Pienen toyvillakoirani hampaat ovat todella järkyttävässä kunnossa. Koiraltani on poistettu hammaskiveä pari vuotta sitten, ja silloin lääkäri sanoi ettei toimenpidettä voida toistaa, koiran pienien hampaiden vuoksi. Nyt hampaat haisevat, ovat täysin "mädäntyneet" suuhun ja olen todella huolissani koirani terveydestä. Alhaalta suurin osa hampaista liikkuu, kaksi mustaa hammasta ovat jo puoleksi irti.(Hampaat ovat kiinni korkeintaan kahden juuren avulla) Voinko itse irroittaa hampaat pinseteillä, vai täytyykö se tehdä aina eläinlääkärillä? Hampaan irrottaminen tuntuisi itsestäni vain helpotukselta koiralleni, sillä pelkään että ne irtoavat itsestään ja menevät nieluun. Haluaisin apua pian! Eläinlääkärin aika menee vähintään parin viikon päähän, joten haluan auttaa itse koiraani! Kiitos.
KOIRAN HAMPAAT!
2
456
Vastaukset
Paras apu tuossa on tietty lekuri.Kaikki huonot ja heiluvat kannattaisi siellä poistaa.
Täytyy olla kyllä tosi pienet hampit,jos niitä ei voi putsata.Kannattaa käydä näytillä vielä jollain muulla lekurilla,jos vaikka kuitenkin onnistuis.
Kun suu on pantu kuntoon,niin sitten vaan kotihoitona kaluamista,ja ahkera hampien pesu ihan säännöllisesti.
Jos on melkein irti poikki,niin voi koettaa jollain lelulla revittää,jos lähtisi irti.Eli siis leikkiä vetoleikkiä.
Mutta sitten pitää olla tarkkana,että tulis niin hyvin,ettei sinne jää mitään,mikä voi tehdä sitten tulehduksen.
Jotain lihaisaa luuta (mitä ei saa rikki) kaluamalla saattaa myös itsestään irrota.- apua kaipaava!!
Kiitos sinulle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604