Tuisku is the best

Antti Tuiskunen

Antti Tuisku on niin ihana!Oli ihan pakkoa ilmoittaa:::))

12

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ric

      Uusimman kappaleen kiekaisut saavat selkäkarvat pystyyn... Jos musiikista tajuaa yhtään niin tästä ei voi kiistellä...ulkonäkö sekoittaa pikkutyttelien päät...

      • Tuntti aisku

        Musiikkivideon perusteella antilla on hartioissa jotain vikaa, kauheita pakkoliikkeitä :-D


      • Mä!

        Mä oon iha samaa mieltä sehä laulaa niinku Ämmä! se sen uusin laulu oon nähny pätkän sieltä täältä ku se tanssii eihän sitä voi kukaa Tervejärkine kattoa ees! ja se sen ulkonäkö..epäälyttää jo onko se ees mies...:| se on aina nainen mun silmissä!


    • ArchHereticAngelo

      niin. Mikä siinä on niin hyvää?

    • kojootti

      Historia toistaa taas itseään, eli A.Tuiskun kaltaisien "artistien" tarkoituksena on kääriä teinihysterian varjolla nopeasti mahdollisimman paljon rahaa. Suurimmat rahat kuitenkin käärii muut kuin itse A.Tuisku. Käytön jälkeen nämä kertakäyttöartistit siirretään mappi Ö:hön ja unohdetaan. Varsinkin kun kyseessä on tämmöinen olemassaolevan jutun törkeä plagiointi. Vuoden päästä on jo joku uusi idoli ja toivottavasti A.Tuisku siirretty eläkkeelle.

    • Ritz

      Harvoin inhoan mitään biisejä oikein kovasti, mut antti tuiskun biisin aikana mun on pakko sulkea radio. Kauheeta!!!

      • Mä!

        juu samoin pakko vaihtaa täs koneellaki laulua! se o iha surkee laulu! jää soimaa päähän jos sen kuunteloo kerran ku siinä hoetaan koko aja samaa asiaa! ''Hei Hei mikä sulla on kun oot lvoton mikä sua vaivaa'' toi soi mahdottoman usein pääs! ja menee hermot huvittaan lyörä pesis mailalla päähän että se laulu häviääs sieltä pää kopasta!


    • p.aviaani

      antti tuisku from ass.
      kyllä ymmärrän jos hän jonkun mielestä näyttää hyvältä, mutta sitä en ymmärrä miten k.o. henkilö voi kenenkään mielestä kuulostaa hyvältä.

    • Tuisku fani

      Ootte vaan kateellisia Antille! Antti hakkaa mennentullen teidät kaikki.:))Antti on mielyttävä ja ihan hyvä laulaja ja sen biisikin on ihan ok. :)

      • Tuisku fani

        Ootte todellakin kateellisia! Antti on ihan OK
        näkönen, ja kivan tuntunen tyyppi!
        Ne sen biisit on hyviä, miulla on
        "En halua tietää" soittoäänenä kännyssä.
        Antti on BEST! Kaikki mun tuntemat (järkevät) ihmiset on mun kanssa samaa mieltä
        Tuiskusta.


      • Antti Fani
        Tuisku fani kirjoitti:

        Ootte todellakin kateellisia! Antti on ihan OK
        näkönen, ja kivan tuntunen tyyppi!
        Ne sen biisit on hyviä, miulla on
        "En halua tietää" soittoäänenä kännyssä.
        Antti on BEST! Kaikki mun tuntemat (järkevät) ihmiset on mun kanssa samaa mieltä
        Tuiskusta.

        sillä on ihana lauluääni En halua tietää on maailman paras biisi mullaki on se soittoääni Antti ei oo nainen vaan mies ja todella hyvännäköinen söpö ja ihana ja oon samaa mieltä ton Tuisku Fanin kaa sanotte noin Antista koska ootte sille kateellisia sen ulkonäöstä ja laulutaidosta kun ette ite oo niin hyvännäkösii kuin Antti ettekä osaa laulaa niin hyvin kuin ANTTI TUISKU


    • Tutsii :)

      On iha pakko kertoo jollekki... Antti Tuisku on tozi ihq tyyppih

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe