Tuisku is the best

Antti Tuiskunen

Antti Tuisku on niin ihana!Oli ihan pakkoa ilmoittaa:::))

12

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ric

Uusimman kappaleen kiekaisut saavat selkäkarvat pystyyn... Jos musiikista tajuaa yhtään niin tästä ei voi kiistellä...ulkonäkö sekoittaa pikkutyttelien päät...

• Tuntti aisku

Musiikkivideon perusteella antilla on hartioissa jotain vikaa, kauheita pakkoliikkeitä :-D

• Mä!

Mä oon iha samaa mieltä sehä laulaa niinku Ämmä! se sen uusin laulu oon nähny pätkän sieltä täältä ku se tanssii eihän sitä voi kukaa Tervejärkine kattoa ees! ja se sen ulkonäkö..epäälyttää jo onko se ees mies...:| se on aina nainen mun silmissä!

• ArchHereticAngelo

niin. Mikä siinä on niin hyvää?

• kojootti

Historia toistaa taas itseään, eli A.Tuiskun kaltaisien "artistien" tarkoituksena on kääriä teinihysterian varjolla nopeasti mahdollisimman paljon rahaa. Suurimmat rahat kuitenkin käärii muut kuin itse A.Tuisku. Käytön jälkeen nämä kertakäyttöartistit siirretään mappi Ö:hön ja unohdetaan. Varsinkin kun kyseessä on tämmöinen olemassaolevan jutun törkeä plagiointi. Vuoden päästä on jo joku uusi idoli ja toivottavasti A.Tuisku siirretty eläkkeelle.

• Ritz

Harvoin inhoan mitään biisejä oikein kovasti, mut antti tuiskun biisin aikana mun on pakko sulkea radio. Kauheeta!!!

• Mä!

juu samoin pakko vaihtaa täs koneellaki laulua! se o iha surkee laulu! jää soimaa päähän jos sen kuunteloo kerran ku siinä hoetaan koko aja samaa asiaa! ''Hei Hei mikä sulla on kun oot lvoton mikä sua vaivaa'' toi soi mahdottoman usein pääs! ja menee hermot huvittaan lyörä pesis mailalla päähän että se laulu häviääs sieltä pää kopasta!

• p.aviaani

antti tuisku from ass.
      kyllä ymmärrän jos hän jonkun mielestä näyttää hyvältä, mutta sitä en ymmärrä miten k.o. henkilö voi kenenkään mielestä kuulostaa hyvältä.

• Tuisku fani

Ootte vaan kateellisia Antille! Antti hakkaa mennentullen teidät kaikki.:))Antti on mielyttävä ja ihan hyvä laulaja ja sen biisikin on ihan ok. :)

• Tuisku fani

Ootte todellakin kateellisia! Antti on ihan OK
        näkönen, ja kivan tuntunen tyyppi!
        Ne sen biisit on hyviä, miulla on
        "En halua tietää" soittoäänenä kännyssä.
        Antti on BEST! Kaikki mun tuntemat (järkevät) ihmiset on mun kanssa samaa mieltä
        Tuiskusta.

• Antti Fani
        Tuisku fani kirjoitti:

Ootte todellakin kateellisia! Antti on ihan OK
        näkönen, ja kivan tuntunen tyyppi!
        Ne sen biisit on hyviä, miulla on
        "En halua tietää" soittoäänenä kännyssä.
        Antti on BEST! Kaikki mun tuntemat (järkevät) ihmiset on mun kanssa samaa mieltä
        Tuiskusta.

sillä on ihana lauluääni En halua tietää on maailman paras biisi mullaki on se soittoääni Antti ei oo nainen vaan mies ja todella hyvännäköinen söpö ja ihana ja oon samaa mieltä ton Tuisku Fanin kaa sanotte noin Antista koska ootte sille kateellisia sen ulkonäöstä ja laulutaidosta kun ette ite oo niin hyvännäkösii kuin Antti ettekä osaa laulaa niin hyvin kuin ANTTI TUISKU

• Tutsii :)

On iha pakko kertoo jollekki... Antti Tuisku on tozi ihq tyyppih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      11
      4056
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3597
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2243
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1893
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1866
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      37
      1799
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1506
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1415
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1216
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1165
    Aihe