö sellainen vaihtoehto?

      • AvunSaanutKangashull

        Kiitos vastauksesta, auttoi paljon :)


    • kangasalalta

      Kyllähän näitä digitulostusfirnoja nykyään löytyy, Vallila Interiors ainakin. Ja on varmasti muitakin, kannattaa kysellä esim. silkkipainoista......
      Vastasin nyt, vaikka onkin vanha ketju. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe