Antti Tuisku on niin ihana!Oli ihan pakkoa ilmoittaa:::))
Tuisku is the best
12
416
Vastaukset
- Ric
Uusimman kappaleen kiekaisut saavat selkäkarvat pystyyn... Jos musiikista tajuaa yhtään niin tästä ei voi kiistellä...ulkonäkö sekoittaa pikkutyttelien päät...
- Tuntti aisku
Musiikkivideon perusteella antilla on hartioissa jotain vikaa, kauheita pakkoliikkeitä :-D
- Mä!
Mä oon iha samaa mieltä sehä laulaa niinku Ämmä! se sen uusin laulu oon nähny pätkän sieltä täältä ku se tanssii eihän sitä voi kukaa Tervejärkine kattoa ees! ja se sen ulkonäkö..epäälyttää jo onko se ees mies...:| se on aina nainen mun silmissä!
- ArchHereticAngelo
niin. Mikä siinä on niin hyvää?
- kojootti
Historia toistaa taas itseään, eli A.Tuiskun kaltaisien "artistien" tarkoituksena on kääriä teinihysterian varjolla nopeasti mahdollisimman paljon rahaa. Suurimmat rahat kuitenkin käärii muut kuin itse A.Tuisku. Käytön jälkeen nämä kertakäyttöartistit siirretään mappi Ö:hön ja unohdetaan. Varsinkin kun kyseessä on tämmöinen olemassaolevan jutun törkeä plagiointi. Vuoden päästä on jo joku uusi idoli ja toivottavasti A.Tuisku siirretty eläkkeelle.
- Ritz
Harvoin inhoan mitään biisejä oikein kovasti, mut antti tuiskun biisin aikana mun on pakko sulkea radio. Kauheeta!!!
- Mä!
juu samoin pakko vaihtaa täs koneellaki laulua! se o iha surkee laulu! jää soimaa päähän jos sen kuunteloo kerran ku siinä hoetaan koko aja samaa asiaa! ''Hei Hei mikä sulla on kun oot lvoton mikä sua vaivaa'' toi soi mahdottoman usein pääs! ja menee hermot huvittaan lyörä pesis mailalla päähän että se laulu häviääs sieltä pää kopasta!
- p.aviaani
antti tuisku from ass.
kyllä ymmärrän jos hän jonkun mielestä näyttää hyvältä, mutta sitä en ymmärrä miten k.o. henkilö voi kenenkään mielestä kuulostaa hyvältä. - Tuisku fani
Ootte vaan kateellisia Antille! Antti hakkaa mennentullen teidät kaikki.:))Antti on mielyttävä ja ihan hyvä laulaja ja sen biisikin on ihan ok. :)
- Tuisku fani
Ootte todellakin kateellisia! Antti on ihan OK
näkönen, ja kivan tuntunen tyyppi!
Ne sen biisit on hyviä, miulla on
"En halua tietää" soittoäänenä kännyssä.
Antti on BEST! Kaikki mun tuntemat (järkevät) ihmiset on mun kanssa samaa mieltä
Tuiskusta. - Antti Fani
Tuisku fani kirjoitti:
Ootte todellakin kateellisia! Antti on ihan OK
näkönen, ja kivan tuntunen tyyppi!
Ne sen biisit on hyviä, miulla on
"En halua tietää" soittoäänenä kännyssä.
Antti on BEST! Kaikki mun tuntemat (järkevät) ihmiset on mun kanssa samaa mieltä
Tuiskusta.sillä on ihana lauluääni En halua tietää on maailman paras biisi mullaki on se soittoääni Antti ei oo nainen vaan mies ja todella hyvännäköinen söpö ja ihana ja oon samaa mieltä ton Tuisku Fanin kaa sanotte noin Antista koska ootte sille kateellisia sen ulkonäöstä ja laulutaidosta kun ette ite oo niin hyvännäkösii kuin Antti ettekä osaa laulaa niin hyvin kuin ANTTI TUISKU
- Tutsii :)
On iha pakko kertoo jollekki... Antti Tuisku on tozi ihq tyyppih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602